Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt krastt, men vi bor sammen 3 stk. Jeg og to kompiser (studenter, så deler på husleie). Problemet er kjæresten til den ene av de to. De ble nylig sammen og jeg takler henne ikke. Hun er på besøk sikkert 2-3 ganger i uka.

Det er ikke at hun gjør så mye galt, jeg bare takler ikke henne. Hun har en forferdelig latter, er utrolig kjedelig, men vil likevel snakke med meg konstant. Måtte be henne holde kjeft her om dagen, fordi jeg jobbet med en innlevering. Cockblocket meg på byen gjorde hun også. Ikke med vilje sannsynligvis, men jeg har overhodet ingen interesse av å sitte å prate med henne på byen. Men hun tar jo ikke et hint.

Spørsmålet mitt er: skal jeg bare si rett ut til henne at jeg ikke liker henne og be henne vennligst slutte å prate med/plage meg?

Anonym poster: 3a4c71314938a2a581c3a10c90766490

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje litt krastt, men vi bor sammen 3 stk. Jeg og to kompiser (studenter, så deler på husleie). Problemet er kjæresten til den ene av de to. De ble nylig sammen og jeg takler henne ikke. Hun er på besøk sikkert 2-3 ganger i uka.

Det er ikke at hun gjør så mye galt, jeg bare takler ikke henne. Hun har en forferdelig latter, er utrolig kjedelig, men vil likevel snakke med meg konstant. Måtte be henne holde kjeft her om dagen, fordi jeg jobbet med en innlevering. Cockblocket meg på byen gjorde hun også. Ikke med vilje sannsynligvis, men jeg har overhodet ingen interesse av å sitte å prate med henne på byen. Men hun tar jo ikke et hint.

Spørsmålet mitt er: skal jeg bare si rett ut til henne at jeg ikke liker henne og be henne vennligst slutte å prate med/plage meg?

Anonym poster: 3a4c71314938a2a581c3a10c90766490

Du kan jo si det til kompisen din, og spørre om de kan være mer hos henne.

Anonym poster: 388bcaf943ec6ad88c6e67137358082e

AnonymBruker
Skrevet

Da slipper du henne ihvertfall:) Så du kan jo gjerne si ifra. Men har du ikke eget rom du studerer på? Da kan du jo bare låse døra:p

Anonym poster: 0c9ada78364f773a780e271849f8d4e8

Skrevet

Tror ikke du tjener på å være krass med henne, men du har selvfølgelig lov til å gjøre skolearbeid i fred uten å måtte underholde henne. Kanskje du kan få ut energien/aggresjonen på å trene?

Gjest gjest
Skrevet

Jeg syns du virker ganske frekk når hun bare prøver å være hyggelig med deg og sikkert bare vil bli kjent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...