Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

nå kommer jeg med et svært vanskelig spørsmål.

Hører mye på Radio Norge og ofte i det site spiller de en låt, en låt der de ikke synger. Jeg får ALDRI med meg hvem som spiller låten. Den er litt sånn rolig, men ikke helt. Det er et instrument som spiller høye toner i refrenget, ikke aner jeg hvilket instrument det er heller- kunne vært en slags fløyte- haha, jeg har virkelig ikke peiling...

Noen som aner hvilken jeg mener? Blir glad for all tips!

Skrevet (endret)

Neste gang kan du bruke "music-track" eller hva det heter, så finner mobilen ut av det for deg :) Jeg hører litt på Radio Norge, men ikke sjans i havet om jeg skjønner hvilken sang du mener.

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Tror ikke jeg har det på mobilen, men hadde det på den gamle!

Huff, var ikke akkurat den beste beskrivelsen heller. Vanskelig når de ikke synger...

Skrevet (endret)

Denne? (Jan Hammer - Crocketts Theme fra MiamiVice)

Endret av Soloppgang
Skrevet

Den ligner litt, men var ikke den.

Skrevet

Jeg trodde først det kunne være Dire Straits, men de synger jo i alle låtene?

Skrevet

Hmm, tror jeg vet hvilken du mener men minnet er svakt. Hva med å spørre på Facebooksiden til radiokanalen du hørte den sist på? :)

Skrevet

Har enda ikke funnet ut noe mer... Håper fremdeles noen kanskje kan ha peiling! :-D

Skrevet
Her kan du i hvert fall se de sist spilte låtene, kanskje den dukker opp snart :)
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt mye på Radio Norge i det siste, og de spiller OFTE Candy Dulfer/Dave Stewart med "Lily was here". Innmari fin låt, instrumental (fløyta di er nok en saxofon!), litt Dire Straits'ish (de har og en del låter med sax).

Er det den? :-)

Anonym poster: cb58ac165dc042e062a8b3eed4e73a9d

Skrevet

Jaaaaa!! Tusen takk! :-) Endelig! Haha, tenkte at det ikke var en fløyte, men har veldig lite peiling på instrument! Da lærte jeg noe nytt idag!

Takk igjen! Har virkelig lurt i et halvt år, låta bringer noen minner- derfor jeg så absolutt måtte finne det ut!

AnonymBruker
Skrevet

Bare hyggelig, Lilandry! :-)

Anonym poster: cb58ac165dc042e062a8b3eed4e73a9d

Skrevet

Oj, dette beviser at KGdamene har svaret på alt!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...