Felicia Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Jeg trenger sårt en maskara jeg er fornøyd med... Har lett med lys og lykter etter mascara-tips her på KG, men klarte ikke finne noen, så da får jeg spørre Syntes alle maskarer reklamerer for at de enten gir deg lengre vipper, eller så skal de bue vippene dine... Vel - har veldig lange, buede øyenvipper så en maskara som tilføyer noe på an av de delene gjør at jeg ser merkelig ut. (Og så lager øyenvippene mine små "fotspor" på øyenlokket... ) Det eneste jeg ønsker meg er mer volum i vippene, sånn at de ser tykkere ut. Noen tips?
Tusseline Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Har i grunn ikke sansen for Rimmel i det hele tatt, men jeg kan visst ikke la være å skryte nok av deres Exaggerate mascara. Den er genial, og ikke minst utrolig rimelig!
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 endelig noen som ikke anbefaler Diorshow til alt og alle De beste volummascaraene jeg har prøvd, er faktisk de billige; Voluminousx4 fra L'Oreal og Volum'Express fra Maybelline. Ellers liker jeg Extravagant fra Rubinstein sånn tålelig bra, men den kan ha en tendens til å drysse litt.
Gjest Cuddly Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Jeg synes det var så irriterende at der som vippene møter øyelokket (vanskelig å forklare... men når øynene er åpne bøyer de seg jo mot øyelokket), smitter SHC av, og resultatet er lite kledelige, svarte skygger under brynet. Dessuten finnes den bare i svart, og den setter seg altfor godt i huden ved fjerning (gnikke, gnu :-x ) Bare en liten motvekt til alt skrytet
Felicia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2004 Har i grunn ikke sansen for Rimmel i det hele tatt, men jeg kan visst ikke la være å skryte nok av deres Exaggerate mascara. Den er genial, og ikke minst utrolig rimelig! Er ikke det en sånn "Curl"-maskara? Jeg kan kansje prøve den - om den er så billig, så gjør det ikke noe om den bøyer vippene mine...
Gjest Cuddly Skrevet 24. mars 2004 #6 Skrevet 24. mars 2004 ...og så så jeg at det ikke var sky high curves som var anbefalt... Ja, ja
Felicia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 24. mars 2004 ...og så så jeg at det ikke var sky high curves som var anbefalt... Ja, ja Jeg lurte litt på det innlegget ditt
Gjest Cuddly Skrevet 24. mars 2004 #8 Skrevet 24. mars 2004 Ja, sant Tror jeg skal legge meg litt på sofaen...
Gjest Tristessa Skrevet 24. mars 2004 #9 Skrevet 24. mars 2004 Flextencils fra Lancome - jeg elsker den! Amplicils er en god nr. 2, såfremt en liker Lancomes mascaraer, da.
Tusseline Skrevet 24. mars 2004 #10 Skrevet 24. mars 2004 Er ikke det en sånn "Curl"-maskara? Jeg kan kansje prøve den - om den er så billig, så gjør det ikke noe om den bøyer vippene mine... Det er en volume og curl mascara, men vil si den gir mest volume. Prisen ligger rundt 69 kr på Vita, og har vunnet utallige tester både i England i og Norge. Vær forøvrig forberedt på at den er utsolgt på Vita. Sist jeg skulle ha tak i den, la jeg av to stk. Det er et godt tips.
Felicia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #11 Skrevet 24. mars 2004 Flextencils fra Lancome - jeg elsker den! Amplicils er en god nr. 2, såfremt en liker Lancomes mascaraer, da. Takk, Flextensils er både forlengende og buende så jeg tror jeg ligger unna den - men kansje Amplicils er noe for meg?? Oh the choices...
Felicia Skrevet 24. mars 2004 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2004 OOoooo damn you Tusseline! Nå har jeg gått byen rundt på jakt etter noen som har denne maskaraen, men måtte returnere tommhent hjem... :-? (Nåja - fikk med meg 3 topper, en makeup-krem, ansiktsmaske, påske-pynte-kyllinger, stearinlys og en ny veske :oops: ) Noen som vet et sted i Oslo som ennå har den inne?
SunAndMoon Skrevet 24. mars 2004 #13 Skrevet 24. mars 2004 Kjøpte den nye mascaraen til Nivea i helga, den med gummi-kost! Den heter Lash Revolution. Den er bra for meg ihvertfall, fordi jeg sliter litt med allergi - også slipper du denne vonde kosten inn i øyet vippene mine blir finere også, løfter seg litt (da jeg har tynne/korte vipper), men gir ikke så mye volum - men "flere" vipper. også blir det ikke overflødig med mascara på kosten, noe jeg synes er det mest positive ved denne børsten. Får også et veldig naturlig utseende med denne mascaraen. Anbefales! kjøpte den på tilbud på kappahl, til 75 kr (vanligvis 95,-) Men nå er det vel volum du er ute etter, da kan jeg anbefale Loreals "double extension", koster litt mer enn de vanlige - men du får da volum!! (litt for mye etter min smak, hvis man skal først bruke den hvite delen så den sorte! hehe!). Du kan jo også prøve Maxfactors "More lashes", får noe volum av denne også..
Christy Skrevet 24. mars 2004 #14 Skrevet 24. mars 2004 Lette også lenge etter denne, var jo utsolgt overalt. Så den tilslutt på Stovner senteret, i matbutikken Ultra. Digger den mascaren!
Nana Skrevet 24. mars 2004 #15 Skrevet 24. mars 2004 Jeg vil på det varmeste anbefale Kanebo sin 38 grader maskara og Biotherm sin Open Eyes. Ingen av de drysser :-)
Gjest Starya Skrevet 24. mars 2004 #16 Skrevet 24. mars 2004 Jeg kjøpte Diorshow for litt siden. Jeg synes den blir klumpete og drysser. :-x Og jeg bare lurer (siden jeg ikke har brukt maskara noe særlig før) er det meningen den skal være så gruelig tykk i konsistensen? :-?
Elze Skrevet 26. mars 2004 #17 Skrevet 26. mars 2004 Jeg vil på det varmeste anbefale Kanebo sin 38 grader maskara og Biotherm sin Open Eyes. Ingen av de drysser :-) Men ingen av dem gir noe særlig volum heller og det var vel det ble spurt etter? Jeg liker også Open Eyes, men volummascara er det ikke. Maybelline VolumExpress er bra, synes jeg. Ellers har jeg hørt mye skryt av Max Factor 2000 Calories fra en kollega som sverger til den, men har ikke prøvd selv. Prøver den neste gang jeg skal ha volummascara.
Suzy Skrevet 26. mars 2004 #18 Skrevet 26. mars 2004 Kjøpte den nye mascaraen til Nivea i helga, den med gummi-kost! Den heter Lash Revolution. Den er bra for meg ihvertfall, fordi jeg sliter litt med allergi - også slipper du denne vonde kosten inn i øyet vippene mine blir finere også, løfter seg litt (da jeg har tynne/korte vipper), men gir ikke så mye volum - men "flere" vipper. også blir det ikke overflødig med mascara på kosten, noe jeg synes er det mest positive ved denne børsten. Får også et veldig naturlig utseende med denne mascaraen. Anbefales! kjøpte den på tilbud på kappahl, til 75 kr (vanligvis 95,-) Jeg har også akkurat kjøpt meg den og har ikke hatt flottere vipper noengang!! Superbra!
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 26. mars 2004 #19 Skrevet 26. mars 2004 Sverger til YSL. Husker ikke navnet, men spør du etter YSL på parfymeriet får du mest sannsynlig den jeg mener. har bare fått spørsmål om jeg vil ha vannfast el ikke, og det er den som ikke er vannfast som er helt super! Sånn lekker gullfarget flakong, koster ca 200 kr og vippene blir helt perfekt delt og virker tykkere.... Anbefales absolutt!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå