cassidy Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har nettopp både lest boka One Day av David Nicholls og sett filmen med Anne Hathaway. Hva synes dere om boka i forhold til film? Jeg synes Hathaway gjorde en god jobb som Emma, men savner de morsomme brevene dem imellom. Noen synspunkter?
Gjest Sitronmelisse Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har bare sett filmen - og det begynner å bli en stund siden - men jeg lurte på hva i all verden Emma så i Dexter? Hva var så spesielt med ham?
cassidy Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2013 Ja, det kommer mye mer fram i boka, den gode kjemien dem imellom. Jeg synes ikke filmen fikk frem deres personligheter, hennes forfatterskap, og deres kjærlighet. Jeg anbefaler å lese boka da, det er ikke ofte jeg ler høyt når jeg leser bøker. Anbefales! Filmen derimot skuffet meg..
cassidy Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2013 Det som var spesielt med Dexter var at han fikk Emma til å føle mye. Glede, sinne, latter. Han var håpløs og egosentrisk, men Emma fikk det beste fram i han. Hun fikk for eksempel han til å lese og til å ta ansvar for seg selv. Og han gav Emma selvtillit. =)
RockPaperScissor Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Oj! visste ikke at det var film også! Leste boka i fjor og syntes den var veldig ålreit. Må få sett filmen med andre ord Takk for opplysning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå