Gå til innhold

Katten ikke ved bevissthet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk helt panikk i stad og trodde katten min var død! Dette har aldri skjedd før. Men katten lå på sofaen, som han ofte gjør. Så oppdager jeg at det ser ut som han ikke puster. Jeg klapper han for å vekke han, men ingen reaksjon. Jeg tok opp øyelokkene litt, han var helt borte. Jeg ristet forsiktig i han for å få liv i han, ingenting! Jeg var sikker på at han var død, men plutselig våknet han og var i tipp topp form. Dette var utrolig merkelig! Noen som vet hva dette kan ha vært? Jeg ble jo livredd :sukk:

Anonym poster: c8d5bbf74dff5c8a81897b1e7934305f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han lå sikkert og sov dypt. Hvis han oppfører seg som vanlig og spiser og drikker normalt, er det nok ingenting i veien. :klemmer:

Skrevet

Slik gjør hannkatten vår også.

Jeg ble vettskremt første gangen. Kunne løfte hodet hans med en finger uten noe "motvekt" eller hva jeg skal kalle det. Han kjentes helt dø ut.

Men, Jonas var ikke død, han bare sov :fnise:

Skrevet

Min kan også gjøre det. Noen ganger har han øynene åpne og reagerer ikke på noe. Da ser han ihvertfall død ut!

Jeg tror de kan sove så dypt når de føler seg trygge og får sove i fred.

AnonymBruker
Skrevet

Mine gjør også det :) Så drømmer de og får sånne små muskelsammentrekninger.

Anonym poster: 25320a3ec6ec6970f2ececfd47b4a3e0

AnonymBruker
Skrevet

"godt" å høre at det ikke bare er min katt. Jeg ble jo så skremt. Det må jo virkelig være dyp søvn, for til vanlig er de jo alltid på vakt. Bra at dette er normalt da:) Men jeg blir sikkert like skremt neste gang jeg opplever dette:p

Anonym poster: a3b9303ac7ab1ecf00ac984d4df94d74

Skrevet

Du blir vandt til det :)

Her er iallefall vi det, "Se, nå er Jonas død igjen *boingboingvippepåhodettiljonas*". Er ganske så hverdagslig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...