Gå til innhold

Kostnad bygge på hytte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en liten hytte og leker med tanken å bygge på. Er det noen som har gjort dette og kan si litt om ca. pris pr.kvm når man bygger på? Tenker ca. 30 kvm, "normal" standard (hvis det er noe som heter det). Det vi evt. ønsker å bygge på er å utvide stuen + et lite soverom/kontor.

Det er 30 kvm betongterrasse som evt kan brukes å bygge på.

Anonym poster: 2dae5f29d6a3cf9960f006a21669f78f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs kanskje på hvor? Jeg har snekkere i familien, men usikker på prisene. Byggesøknad osv også spørs det på hva slags panel osv du ønsker, taksten, og prisen på snekkeren. Ta kontakt med en tømmermester i nærheten/område til hytta di!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg glemte å si at min mann er veldig handy og kan gjøre det meste av byggingen selv. Det elektriske og evt rørleggerarbeid blir satt bort. Usikker på om sted er veldig relevant, men det er i Østfold.

TS

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Ja jeg er klar over at det varierer med hva slags materialer osv. man ønsker å bruke. Men som sagt så lurer jeg på om det er en liten overslagspris på den slags når man skal bygge på. Det må vel være det? Videre ser jeg at det har kommet nye regler mht å bygge på inntil 50 kvm. Kommunen skal fremdeles ha en avgift men jeg vil ikke tro at den er altoverskyggende høy i forhold til kostandene med å bygge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...