Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. :)

Er det noen her som har prøvd den nye renseshampoen fra define? Eller noen som har noen tanker eller meninger om den? :)

Anonym poster: 52e0c72c769a393b32ad7481a81adade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvdden, men går ut i fra at den er like dårlig som resten av defineproduktene!

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvdden, men går ut i fra at den er like dårlig som resten av defineproduktene!

Uff da, hørtes ikke positivt ut. :-/

Jeg bruker define morocanoil nå, og er forløbig fornøyd med den. Hvorfor er alle defineproduktene dritt?

Skrevet

Har ikke prøvd den, så reklame for den først i dag.

Av tidligere erfaringer med merket; mislikte tørrsjampoen, men "Define Moroccan Argan Oil" shampo og balsam gjorde håret mitt silkemykt. Om det pleide håret eller gjorde noe annet godt for det aner jeg ikke, da jeg bare lånte produktene i en liten periode.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd den, så reklame for den først i dag.

Av tidligere erfaringer med merket; mislikte tørrsjampoen, men "Define Moroccan Argan Oil" shampo og balsam gjorde håret mitt silkemykt. Om det pleide håret eller gjorde noe annet godt for det aner jeg ikke, da jeg bare lånte produktene i en liten periode.

Ja, det er denne jeg bruker nå, og håret har blitt mye bedre etter at beg begynte å bruke de. Men ble litt nervøs når alt av define liksom skal være dritt, vil jo ikke bruke noe som kan ødelegge håret over tid. Men er som sagt veldig fornøyd med moroccan argan oil shampoen og balsamen til nå.

Skrevet

Uff da, hørtes ikke positivt ut. :-/

Jeg bruker define morocanoil nå, og er forløbig fornøyd med den. Hvorfor er alle defineproduktene dritt?

Vel, nå er nok jeg litt hjernevaska etter å ha jobbet som frisørlærling selv, så jeg bruker bare frisørprodukter. Men jeg husker vi lærte på frisørlinja om at define er bullshit. De frisørene som vi ser på reklamen for define har fått feeet lønn for å si det de sier, og de selv vil ikke anbefale define om du kommer i salongene deres og spør. Det var visst noe på tv om det der, hvor de gikk inn på salongen til han ene med skjult kamera, hvor han hadde sagt noe om at define ikke var bra.

Så jeg holder meg unna define av prinsipp de gangene jeg er nødt til å kjøpe billigsjampo, fordi det bare er løgn og bedrag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...