AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Vil det da fjernes at man er i et forhold? For begge, eller bare meg? Og om jeg aktiverer kontoen igjen, vil alt gjenopprettes da? At det står at man er i et forhold med den personen? Veldig frustrerende hvor mye jeg legger i facebook, men jeg har tenkt å deaktivere kontoen for en stund, fordi jeg sjeldent er på. Men andre kan jo fortsatt skrive på veggen, kommentere ting og tagge meg i bilder osv.. Jeg orker heller ikke rykter, bor på en liten plass, hvor alle kjenner alle og dermed har jeg omtrent hele bygda på facebook....... xP Så hvis det kommer opp at vi er single så spres det som ild i tørt gress, og jeg orker virkelig ikke å måtte forklare Anonym poster: 20260bee54d98c844143187818e66539
Gjest Beano Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Vil det da fjernes at man er i et forhold? For begge, eller bare meg? Og om jeg aktiverer kontoen igjen, vil alt gjenopprettes da? At det står at man er i et forhold med den personen? Veldig frustrerende hvor mye jeg legger i facebook, men jeg har tenkt å deaktivere kontoen for en stund, fordi jeg sjeldent er på. Men andre kan jo fortsatt skrive på veggen, kommentere ting og tagge meg i bilder osv.. Jeg orker heller ikke rykter, bor på en liten plass, hvor alle kjenner alle og dermed har jeg omtrent hele bygda på facebook....... xP Så hvis det kommer opp at vi er single så spres det som ild i tørt gress, og jeg orker virkelig ikke å måtte forklare Anonym poster: 20260bee54d98c844143187818e66539 Hvis du deaktiverer den vil de ikke kunne se profilen din mer. Når du eventuelt gjenoppretter den vil at være det samme.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 De kan ikke se profilen din. På typen din sin profil vil det stå han er i et forhold, men det står ikke med hvem han er i et forhold med. Anonym poster: 1306cf27b8bf4d01adfe4cea25a83b34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå