Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute på byen i går, og hadde det hyggelig ved vennene mine. På et tidspunkt skulle jeg gå i baren og kjøpe meg en øl, og i det jeg stiller meg foran bardisken angriper en mann ved siden av meg meg verbalt, helt ut av ingenting.

Han kjørte egentlig bare på med en vanvittig mengde stygg språkbruk, skal prøve å gjengi noe av samtalen litt sånn omtrentlig.

Han startet det hele med "Du kan ikke komme hit og tro at du eier hele verden!"

Jeg ble kjempeperpleks, men jeg tror jeg lo det bort og smilte fordi jeg egentlig tolket det som en spøk, siden jeg ikke skjønte hvor han tok det fra.

Men han fortsatte med å si at jeg kom og presset meg frem, at jeg oppførte meg som om jeg eide hele verden og tråkket på folk, og fulgte opp med at jeg burde vært medisinert og at jeg "faen ikke var riktig rett". Han henvendte seg også til kompisen min som stod bak meg med det samme, at han burde sørge for å få meg medisinert.

Jeg begynte med å oppriktig beklage det dersom jeg hadde dultet borti ham eller presset meg frem på noe vis. Men da jeg gjorde det hevet han bare stemmen mer, jeg tror ikke han skjønte at jeg faktisk mente å si beklager og at jeg ikke var frekk.

Etterhvert som han kjørte på med dritten sin ble jeg mer og mer lei meg og mer og mer sinna, og etterhvert brølte jeg til ham at han faen ikke kjenner meg og ikke kan snakke til ukjente mennesker på den måten. Han svarte med å brøle tilbake at jeg bare skulle passe meg fordi han kunne plukke meg opp og løfte meg ut derfra lett som ingenting.

Han fortsatte med dritten sin, og på et tidspunkt sa han at jeg var stygg. Akkurat dét tok jeg ikke til meg, jeg er ikke stygg, men jeg klarer ikke forstå motivet hans.

Han gjentok at jeg var sjuk i hodet, og da dyttet jeg ham bort og slo ut etter ham og traff han såvidt på kinnet(med flathånd) fordi jeg ble så sinna og frustrert. Jeg angrer fælt på det og vet at det var helt bak mål, men dyttet var relativt halvhjerta, og jeg er 65 kg og han sikkert 120 kg, så noen effekt hadde det heller ikke.

Etter alt dette flyttet jeg meg til en annen kant av baren, og han gikk, så jeg så ham ikke mer.

Men jeg sitter igjen med en fryktelig følelse i magen. Forstår ikke hvorfor han langet ut på den måten, og jeg er lei meg for at han oppfattet at jeg dyttet/presset; jeg er ikke typen til det i det hele tatt og er veldig vennlig og høflig. Men det var jo en bar, og av og til kan man dulte borti hverandre, sånn er det jo.

Er det noen som har noen tanker om hva dette kan ha vært? Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det skjedde, og hvorfor han angrep meg på den måten.

Var det for å hevde seg? Hvorfor i så fall?

Anonym poster: 47bfe939739e0b5b8c688a4bb9e910d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta dette så tungt da! Det var sikkert en fryktelig ubehagelig opplevelse, men det er han som skulle vært medisinert, ikke du. Neste gang tilkaller du vaktene.

• Liker 22
Gjest Chloè
Skrevet

Han ble nettopp dumpa/fant ut at dama var utro/ikke hatt sex på flere år/blitt avvist hundre ganger den kvelden/hater alle kvinner = ingenting med deg å gjøre. Hvorfor sa du ikke ifra til en vakt?

Gjest Gjest
Skrevet

Ikke ta deg nær av dette. Mange menn blir veldig aggresive i fylla. Da kan totalt uskyldige mennesker få gjennomgå. Du stod bare på feil sted til feil tid.

AnonymBruker
Skrevet

Du slo han faktisk? Kanskje han hadde rett, kanskje du skulle vært medisinert?

Anonym poster: c2e6eeedfb20ab02834f835850ca8a4a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg ikke burde ta det så tungt, men jeg syntes et var så synd å bli misforstått på den måten, og har aldri opplevd liknende. Jeg er blid, sosial og omgjengelig, og synes det er synd når noen tror jeg prøver å "eie verden".

Han så også ut som en helt normal fyr. Normalt kledd, sammen med kompisene sine, og som sagt ca. dobbel min størrelse og vekt. Derfor var det så rart at han valgte å gå sånn på en liten dame som ikke gjorde noe galt.

Skrevet

Husj, tilbake inn i hula di med deg, AB!

TS: Jeg hadde slått jeg også, om jeg hadde turt. Men det er jeg jammen ikke sikker på at jeg hadde... Han høres rimelig ustabil ut, og jeg tror som de andre her du overhode ikke trenger å ta det personlig. Du var på feil sted til feil tid. Dårlig at ingen andre reagerte og forsvarte deg, synes jeg.

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet

Det var helt idiotisk av meg, men når han stod over meg og skjelte meg ut etter noter og han ikke tok imot verken beklagelsene mine eller backet off når jeg ba ham om det gjentatte ganger så ble jeg så perpleks og sinna at jeg ikke følte jeg hadde noe annet å stille opp med.

Dette er jo selvsagt en stor del av grunnen til at jeg er veldig lei meg i dag, jeg burde på ingen måte ty til det.

Som sagt var det et kombinert dytt og lite "klask", ikke et slag egentlig, selv om jeg vet det ikke unnskylder noe.

Og kanskje burde jeg vært medisinert, men det visste jo ikke han før etter at han hadde skjelt meg ut i tre minutter uansett. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husj, tilbake inn i hula di med deg, AB!

TS: Jeg hadde slått jeg også, om jeg hadde turt. Men det er jeg jammen ikke sikker på at jeg hadde... Han høres rimelig ustabil ut, og jeg tror som de andre her du overhode ikke trenger å ta det personlig. Du var på feil sted til feil tid. Dårlig at ingen andre reagerte og forsvarte deg, synes jeg.

Takk.

Jeg synes også noen burde grepet inn. Jeg henvendte meg til kompisen min flere ganger, men han bare stod der med armene i kors og ønsket åpenbart å være et helt annet sted. Bartenderen så også det hele, og det samme med kompisen til denne mannen. Men folk er veike, og en må ta ansvar for seg selv.

Dessuten var ikke situasjonen direkte truende, tror jeg. Det var bare verbalt angrep fra hans side.

Skrevet

Åh, jeg hadde blitt så irritert om jeg hadde møtt på en sånn fyr på byen.. Men når det er sagt, sånne mennesker kan man ikke diskutere med. Han hadde nok noe innestengt sinne som han tok ut på deg. Det beste er nok å bare gå med en gang neste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen unnskyldning for bruk av vold.

Anonym poster: e3d8fe68671d7e94e038a92655952689

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk.

Jeg synes også noen burde grepet inn. Jeg henvendte meg til kompisen min flere ganger, men han bare stod der med armene i kors og ønsket åpenbart å være et helt annet sted. Bartenderen så også det hele, og det samme med kompisen til denne mannen. Men folk er veike, og en må ta ansvar for seg selv.

Dessuten var ikke situasjonen direkte truende, tror jeg. Det var bare verbalt angrep fra hans side.

De burde nok ha grepet inn da du begynte å slå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også er litt lei meg etter gårsdagens bytur. Den tomme følelsen på søndagen etter en kveld med kunstig fremstilt glede.

Anonym poster: baa6b862adea85f85e62b227e8b310ac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet da godt at en ikke skal slå, men her stod en mann som var dobbelt så stor som meg og kjempesinna over meg og kalte meg de styggeste ting, uten å ta til seg mine forsøk på forklaring eller beklagelse. Jeg var stappet full av adrenalin og var kjempefrustert og lei meg. Så jeg endte opp med å forsøke å dytte ham bort fra meg med ene hånden mens jeg peivet den andre hånden så han fikk seg et like klask over kinnet.

Jeg sier jo at jeg vet at det var idiotisk av meg, men dette var faktisk altså etter tre-fire minutter med fullstendig umotivert angrep fra hans side.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert bare en PUA som har misforstått litt.

Anonym poster: 5d0833b4a03ae3a0e400db1c41b58fbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes bare èn forklaring: mannen er syk i hodet. Kort og greit.

Anonym poster: bb41f1d545f2db1709b4cdce10e04068

• Liker 4
Skrevet

Og du er lei deg fordi?

AnonymBruker
Skrevet

Og du er lei deg fordi?

Burde vært fordi hun var voldelig.

Men det er nok fordi hun ble mobbet i baren.

• Liker 2
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Retard han fyren, sikkert seksuelt frustert elsn.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Burde vært fordi hun var voldelig.

Men det er nok fordi hun ble mobbet i baren.

Hun hadde all grunn til å være voldelig, synes jeg iallefall.

Og hva er vitsen med å sløse bort tid og tanker på en tilfeldig idiot.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...