Bellsen Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Hei.. katten har kom endelig inn i dag etter 2 dager ute, men så kom han desverre inn med et åpent sår, på høyre side ned på halsen, og det såret renner.. utrulig mye væske også.. han har spist litt, men han er tydeligvis så redd og stresset at han heller foretrekker å holde til under kjøkkenstolen.. hva er det jeg kan gjøre nå? ..ikke kjekt når disse søte små dyrene må plages slikt!
Bellsen Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2013 Veterinærvakta. nei, det er ikke et alternativ.. jeg bor på en plass hvor de ikke har slike muligheter tilgjengelig.
Amberleaf Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Reis til vetrinær! Vil tro det trenger å renses skikkelig og kanskje syes. Og antibiotika for å bli kvitt infeksjonen(høres jo ut som det er infisert iom at det væsker).
Bellsen Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2013 Reis til vetrinær! Vil tro det trenger å renses skikkelig og kanskje syes. Og antibiotika for å bli kvitt infeksjonen(høres jo ut som det er infisert iom at det væsker). Jepp, det er det jeg har tenkt å gjøre imorgen så klart, men det må da være noe jeg kan gjøre imellomtiden?
Gjest uAnonymbruker Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 nei, det er ikke et alternativ.. jeg bor på en plass hvor de ikke har slike muligheter tilgjengelig. Da er det jo ikke noe annet du kan gjøre enn å la katta di pines til i morgen. Har du ikke bil, går det ikke buss, kjenner du ingen i omtrådet med bil?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Har du saltvannsoppløsning? Så du får skylt så mye som mulig? Gjerne klippe vekk pelsen rundt såret også om du klarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå