MBfangirl Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Hei! Jeg er en jente på 26 år som leter etter en bra salong, helst i Grenlandområdet, som farger håret bra. Jeg ønsker meg en veldig, veldig lys rosa farge og er redd for at fargen skal ende opp for sterk. Jeg har heller aldri farget håret før og er derfor veldig nervøs. Jeg har lyst blondt hår, og om jeg ikke tar feil så betyr det at hårfarget setter seg veldig godt i håret. Jeg ønsker derfor å finne et sted som klarer å farge håret mitt så bra som mulig, uavhengig av pris. Tusen takk til alle som har lyst til å hjelpe og er mer erfarene når det kommer til firsørbesøk. Setter veldig pris på det
Gjest Skjæra Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Om du gidder å kjøre til horten, så er verdens beste frisør der Hu er råå flink med farge syns jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 Min erfaring er at mange frisører ikke kan så mye om slike farger og/eller ikke har slike farger inne. Jeg ville heller bare kjøpt en rosa farge og blandet den kraftig ut med balsam slik at den blir lysere. Blir det for lite farge første gangen farger du over en gang til. Hvis håret ditt er ubehandlet kan det være at såpass lys farge ikke vil sitte så godt i håret ditt. Best resultat får du (dessverre) hvis håret er bleket. Jeg har blått hår (lyseblått akkurat nå) og bruker farge fra Directions. Jeg pleier å kjøpe det på nett (dragenshule.no, det er litt dyrt med frakt om du kun kjøper en) men har sett at noen frisørsalonger også selger disse. Anonym poster: 7b9ee96b3e441993b2ce533f4c9c3e2c
KristaK Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Farger håret mitt selv med henna. Kan ikke fåes i alle farger og er et styr å bruke men håret mitt føles sunnere og mer behagelig enn ellers. Mener de fleste innvandrerbutikker har henna for håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå