Gå til innhold

Ny på nettdating- blir kontaktet av gamle griser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omsider forvillet meg inn på møteplassen, og har delvis fylt ut profilen min, har også bilde. Det tok ikke mange timene før jeg hadde fått mail av en på 37, en på 48 og en på SEKSTIÅTTE.................... Jeg mistet helt lysten og deaktiverte profilen.

Tror de virkelig det er okei å sende "hei, hvordan går det", "Det var en søt jente" osv. til meg på en datingside? Jeg ble oppriktig kvalm.

Er bare 22 år..

Anonym poster: a2d328c04305cbd4c12946b95e5b0d8a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dropp bildet. Da får du som regel bare kontakt fra folk på din egen alder som ikke tror de er don juaner til de dør, samt du kan kontakte de du vil selv og heller tilby bilde etter hei hallo.

Anonym poster: d422b3225d89dbba6f79ba2fb592438a

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg har omsider forvillet meg inn på møteplassen, og har delvis fylt ut profilen min, har også bilde. Det tok ikke mange timene før jeg hadde fått mail av en på 37, en på 48 og en på SEKSTIÅTTE.................... Jeg mistet helt lysten og deaktiverte profilen.

Tror de virkelig det er okei å sende "hei, hvordan går det", "Det var en søt jente" osv. til meg på en datingside? Jeg ble oppriktig kvalm.

Er bare 22 år..

det fins utrolig mye rart på datingsider. Er bare å sile ut de du ikke er interessert i
  • Liker 2
Skrevet

Bare ignorer dem. Det er sikkert slitsomt men det finnes nok menn på din egen alder du kan finne interessante der inne bare du klarer å overse alle de gamle grisene.

• Liker 1
Gjest Nils-Per
Skrevet

Ja, de burde virkelig skamme seg og kjenne sin rette plass :rolleyes:

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ja, de burde virkelig skamme seg og kjenne sin rette plass :rolleyes:

de over 60 burde iallefall det. Det sier seg jo selv at de ikke har sjans på ei i 20 åra..
  • Liker 1
Gjest Nils-Per
Skrevet

de over 60 burde iallefall det. Det sier seg jo selv at de ikke har sjans på ei i 20 åra..

1) Det sier seg ikke selv. Finnes nok av jenter med daddy-issues der ute.

2) Kanskje de bare ville være hyggelige og ønske velkommen.

3) Jeg ville aldri reagert med harme om ei på noen og seksti sendte meg en sånn melding. Syns det vitner om prinsesse-fakter, hvilket er jævlig turn-off.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det e naturlig at menn søker en yngere partner. Kvinner er ikke fruktbae livet ut. Du kutter også ut med å omtale dem som gamle griser. Så greit for meg å sikle på dama mi nå, men om 20 år er jeg en gammel gris om jeg gjør det? Kvinner forfalle mye raskere enn menn og menn foretrekke yngere jenter, sånn er det bae. Hva med å respektere menn for det de er og respekter at menn har rett til å bestemme over sin egen sexualitet og kropp og kan sjekke opp hvem pokker de ha lyst til? Du hadde hatt godt av å bli kjent med en eldre mann sånn som du dømmer.

Anonym poster: 3e8b48e5eb96908d7b9f3a7db3aca7c7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

1) Det sier seg ikke selv. Finnes nok av jenter med daddy-issues der ute.

2) Kanskje de bare ville være hyggelige og ønske velkommen.

3) Jeg ville aldri reagert med harme om ei på noen og seksti sendte meg en sånn melding. Syns det vitner om prinsesse-fakter, hvilket er jævlig turn-off.

Prinsesse-fakter at jeg synes det er nasty å bli kontaktet av pappa-materiale og pensjonister? Javel.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Bare ignorer dem. Det er sikkert slitsomt men det finnes nok menn på din egen alder du kan finne interessante der inne bare du klarer å overse alle de gamle grisene.

Hvofor i all verden skal menn på hennes alder nøye seg med en på egen alder? Skjønner ikke dere kvinner at menn helst vil ha yngere damer? Det er sånn et naturlig mann-kvinne - forhold skal være og det produserer best avkom.

• Liker 3
Skrevet

Å så forferdelig, noen skrev "hei hvordan går det?" til deg på en sosial nettside ! Verdens undergang... Hva hadde du egentlig forventet deg?

Om du ikke har interresse fra brev fra folk som er utenfor aldersgrensen din så får du da vitterlig bruke hodet litt å skrive det på profilen din at du bare vil ha brev fra folk på ca samme alder.

First world problems....

• Liker 5
Gjest Nils-Per
Skrevet

Prinsesse-fakter at jeg synes det er nasty å bli kontaktet av pappa-materiale og pensjonister? Javel.

Jepp, ellers hadde du tatt det for det der er: livet.

• Liker 3
Skrevet

Er bare 22 år..

Satan så mye grining og sutring. Jeg kaster opp.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Å så forferdelig, noen skrev "hei hvordan går det?" til deg på en sosial nettside ! Verdens undergang... Hva hadde du egentlig forventet deg?

Om du ikke har interresse fra brev fra folk som er utenfor aldersgrensen din så får du da vitterlig bruke hodet litt å skrive det på profilen din at du bare vil ha brev fra folk på ca samme alder.

First world problems....

Det står det i hurtigfaktaen.

"Søker menn 20-26 år. "

Kanskje jeg i tillegg burde ha det i profilteksten min med tykke blokkbokstaver? :sjokkert: :sjokkert:

• Liker 6
Skrevet

Hvofor i all verden skal menn på hennes alder nøye seg med en på egen alder? Skjønner ikke dere kvinner at menn helst vil ha yngere damer? Det er sånn et naturlig mann-kvinne - forhold skal være og det produserer best avkom.

Jeg er ikke kvinne. Og jeg vet at man på møteplassen.no velger hvilken aldersgruppe man er interessert i. Dette er godt synlig på profilene og da bør man om man er veldig langt unna aldersgruppen ikke ta kontakt. Jeg selv finner mange jenter på møteplassen attraktive, men om disse 20-åringene har skrevet at de er interessert i personer mellom f.eks. 19 og 25 så tar jeg ikke kontakt. Det er lov å respektere andre mennesker sine ønsker, i dette tilfellet et ønske om å møte menn på sin egen alder, på samme måte som du og de andre merkelige individene her tydeligvis mener at jenter på slike nettdatingsider av en eller annen grunn skal respektere at gamle griser (altså menn som er 2-3 ganger sin egen alder) bør få lov til å kontakt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjempe natulig med menn som er like gammel som faren sin ja..

Anonym poster: d422b3225d89dbba6f79ba2fb592438a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Søker menn 20-26 år. "

Kanskje jeg i tillegg burde ha det i profilteksten min med tykke blokkbokstaver? :sjokkert: :sjokkert:

20-26? Du er jo selv en gammel gris.

AnonymBruker
Skrevet

20-26? Du er jo selv en gammel gris.

Spar meg.

20-22 år VS. 22-37, 22-48 og 22-68?

• Liker 5
Skrevet (endret)

"Søker menn 20-26 år. "

Ja f.eks. Er mange som skriver på profilen sin at de ikke ønsker kontakt med noen over/under en viss alder.

At du hevder at menn på 37+ er "gamle griser" fordi de spør høflig hvordan du har det sier litt som deg som person. Kanskje ta en titt på holdningene dine i forhold til andre medmennesker ? Ville vært en god ide.

Er sikkert mange ensomme mennesker på de chatte plassene som søker noen trivelige mennesker å prate med, så får de smelt "gammel gris" etter seg? DET ligner ikke grisen. Voks opp , skjerpings og slutt med den barnslige sutringa.

Endret av WubWub
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke kvinne. Og jeg vet at man på møteplassen.no velger hvilken aldersgruppe man er interessert i. Dette er godt synlig på profilene og da bør man om man er veldig langt unna aldersgruppen ikke ta kontakt. Jeg selv finner mange jenter på møteplassen attraktive, men om disse 20-åringene har skrevet at de er interessert i personer mellom f.eks. 19 og 25 så tar jeg ikke kontakt. Det er lov å respektere andre mennesker sine ønsker, i dette tilfellet et ønske om å møte menn på sin egen alder, på samme måte som du og de andre merkelige individene her tydeligvis mener at jenter på slike nettdatingsider av en eller annen grunn skal respektere at gamle griser (altså menn som er 2-3 ganger sin egen alder) bør få lov til å kontakt.

Herregud skal man respektere kvinners peferanser som om de er skevet i sten, så blir det ikke mye framgang gitt. Kvinner foretrekker helst at du tjener over millionen i året, ikke driter, ikke svetter, at du alltid er nybarbert, alltid velstelt og velkledd, og ellers bruker all den tiden du ikke bruker på å opparbeide deg dem glamour imaget går til å la tankene og oppmerksomheten være rettet mot henne og hennes behov. hadde menn skulle respektert det hadde både menn og kvinner gått single resten av livet. susessoppskriften til menn har alltid vært å dite i hva nå enn de måtte foretrekke å kjøre på med det de har så får det bare bære eller briste.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...