Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Hvordan gjøres dette? Skriver en søknaden som mail og legger CVen som vedlegg?
Titti72 Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville ha lagt ved alt som et vedlegg og bare hatt noen linjer i mailen om hva det gjelder.
Rannva Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville ha lagt ved alt som et vedlegg og bare hatt noen linjer i mailen om hva det gjelder.
Gjest Scarlet Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Jeg ville ha lagt ved alt som et vedlegg og bare hatt noen linjer i mailen om hva det gjelder. Helt enig! Jeg har tatt i mot en del søknader over mail, og jeg har inntrykk av at dette er det beste for de som skal ta det i mot
Grooo Skrevet 24. mars 2004 #5 Skrevet 24. mars 2004 Jepp! Skriv en helt vanlig søknad, cv osv i Word (eller hva du nå bruker) og skriv en kort mail der du forteller at dette er din søknad og undertegner med fult navn og adresse. De som skal se på søknadene vil nesten garantert lese dem i papirform, og en utskrift av en mail tar seg ikke akkurat godt ut...
Tusenogtredve Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 ... Men ikke send vedlegget som .doc-fil (eller enda verre som .exe-fil) Det er ikke alle som bruker Word, eller som åpner slike filer fra ukjente. Send helst som .pdf eller et annet filformat som alle kan lese (også vi som ikke liker å bruke Microsoft-produkter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå