Gjest Ts Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Som en er kåt på, seksuelt tiltrukket av og ellers synes er grei..?
Gjest BettyBoop Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Som en er kåt på, seksuelt tiltrukket av og ellers synes er grei..? tror det kan være litt vanskelig å bare holde det på et rent vennskapelig nivå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Hvis du ikke klarer å ikke være kåt når du bare er sammen med en venn så er du, i beste fall, infantil. I verste fall, hjerneskadet. Anonym poster: 09160552e10dd7a9026dff349e254d21
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Går fint helt til man har fått tre øl i blodet... Anonym poster: bfa095d8e326e4e4dfb174aba4b14662 6
Steinar40 Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Bare hvis man er hjernedød. Noe mange tydeligvis er.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Noen som oppretter tråder her bare for "moro skyld"?
Gjest Anonymia Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Noen som oppretter tråder her bare for "moro skyld"? Ja disse trådene er svært varierte...
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Går helt fint for min del. Jeg har flere venner jeg er tiltrukket av, men siden det ikke er gjensidig (og i minst et tilfelle ville ført til et helsikkes rot) så er det noe jeg fort legger på is. Vennskap er viktigere enn sex. De gangene begge deler kommer i en samlepakke er det fantastisk, men et vennskap er ikke mindre verdt selv om det er rent platonisk.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #11 Skrevet 11. mars 2013 Det går vel greit, men sikkert litt krevende å ikke gjøre noe med det? Noen ting er flotte i fantasien men fungere dårlig i virkeligheten. Finn ut om dette er noe du vil gå videre med ? Anonym poster: 1473ba3f11e7f51ffe9b9547626be8cf 1
WubWub Skrevet 11. mars 2013 #12 Skrevet 11. mars 2013 Hvis du ikke klarer å ikke være kåt når du bare er sammen med en venn så er du, i beste fall, infantil. I verste fall, hjerneskadet. Anonym poster: 09160552e10dd7a9026dff349e254d21 Nå er det en gang slik at for de fleste som er det svært vansklig om mulig å kontrollere følelser som forelskelse, attraksjoner, sjalusi osv. Følelser lever sitt eget liv uavhengig av hjerneskade eller ei. 1
I Grosny Skrevet 11. mars 2013 #13 Skrevet 11. mars 2013 Som en er kåt på, seksuelt tiltrukket av og ellers synes er grei..? Jeg foreslår at han skal bli vill etter deg, kjøpe en giftering, og ta det derfra Et ekteskap basert på både kjærlighet, tiltrekning og vennskap høres veldig vakkert ut i mine ører. 1
Gjest Ts Skrevet 11. mars 2013 #14 Skrevet 11. mars 2013 Jeg foreslår at han skal bli vill etter deg, kjøpe en giftering, og ta det derfra Et ekteskap basert på både kjærlighet, tiltrekning og vennskap høres veldig vakkert ut i mine ører. Det er kjæresten min og hans venninne jeg snakker om..
I Grosny Skrevet 11. mars 2013 #15 Skrevet 11. mars 2013 Det er kjæresten min og hans venninne jeg snakker om.. Betyr det at han er sterkt tiltrukket av to deilige damer? Det kan være litt problematisk. Men det er fullt mulig at han er i stand til å pleie sitt vennskap med henne, og samtidig holde fingra av fatet. Det er umulig å si for meg som ikke kjenner han, hans moral , tenningsmønster og prinspper å si hvordan han takler dette. Dersom hun har lyst på han og aktivt frister han, så er han nok littegrann stødigere enn gjennomsnittet dersom han takker nei. Dersom hun ikke har lyst på han så er det mindre sannsynlig at flerdamesexproblematikk oppstår. Det er mange faktorer som kan spille inn. Enkelte menn vil f.eks. foretrekke den dama som er mest generøs og har mest penger. Noen er notorisk trofaste, og atter andre sier "ja takk, begge deler" og høvler over alle mulighetene som oppstår. Noen kvinner synes det er greit å dele gubben sin, mens andre foretrekker å ha han for seg selv. Ut i fra stemningen i diskusjonen tror jeg du vil ha han for deg selv, og ønsker støtte fra oss til å få han til å holde seg unna din rivalinne. Jeg må si at jeg holder med deg, men ikke er helt i stand til å tenke ut noe konstruktivt akkurat nå. 1
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2013 #16 Skrevet 11. mars 2013 Det er kjæresten min og hans venninne jeg snakker om.. Er dette virkelig mulig eller er folk stein, stokk dumme???? Tillater du virkelig kjæresten din å ha en vakker, kvinnelig venninne..... Og ikke minst - hvorfor gjør han sånt mot deg?
Steinar40 Skrevet 11. mars 2013 #17 Skrevet 11. mars 2013 Er dette virkelig mulig eller er folk stein, stokk dumme???? Tillater du virkelig kjæresten din å ha en vakker, kvinnelig venninne..... Og ikke minst - hvorfor gjør han sånt mot deg? Ja, det er spørsmålene her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå