Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har blitt med i gjengen til den nye typen min. Jeg syns de er hyggelige folk, og vi begynner å bli gode venner. Jeg har jo noen venner fra før, og hun ene har jeg pleid å invitere på vors/vennekvelder med denne gjengen noen ganger. Men ikke hver eneste gang.

Nå har jeg vært på tur med denne gjengen over noen dager der vi fant på mye gøy. Jeg har vært litt dårlig i det siste og vært mye hjemme, så har ikke fått nevnt til hun venninnen at jeg skulle på tur. Men jeg ble nå tagget i noen statuser og bilder på facebook fra turen.

Møtte denne venninnen min når jeg kom hjem fra turen, og hun virket furt. "vært fint på tur eller? :(" også bare gikk hun.

Jeg tenkte på det innimellom å invitere henne, men saken er at vi har hengt med hverandre så sykt mye de siste årene. Jeg er veldig glad i henne og alt sånn, men kjenner at det er godt å ha noen helt andre mennesker å henge med innimellom også. Om man er med samme personen hver eneste dag omtrent, så blir man jo litt lei.

Og det er jo tross alt "min" gjeng nå, så jeg føler liksom ikke at jeg har et ansvar for å invitere alle mine andre venner.

Jeg hadde driti i det om hu og kjæresten og hennes venner som jeg har møtt et par ganger hadde dratt på tur uten meg. Om man absolutt vil inn i gjengen, så får man jobbe for det selv littegrann, så man slipper å bruke samma venninna hver gang for å få invitasjoner. Og aldri ta kontakt med disse folka ellers...

Men nå henger jeg sånn halvparten med min type og hans venner, og resten av tida mi med denne venninnen. Før brukte jeg omtrent all min tid på henne, så det kan jo virke som jeg "ditcher" henne litt.. Plutselig har jeg ikke så mye tid til henne som før, og kan jo skjønne at det er kjipt... Men jeg vet ikke...

Jeg og hun er jo også med i en helt annen gjeng som planlegger en annen tur, og det er jo andre folk vi kunne ha invitert, men som vi ikke inviterer.. nettopp fordi vi kun vil være gjengen. Så hun vet jo egentlig hvordan det er..

Nå vet jeg at hun ble litt furt av det, og vi kommer jo til å se hverandre igjen hver dag (samme klasse og sånn) og kan godt hende hun kommer til å ta det opp.. Vet ikke helt hva jeg skal si uten å såre henne enda mer?

Anonym poster: 7704fe5a23db1301cf4ec1838e33cd71

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...