AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har noen spørsmål når det gjelder øyensminkekoster: Jeg har bestilt MAC 217 og MAC 239 av øyeskyggekoster. Er det slik at 217 brukes til å påføre og 239 til å blende ut med? Kan Brush Cleaner fra bareMinerals brukes til å vaske disse kostene med? Det står: "Avoid contact with the eyes" , men hvor bokstavelig skal man ta det? Hvilken øyenskyggekost kan jeg kjøpe i MAC for å bruke som eyelinerkost? Hva kan man bruke for å få flytende eyeliner til å sitte bedre? Kan man bruke det samme som man bruker for å få øyenskyggen til å sitte bedre? Har den fra Urban Decay. Anonym poster: 958be0dc3fb1ade7c7233a064a82b367
OPIgirl Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Hvor kjøper du kostene dine forresten? Du kan sikkert bruke Brush cleaneren fra Bare Minerals. Kan ikke skjønne hvilken forskjell det skulle gjøre. Hvis det står avoid contact whith eyes, bur du ta det få alvor.
Secondbite Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Jeg har bestilt MAC 217 og MAC 239 av øyeskyggekoster. Er det slik at 217 brukes til å påføre og 239 til å blende ut med? 239 brukes til å påføre og 217 kan brukes til mye, deriblandt blending. Eksempler på andre ting den kan brukes til er å legge øyenskygge i globalen, bruke den til concealer eller til highlight. Kan Brush Cleaner fra bareMinerals brukes til å vaske disse kostene med? Det står: "Avoid contact with the eyes" , men hvor bokstavelig skal man ta det? Ja, det kan du Du skyller jo kostene fri for såpe, så det er ikke noe problem. Hvilken øyenskyggekost kan jeg kjøpe i MAC for å bruke som eyelinerkost? Det er mange muligheter, og hva man foretrekker er litt individuelt. Her er noen eksempler: 208: skråkost som fint kan brukes til eyeliner, den kan også brukes til øyenbrynene 209, 210 og 211: mer klassiske eyelinerkoster i forskjellige tykkelser etc. 212: God til tightlining, kan også brukes til øyenbrynene. Hva kan man bruke for å få flytende eyeliner til å sitte bedre? Kan man bruke det samme som man bruker for å få øyenskyggen til å sitte bedre? Har den fra Urban Decay. Du kan sette den med en øyenskygge i samme farge. Altså legge f.eks. en sort øyenskygge over en sort eyeliner edit: haha, leste feil på et spm. Rettet opp nå Endret 10. mars 2013 av Secondbite
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Er det slik at 217 brukes til å påføre og 239 til å blende ut med? Omvendt Anonym poster: 3c9b69188f34dfe19a97eb3a869a5dad 3
ilc Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 Jeg bruker min 217 til det aller meste, men den heter "Blending brush", så det er det som er hovedformålet. Når det er sagt synes jeg den er super til mye annet, og jeg liker den godt til påføring, spesielt til duse skygger i globalen og til highlight 239 er også helt fantastisk, og veldig god til påføring på de fleste områder. Bare husk at du ikke må gjøre det som er "ment" med dem, bruk dem til det du føler kan fungere Hvor har du bestilt fra, forresten? Fryktelig mye falsk MAC på nett, dessverre.
kills Skrevet 11. mars 2013 #6 Skrevet 11. mars 2013 Jeg bruker min MAC 217 for å blende øyenskygge. Bruker MAC 266 til bryn og eyeliner.
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2013 #7 Skrevet 12. mars 2013 Ikke meninga å kuppe tråden, men vet du hvor jeg kan får tak i en lignende stippling kost til foundation som den fra Mac?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Hvor kjøper du kostene dine forresten? Du kan sikkert bruke Brush cleaneren fra Bare Minerals. Kan ikke skjønne hvilken forskjell det skulle gjøre. Hvis det står avoid contact whith eyes, bur du ta det få alvor. Jeg har bestilt en del kosmetikk i det siste, så det går litt rundt for meg nå, men jeg tror det var fra Britique. TS Anonym poster: 958be0dc3fb1ade7c7233a064a82b367
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 Men hvordan vasker dere øyesminkekostene når dere skal skifte øyenskygge? Skyller dere bare kostene i varmt vann for å få bort fargen? Og hvordan vasker dere disse kostene for å bevare dem? Finnes det et eget middel ment til øyesminkekoster? Man vil jo ikke få såpe på øynene. TS Anonym poster: 958be0dc3fb1ade7c7233a064a82b367
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #10 Skrevet 19. mars 2013 *Dytter* Anonym poster: 958be0dc3fb1ade7c7233a064a82b367
Lykkelitenen Skrevet 19. mars 2013 #11 Skrevet 19. mars 2013 jeg bruker børsterensen fra kicks (samme prinsipp som bare minerals sin, bare billigere). Sprayer den på litt papir og svirler børsten lett over, så blir de både fri for farge og desinfisert. En gang i ny og ne vasker jeg med såpe for å få dem ordentlig ren. Selv om det står avoid contact with eyes kan du rengjøre børstene dine trygt, du lar dem tørke før bruk, så alkoholen er fordampet
*Pixie* Skrevet 19. mars 2013 #12 Skrevet 19. mars 2013 Ikke meninga å kuppe tråden, men vet du hvor jeg kan får tak i en lignende stippling kost til foundation som den fra Mac? Elf studio line har en som er nesten helt lik. http://www.eyeslipsface.com/makeup/tools/single-brushes/stipple_brush Jeg eier både den og MAC 187, synes de er ganske like, bare at MAC har lengre hvite hår (noe som gjør den dårligere til foundation i mine øyne)
Gjest BabyBlue Skrevet 19. mars 2013 #13 Skrevet 19. mars 2013 Synes egentlig at det kun er få ansiktskoster av mac som er verdt å samle på... øyensminkekostene derimot er supre og varer lenge bare man passer godt på de : D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå