Gå til innhold

eksens FB-profil i loggen - kjæresten klikka

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i to år og har aldri kranglet om sjalusi. Vil si vi har et trygt og godt forhold. Jeg er kjempe forelsket i han, og vil ikke være sammen med noen andre. Her om dagen fortalte en venninne av meg at eksen min har blitt sammen med "feltmadrassen" fra ungdomsskolen vår. Vet det er et forferdelig ord og skikkelig umoralskt å kalle noen det, men hey vi var kids. Dette er skikkelig random, for eksen min er ikke fra samme by som oss så det at han hadde møtt en vi gikk i klasse med var veldig spesielt og en festlig tilfeldighet. Jeg ble jo selvsagt nysgjerrig og gikk inn på profilen til eksen min. Har ikke sett bilder av han på mange år så da jeg oppdaget at han har blitt en skikkelig fitness-dude gikk jeg gjennom mange bilder av han. Ikke fordi jeg tenkte "wow så kjekk han er", men fordi da vi var sammen var han ganske lubben. I tillegg klikket jeg meg videre på profilen til "feltmadrassen" og så på noen bilder av henne. Syntes det var gøy å se hva det har blitt av folk gjennom årene og gikk deretter inn på profilen til ENDA en eks.

Men altså, så hadde kjæresten min sett dette på loggen og han klikket! Jeg forstår jo at det ser veldig mistenkelig ut nå hele loggen var full av linker til bilder av to ekser... Jeg har prøvd å forklare han alt jeg har skrevet over men han hører ikke på meg. Det hjalp ikke akkurat at eksen hadde blitt så trent for nå ser jo situasjonen mye verre ut enn det egentlig er!

Hva kan jeg gjøre for at han skal forstå at dette ikke handler om et savn etter eksen, men rett og slett helt tilfeldig og uskyldig "facebook-stalking"?

Anonym poster: a60f134e8a37badf179a0dea8074168d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går inn på profilen til ekser en gang iblant kun av nysgjerrighet. Tror kjæresten også gjør det. Jeg synes ikke det er noen big deal ihvertfall.

Av og til trykker man jo bare gjennom bildene uten å se noe særlig på de, da kan det jo se litt voldsomt ut på loggen, selv om du ikke har sittet og niglodd på bildene.

• Liker 2
Skrevet

Hvem er det du prøver å overbevise her? Du likte bildene av eksen nå som han var den fitnesshunken. Hvorfor ikke bare si sannheten her, du er jo anonym?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det du prøver å overbevise her? Du likte bildene av eksen nå som han var den fitnesshunken. Hvorfor ikke bare si sannheten her, du er jo anonym?

Som du sier så er jeg anonym, så hvis jeg hadde hatt de følelsene du referer til så ville jeg jo sagt det. Er ikke redd for at noen skal kjenne meg igjen her, og jeg prøver heller ikke å lyve for meg selv. Jeg er ikke interissert i eksen min, tråden handler jo om at sannheten ser helt annerledes ut enn den er og jeg ber derfor om hjelp i forhold til det - ikke hjelp til å analysere hva jeg egentlig føler for eksen. Du må gjerne tro at jeg innerst inne lengter etter den veltrente eksen min, men det er dessverre ikke slik det er.

Gjest fjellhamster
Skrevet

Hvorfor bryr du deg med eksene dine? de er vel ekser av en grunn. Blokker dem på FB.

Skrevet

Er da støtt og stadig innom ex sin profil, rett og slett fordi han e morsom. Om kjæresten er innom sine ex får ver opp te han, han er voksen nok til å vite hvor grensene går. Det forholdet jeg har til min ex er basert på hendelser i mitt liv sammen med han, og det tilhører meg og ex. Min nåverende kjæreste må akseptere at jeg hverken utleverer det som har vert med meg og ex eller har noe mer interesse utav han idag enn et sporadisk venskap.

At kjæresten din klikke på noe sånt synst jeg bare er barnslig, i alle fall når du sier at det ikke er noe som skjer ofte fra di side. Personlig er jo jeg så paranoid at jeg ville begynt å tenke om han reagere sånn fordi han selv "stalker" med skjulte motiver hos sine exe.

Skrevet (endret)

Kanskje hun syntes han var fin, kanskje ikke. Det har egentlig ikke så mye å si.

Men hvorfor gå ut ifra at hun lyver?

Endret av Miller
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bryr du deg med eksene dine? de er vel ekser av en grunn. Blokker dem på FB.

Jeg ville reagert om kjæresten min blokket eksen sin på facebook. Hvsi man er ferdig med hverandre så bærer man jo ikke nag, da er man jo helt over hva som skjedde. Syntes det er helt greit at man har ekser på facebook. Om eksen min hadde blokket meg ville jeg tenkt at han hadde en ny og gæren kjæreste som ikke ville at han skulle ha kontakt med meg. Som sagt så hadde jeg ikke vært på profilen hans på mange år, så vil ikke si at jeg bryr meg veldig mye om hva han driver med. Var jo fordi han har blitt sammen med en jeg gikk i klasse med som er vedlig random. Stalker han ikke støtt og stadig liksom.

• Liker 2
Gjest fjellhamster
Skrevet

Jeg ville reagert om kjæresten min blokket eksen sin på facebook. Hvsi man er ferdig med hverandre så bærer man jo ikke nag, da er man jo helt over hva som skjedde. Syntes det er helt greit at man har ekser på facebook. Om eksen min hadde blokket meg ville jeg tenkt at han hadde en ny og gæren kjæreste som ikke ville at han skulle ha kontakt med meg. Som sagt så hadde jeg ikke vært på profilen hans på mange år, så vil ikke si at jeg bryr meg veldig mye om hva han driver med. Var jo fordi han har blitt sammen med en jeg gikk i klasse med som er vedlig random. Stalker han ikke støtt og stadig liksom.

Forklar det til kjæresten din da? Er han langvarig sur ville jeg vært skeptisk til han...

Skrevet

Vel , hadde du hatt noe å skjule , hadde du vel sletta loggen etter deg ;)

• Liker 2
Skrevet

Vil ikke at kjæresten min skal ha exer i vennelista på facebook, og da har jeg det selvsagt heller ikke selv.

Jeg stikker likevel jevnlig innom profilene deres for å se om de har det bra, men fullstendig uten å ta kontakt. Dette gjør jeg av ren nysgjerrighet. Synes ikke det er noe å bli sur over, så jeg skjønner ikke reaksjonen til TS's kjæreste.

Synes TS har sagt det som går an å si om saken, så får det heller bare roe seg ned med tida. Før eller siden innser han jo at han overreagerer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner at det ikke er så mange råd og tips å komme med siden jeg allerede har forklart han det som er å forklare. Trengte vel en plass å klage litt. Takk for respons!

AnonymBruker
Skrevet

Så typen din har aaaldri vært inne på profilen til en ex bare fordi han var nysgjerrig?

Anonym poster: a85d5097ffafe86cb0ce6a39d7f23fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...