meesah Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 han ble sur fordi jeg dro på håndballkampen til datteren min, sammen med exen. hvorfor blir jeg...? jeg skjønner det ikke selv. fatter det ikke. han kommer ikke tilbå forandre seg, jeg avskyr når hanoppfører seg sånn. why not pull the plug? kan noen forklare meg hvorfor jeg blir, når jeg har så mange gode grunner til å gå? jeg tør ikke dele dette med venninnene mine, skammer meg sånn over at jeg er så svak at jeg blir, til tross for alle gode grunner til å gå
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 han ble sur fordi jeg dro på håndballkampen til datteren min, sammen med exen. hvorfor blir jeg...? jeg skjønner det ikke selv. fatter det ikke. han kommer ikke tilbå forandre seg, jeg avskyr når hanoppfører seg sånn. why not pull the plug? kan noen forklare meg hvorfor jeg blir, når jeg har så mange gode grunner til å gå? jeg tør ikke dele dette med venninnene mine, skammer meg sånn over at jeg er så svak at jeg blir, til tross for alle gode grunner til å gå Er i samme situasjon. Det er ikke så lett . Trenger hjelp jeg og! Anonym poster: 0f9d6b1e44445c088dd01e06f413a8a9
Hjemme med 4 Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Finn ut hva du vil med livet, hva som betyr mye for deg og finn ut om din partner passer i dette bilde....Hvis ikke, gå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå