AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg er skikkelig motivert på å stramme opp kroppen litt og miste noen cm litt overalt egentlig, men aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg pleier å gå tur med barnevogn i ca 30 min om dagen. Men sånn med styke og sånn aner jeg ikke hva som er bra/ikke bra. Jeg har dessverre ikke tilgang på treningssenter og spør derfor her på KG om litt hjelp. Er det noen som har et godt treningsopplegg å vise til? Som er lett å gjøre hjemme og ikke altfor hardt (er litt ute av form)? Anonym poster: a4f23dc32966334560ba34e42f900c10
Midnanne Skrevet 12. mars 2013 #2 Skrevet 12. mars 2013 Anbefaler deg å skaffe deg 30 day shred av jillian, en skikkelig bra kickstart på treningen for min del ihvertfall Jeg jogga litt ved siden av, og tror jeg gikk ned rundt 1 kg i uka i starten
KristineS Skrevet 12. mars 2013 #3 Skrevet 12. mars 2013 30 day shred som nevnt over her er veldig greit om man bare får til hjemmetrening. Og ekstra kjekt er det at den ligger gratis på youtube Begynte selv og merket fort fremgang på de 5-6 øktene jeg kom meg igjennom. Men det ble ikke til at jeg fullførte da jeg endte opp på treningssenter i stedet etterhvert.
Gjest Coolaid Skrevet 13. mars 2013 #4 Skrevet 13. mars 2013 Yngvar Andersen fra blant annet nrk puls har et fornuftig og glimrende treningsopplegg laget for hjemmebruk. Du kan gjøre alt eller bare det du liker selv. Har selv trent sammen med Yngvar og trener jevnlig etter hans treningsprinsipper via Meir Trening - anbefales ! !!! . Sjekk ut her: http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7426599
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå