Gjest Lompa Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 De der dødslekre skoene med "I do" på.....Har noen sett dem i ivory? Har vært på Eurosko og kikket, men den fargen de har der er for mørk, den blir mer beige i forhold til kjolen min. og jeg har falt totalt for de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Har du spurt dem om de har annen farge? Jeg har ikke sett noen annen farge iallefall :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har kjøpt de De passet ikke helt til kjolen, men vi fant ut at jeg skulle jo ikke vise så mye av de uansett..Så derfor beholder jeg de! Jeg bare måtte ha de :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Kanskje de kan farges? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 De har disse skoene på euro sko på triaden i lørenskog,de jeg så var hvite eller så var de i ivory!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 25. mars 2004 #6 Del Skrevet 25. mars 2004 :kysse: Takk,jea!*Hiver på meg og løøøøper til triaden* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 25. mars 2004 #7 Del Skrevet 25. mars 2004 Håper du får tak i de.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 25. mars 2004 #8 Del Skrevet 25. mars 2004 Disse skoene tror jeg at jeg må sjekke ut. Hva er prisen på de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. mars 2004 #9 Del Skrevet 25. mars 2004 399 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerbrud04 Skrevet 25. mars 2004 #10 Del Skrevet 25. mars 2004 jeg kjøpte også I do-sko.. de er litt mørke hvis kjolen er i ivory, men det viste så lite at det ikke gjorde noe! Ikke så mye skoene viser heller.. var de eneste skoene jeg likte, og så var de jo litt billigere enn på brudesalong! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå