Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk gult hår etter å ha bleket det, og etter enda en runde med bleking forsvant ikke den guloransje fargen... Hva skal jeg gjøre? Det er bare ute i tuppene og litt i lengdene, resten av håret har en fin blondfarge.. Er det mulig å "tone"" det med en normal blondfarge?

Anonym poster: c9e7077af03dbe1ecd6b0e8d5a92099d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve sølvsjampo, denne fra Redken(selv om det står for menn) skal visst være veldig bra.

Anonym poster: 8383e5227828ced6745a4eddbea864ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk gult hår etter å ha bleket det, og etter enda en runde med bleking forsvant ikke den guloransje fargen... Hva skal jeg gjøre? Det er bare ute i tuppene og litt i lengdene, resten av håret har en fin blondfarge.. Er det mulig å "tone"" det med en normal blondfarge?

Anonym poster: c9e7077af03dbe1ecd6b0e8d5a92099d

Sølvshampoo eller blåshampoo er eneste løsningen... Du får kjøpt det på vita for en billig penge. La den gjerne sitte i noen minutter :)

Anonym poster: 7939ede32eb2fa450b56a4ddcaebb152

Skrevet

L'oréal sin er også veldig god. Du får den hos frisører.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Fudge clean blonde violet toning shampoo. Den tar alt av gulskjær i håret mitt, den er billig og lett å få tak i. Obs, hvis du velger å bruke den, pass på å ikke la den sitte i for lenge. Den kan gi lillaskjær.

Fåes kjøpt på feelunique.com :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...