Gjest jente18 Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg skal møte en gutt for første gang. Jeg har ikke hatt kjæreste før. Så har ikke peiling på dette. Hver gang før jeg drar til venner er jeg redd det blir pinlig stillhet. Jeg er alltid redd for det.. så er redd det blir det med han også. Vi har pratet i telefon og vi har god kjemi men jeg vil ikke prate i telefon med han for ofte for da har vi tilslutt pratet om alt man kan prate om før vi har møttes xD Har noen noe råd om hva vi kan snakke om hvis plutselig det hadde blitt pinlig stillhet? hehehe x)
Gjest Reza08 Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 Du kan f.eks snakke om fotball, biler, mat, sex, om deg selv, om han, politikk osv.
Miller Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 Vær flink til å stille spørsmål og til å lytte. Er han en oppegående person vil han stille spørsmål tilbake, så da skal nok samtalen flyte greit. Om dere allerede har snakket på tlf, og har god kjemi, tror jeg det skal gå helt fint. Husk å smil og le! Denne artikkelen er litt teit.. men kanskje litt nyttig også http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article304101.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå