OppNed Skrevet 4. juni 2002 #21 Del Skrevet 4. juni 2002 Er det lov å skrive pi## her nå? Ble sensurert en gang da jeg skrev "renspikka", eller "renspi*ka" i tilfelle sensuren spiste dette... Mus er så dumt. Herregud. Hva har mus med saken å gjøre? Hvor sexy er egentlig en MUS, nesten ribbet for pels, uten hale, ingen fortenner (like greit for elsklingen sin del) og som ikke greier å si "pip" engang. Gir opp hele musgreia. Og hater at alle kollegaene og meg selv må sitte å snakke seriøst om musesyke og trådløs mus i jobbsammenheng. Flaut. God natt, helt seriøst nå. Klem fra Maiken 1212[ Dette Innlegg er endret av: maiken den 2002-06-05 06:32 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #22 Del Skrevet 5. juni 2002 Pupper: meloner, mugger.....? Er det noe bedre da? Nei, pupper høres mer sensuelt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 5. juni 2002 #23 Del Skrevet 5. juni 2002 Si : "Piken til kongen har rødt hår" mangen ganger, så fort du klarer. *fnis* 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #24 Del Skrevet 5. juni 2002 Men hva skal vi kalle deres for da: fi###, musa, ...hva? Noen blir forbanna på det ene, andre på det andre. Ikke lett å treffe riktig... Forskjellen er at gutter vel ikk eblir støtt dersom noen sier pi##en, tissen, staken eller hva... Men en kan oppleve at som Nelle sier: Da blir det ikke noe på ham... Kjip opplevelse å gjøre alt riktig, være klar som bare det, og så klemmer hun igjen låra når du sier at hun har så deilig mus.... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #25 Del Skrevet 5. juni 2002 Det er kun barn... og disses foreldre, pluss en og annen lege, som bruker begrepet "tissen". *grøsser når voksne folk bruker det ordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #26 Del Skrevet 5. juni 2002 Ei fetta e ei fetta ! Å k## e k##, uansett ka for en vei man læs de ! De ænkle fungere bæst ! Hilsen en ordfattig chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. juni 2002 #27 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg blir så fnisete når man bruker kliniske, anatomiske ord på kjønnsdelene. Det er helt sykt, men når noe sier ordene; vagina, vulva, venusberget, penis, scrotum etc. rødmer jeg som ei skolejente. Klarer nesten ikke si k### eller f#### heller. P### går greit, men mugger og patter blir nedlatende. Rødme, rødme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 5. juni 2002 #28 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg hater det når menn personifiserer pi#### sin og. Som om den lever sitt eget liv, (noen ganger virker det jo sånn da). Liker ikke betegnelsen "Junior" eller "LillePer" osv. Blir så pinlig dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #29 Del Skrevet 5. juni 2002 Hi hi, eller menn som sier "her er en som vil hilse på deg!!!" og vifter med pi##en mot deg Litt morsomt da. Pupper er ok. Men tatter er også ok Bare man ikke sier ballonger eller meloner o.l så er det ok 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #30 Del Skrevet 5. juni 2002 Enig i at personifisering av pi##en er ufattelig teit!!! Uæhhhh!!!!! Den lever IKKE sitt eget liv -ikke i min verden iallfall!!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. juni 2002 #31 Del Skrevet 5. juni 2002 ...det er flere ganger jeg har merket forræderiet til lillemann.... så jeg tror ikke dere jenter vet helt hva dere snakker om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #32 Del Skrevet 5. juni 2002 Men uansett om vi vet hva vi snakker om eller ikke: Vi VIL IKKE at den skal leve sitt eget liv. Om vi vil ha sex med flere enn deg så legger vi da vitterlig opp til en trekant -gjør vi ikke? Vi ønsker ikke at pi##en din skal liksom være "den tredje". Det vil iallfall ikke jeg! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 5. juni 2002 #33 Del Skrevet 5. juni 2002 Klart en pi## lever sitt eget liv...Når mannen sover så tar den seg gjerne et party. Også gjør den av og til slik som journalistene. Streiker. Ellers så er den lett å manipulere. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. juni 2002 #34 Del Skrevet 5. juni 2002 Maiken, godt sagt assa men det er ikke bare når mannen sover at den kan ta seg et lite party.... det kan den faktisk gjøre nårsomhelst og hvorsomhelst helt uten grunn Kan være direkte pinlig noen ganger ja 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. juni 2002 #35 Del Skrevet 5. juni 2002 Gutter som kaller f***e for dåse, DET er stygt det! *grøsse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 5. juni 2002 #36 Del Skrevet 5. juni 2002 Eller "høne", ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #37 Del Skrevet 5. juni 2002 Blobbeli, blobbel, kakle, kaaaklee... Du er morsom, Madison! Men jeg er helt enig -dåse, og særlig høne (som jeg forsøkte å imitere ovenfor) er virkelig disgusting!! Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2002 #38 Del Skrevet 6. juni 2002 Hva er forskjellen på ei mus og ei høne ? Jo, høna har fjær på musa, mens musa har hår på høna. så vet dere det ! Hilsen en "smådyr"-elskende chris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 6. juni 2002 #39 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg kaller en spade for en spade, og kaller p*kken min for lillemann..... hehehe! Den kom ut litt feil den, men.... seriøst.... Er det så nøye da? Ikke slik at jeg hvisker inn i øret til min kjære "nå skal jeg bunne deg med lillemann!!".... men sånn ellers, kan jeg finne på å bruke ordet "lillemann" jeg..... Kevin, som vet det høres en smule patetisk ut, og nettopp kanskje derfor sier det.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå