Gå til innhold

Trener du like hardt når du har mensen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ganske tøft, men merker at nå som mensen har kommet så har jeg mer vondt i korsryggen, i underlivet, i magen, i bekkenet eller hva jeg skal si, og det er ubehagelig å ta de noen øvelser fordi det strekker litt ekstra i magen. Har bestemt meg for å ha en helt annen treningsprogram for mensenuka, rett og slett..

Grunnen til at dette ikke har vært et problem før er at jeg gikk på p-sprøyta og mista mensen, men så måtte jeg slutte, og her er vi da.

Anonym poster: ca82cf6aad3c71fa7f0cde471d00b3b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ikke de 3 første dagene, går maks en tur etter å ha spist smertestillende.. Noe mer er helt grusomt.

Anonym poster: 8edfbb71a973ba1847a1bf71e49df280

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat ja, tror jeg skal roe det ned jeg også. Takk for at du delte.

Anonym poster: 621ab1914d747ccd51ce12fdab9b2481

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener like hardt uansett, men så har ikke jeg noen ubehag eller plager i forbindelse med mensen heller da. Blir litt hatet for det i vennekretsen :fnise:

Anonym poster: c4980894ca9704afd3a8c32e2b65a380

AnonymBruker
Skrevet

Trener like hardt. Er ikke plaget spesielt med smerter og bruker menskopp.

Anonym poster: be7e668432733aed401dea77af29392c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener like hardt uansett, men så har ikke jeg noen ubehag eller plager i forbindelse med mensen heller da. Blir litt hatet for det i vennekretsen :fnise:

Anonym poster: c4980894ca9704afd3a8c32e2b65a380

Jeg synes det er ekkelt å trene, ta i og kjenne at det renner ekstra masse blod, så det er ikke bare smertene.. en uke i måneden har ikke noe å si for meg, heldigvis :) Men skulle gjerne gitt faen og holdt på sm du, men det renner og renner, strekker og kramper, helvete.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ekkelt å trene, ta i og kjenne at det renner ekstra masse blod, så det er ikke bare smertene.. en uke i måneden har ikke noe å si for meg, heldigvis :) Men skulle gjerne gitt faen og holdt på sm du, men det renner og renner, strekker og kramper, helvete.

Menskoppen kan hjelpe på den følelsen med renning. :) Merker det knapt.

Anonym poster: 8edfbb71a973ba1847a1bf71e49df280

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener ikke de to første dagene, da lar jeg kroppen få "fred". :)

Anonym poster: 2444510c3626d95542233817cb5dbdbb

Skrevet

Nei, under den verste perioden vil jeg helst bare ligge i senga og vente på at smertene går over.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trener like hardt når jeg har mensen. Men uka før mensen er jeg trøtt, og da trener jeg lite.

Anonym poster: d5bef5cf3221cd4d3db137b2241633d0

Skrevet

Jeg trener like hardt, om ikke hardere. Med ondt skal ondt fordrive! Men det er faktisk sant, jeg syns smertene avtar om jeg får trent ordentlig når jeg har mensen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så lett mens at jeg kjenner omtrent aldri at det renner :rolleyes: Hate me! :biggrin:

Men ugh, med kramper og dritt skjønner jeg mer enn godt at noen tar seg treningsfri ass.

Anonym poster: 74dd7817d20f15b30d143e7d6d7bd9c2

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg trener like hardt om ikke hardere når jeg har mensen. Har jeg tatt smertestillende tidligere på dagen, tar jeg det litt roligere.

Om jeg har veldig sterke smerter lar jeg treningen være den dagen.

Gjest Solsmil
Skrevet

jeg trener like hardt. Men jeg har ikke sååå store smerter når jeg går på p-piller, så da går det greit egentlig. Jeg kan føle at jeg egentlig har mest lyst til å ligge i senga, jeg har dårlig dagsform, men når jeg først kommer i gang bruker det å gå bra likevel

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Trener like mye, men jeg er jo ikke i balanse da, så det blir ikke like bra utbytte av treningen. Tar nok ikke i lilke mye gitt... men det er jo virkelig ingen krise. Man gjør det man orker.

Gjest uAnonymbruker
Skrevet

Jeg trener like hardt, om ikke hardere. Med ondt skal ondt fordrive! Men det er faktisk sant, jeg syns smertene avtar om jeg får trent ordentlig når jeg har mensen.

Samme her!

Jeg trener mere og hardere når jeg har mens. Da løsner alt av kramper.

Skrevet

Legger på meg når jeg har mensen, så prøver å trene minst like hardt. Smertene forsvinner når jeg rører på meg, så det er ikke noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

De første dagene jeg har mensen ligger jeg i en krøll på gulvet med sterke smerter, så da tar jeg meg treningsfri med god samvittighet ;) De siste dagene trener jeg helt normalt.

Anonym poster: 9a41f8b429c1f1ac1adbf00d6206b4cf

Gjest Gjest
Skrevet

De to første dagene må jeg være hjemme pga jeg blør så innmari, men de to andre dagene lever jeg som normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...