Gå til innhold

Når oppretter dere blogg/hjemmeside?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge før bryllupet ca? Og hvor oppretter dere siden?

Anonym poster: 0d644f61acf9e301a7644efd32cb1116

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor vanlig er det å ha en sånn side?

Anonym poster: 521fdc7c5ca06d62c918060406eea24b

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi satser på å ha den klar til når invitasjonene går ut.

Jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig med nettsider, men det varierer jo veldig hvor omfattende de er. Noen har jo nærmest blogger som de oppdaterer flere ganger i uka! Vi satser på noe helt enkelt med veibeskrivelse, parkering, utvidet info om stedene (både vielses- og selskapslokalet er steder med mye historie), ønskeliste, bittebittelitt om oss, kanskje menyen (kjekt at de med allergier kan se) og kontaktinfo.

Forloveden har et domene allerede, tenker vi bruker det via en eller annen tjeneste.

Endret av Pingting
  • Liker 1
Gjest Kiara!
Skrevet

Dette tok heldigvis den kommende brudgom seg av, rent teknisk. Vår ble laget i hui og hast rett før invitasjonene ble sendt. Inneholder kun praktisk informasjon og sånn, noe som er viktig om bryllupet holdes andre steder enn der brudeparet bor, som hos oss. :)

Jeg har jo også som Ping observert den nye trenden med at bruder dokumenterer absolutt alt som har med forbredelser og dill på hjemmesiden. Jeg holdt på i maaaaange timer bare for å gjøre de enkleste ting, så noe slikt er fullstendig uaktuelt! Blir jo heller ingen overraskelser på selve bryllupsdagen når alt er brettet ut for gjestene i forkant.

Skrevet

Vi har en side som inneholder all info, meny, link til en liten ønskeliste, gjestebok og mulighet for å maile oss med spørsmål. Kategori blogg har den også, men det er ikke helt min stil. Vi hadde den klar før invitasjonene ble sendt ut, og valgte da å ha veldig enkle invitasjoner med kun det mest nødvendige på. Nettadressen sto så klart på invitasjonen. Vi har bare fått positiev tilbakemeldinger på måten vi har valgt å gjøre det.

Skrevet

Opprettet siden rundt ett år før bryllupet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

vi lagde en, men det var igrunn bare for gøy. vi bruker den overhodet ikke.

AnonymBruker
Skrevet

vi lagde en, men det var igrunn bare for gøy. vi bruker den overhodet ikke.

...er det ikke gjestene som skal bruke den, da? :klo:

Anonym poster: 906ee853846dc44151cfcb67b5095db2

Skrevet

...er det ikke gjestene som skal bruke den, da? :klo:

joda, men da måtte vi vel laget den ferdig, og publisert den først ... og det gidder vi ikke :)

AnonymBruker
Skrevet

joda, men da måtte vi vel laget den ferdig, og publisert den først ... og det gidder vi ikke :)

åh, sånn! Da skjønte jeg det. :ler:

Skrevet

laaatskapen lenge leve ... hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...