Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. mars 2013 #1 Skrevet 10. mars 2013 Jeg boikotter alle billig-kleskjeder ala Cubus, HM, Bikbok, Topshop osv av etiske grunner. Det eneste jeg har problemer med å finne via Etsy osv er sokker! Sokkene til HM er praktiske og søte, men uetiske og lite slitesterke. Hvor kjøper dere type søte, slitesterke bomullsokker når dere ikke kjøper fra billigkjede?
Pene sko... Skrevet 10. mars 2013 #2 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Stort sett kjøper jeg sokker fra billigkjeder. Stort sett. Dog hender det at jeg kjøper fra slikt som Gant og PRL, selv om sistnevnte har skuffet ved et par anledninger. Ut over det har jeg som i likhet med mange andre moteinteresserte herrer fått sansen for Viccel. Kvalitet til en overkommelig sum. Endret 10. mars 2013 av Pene sko...
Kladd Skrevet 11. mars 2013 #3 Skrevet 11. mars 2013 Dette svarer ikke på spm ditt, men: Faktisk synes jeg H&M sine sokker er de mest slitesterke jeg har! Jeg har kuttet drastisk ned på på H&M-shoppinga mi av samme grunner som deg (dårlig kvalitet og uetisk), men jeg tenkte faktisk over det her om dagen at sokker, dét får jeg nesten bare kjøpe der! For jeg har fortsatt ikke funnet (rimelige) sokker av så god kvalitet andre steder. Har sokker fra H&M som er brukt flittig i mange år (4 i hvertfall!) og som fortsatt holder seg bra!
Gjest Badabing Skrevet 11. mars 2013 #4 Skrevet 11. mars 2013 Jeg har begynt å kjøpe et merke som heter Bamboo. Men jeg synes også at HM-sokkene mine som jeg kjøpte lenge før Bamboo-sokkene faktisk har holdt bedre.. Får følge med i denne tråden.
Gjest Kv84 Skrevet 11. mars 2013 #5 Skrevet 11. mars 2013 De sokkene fra H&M blir jo huller på hælen etter en dag, er det mulig. Har trodd det var noe med maskinen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå