Gjest Dodraugen Skrevet 24. mars 2004 #1 Del Skrevet 24. mars 2004 Har kjøpt doring og skammel idag og skal ta det aller første skrittet mot bleiefri ikveld. Har ingen som helst tidsperspektiv på dette. Den største er snart 2 år og har aldri sittet på potte før. Den minste er snart ett og kommer forhåpentligvis til å lære maaasse av den største Tenkte jeg skulle pleie denne tråden på veien mot dogåing på heltid. Dere får kjefte på meg dersom det skulle bli nødvendig, ellers kan kanskje noen av mine erfaringer være nyttig for noen andre? Here we go :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvaL Skrevet 24. mars 2004 #2 Del Skrevet 24. mars 2004 Skal bli spennende å følge med hvordan det går med de to håpefulle mot en bleiefri tilværelse. Når det er sakt kan jeg ikke dy meg for å si at jeg syns det er vel tidlig å starte pottetreningen allerede før 2 års alder, men det kan selvsakt gå, så lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Another Guest Skrevet 24. mars 2004 #3 Del Skrevet 24. mars 2004 Oiiii, at du tørr å lage dagbok av noe så avansert som tørrtrening, det hadde ikke jeg turt altså Håper du oppdaterer hyppig, og at vi får høre alt om hvordan det går.... altså ikke bare suksesshistoriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #4 Del Skrevet 24. mars 2004 Skal bli spennende å følge med hvordan det går med de to håpefulle mot en bleiefri tilværelse. Når det er sakt kan jeg ikke dy meg for å si at jeg syns det er vel tidlig å starte pottetreningen allerede før 2 års alder, men det kan selvsakt gå, så lykke til Det er ikke "trening" enda. Som sagt er vi HELT på scratch- aller første steg er å kjøpe doringen og vise fram at den eksisterer :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 24. mars 2004 #5 Del Skrevet 24. mars 2004 Spnnande. Lycka till med träningen. Kanskekan du registrera dig som bruker och skaffa en dagbok i dagboksdelarna? Kan bli intresant att följa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå