Gå til innhold

Kan pus puste tungt uten at det er noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvor gammel hun er, da vi tok henne inn for ett år siden fordi hun ikke fant hjem igjen, men hun er ihvertfall en voksen pus. Ingen har tatt kontakt selv om det har vært bilde av henne i lokalavisen og andre plasser, så derfor har vi bare valgt å ta vare på henne.

Hun ligger i senga mi nå og jeg merker at hun puster veldig tungt når hun sover. Høres ut som en person som puster tungt. Med en gang hun er våken så puster hun ikke tungt lengre, men jeg lurer på om det kan være noe galt? Har jo en annen pus også (som vi har hatt siden hun var kattunge. Hun er vel 1,5 år gammel) og jeg har ikke merket at hun puster tungt når hun sover.

Har ikke merket andre ting med pus enn dette. Spiser som normalt og er ute om dagene og er ikke mindre aktiv.

Er da bekymret for pusen min, men er det noe jeg trenger å være bekymret for?

Anonym poster: b6e4d9bb32cd60b093837cdcbd6c9469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Katta vår også puster veldig høylytt når hun sove-sover.

Katter "sover" ganske mye gjennom en hel dag, men de sover tungt/ordentlig bare noen få timer, og gjerne bare en times tid av gangen.

Når de småsover eller slumrer puster de gjerne lettere, men med en gang de sovner ordentlig, så puster de gjerne mye tyngre, og noen snorker også.

Det er nok helt normalt, siden hun ikke puster spesielt tungt når hun er våken ;)

Skrevet

Han ligger og puster veldig tungt i nåværende øyeblikk. Tror de sover dypt når de puster tungt :)

Skrevet

Mine snorker, så ja de puster tungt!

Gjest hulderjenta
Skrevet

To av mine kan også finne på å puste tungt og/eller snorke når de sover enkelte ganger. Og de er helt friske og raske. :)

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Ja, min snorker også :) Har hørt katter puste tungt når de sover, men har ikke vært noe galt med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...