Smilla78 Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Har noen prøvd denne foundationen? Er den bra?
Suzy Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Ja og ja! :-) Jeg bruker vanligvis ikke foundation, men denne var det prøve på i et eller annet blad jeg kjøpte, så jeg prøvde den som concealer under øynene. Den er helt super! Dekker godt og blender med letthet ut - uten å se sminket eller unaturlig ut! Imponert jeg og har kjøpt meg en boks.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Den er super :-) Har aldri klart å bruke foundation, før nå.
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2004 #4 Skrevet 24. mars 2004 Godt å høre. Jeg kjøpte den i dag og har ikke testet den ennå. Men den virket veldig fin på håndleddet mitt. Ikke for pudderaktig og dekkende liksom.
Lizzie Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Kjempebra! Kjøpte den med en gang jeg hadde prøvd den på hånden jeg, og ga heller bort gratisprøvene til de litt mer skeptiske i vennegjengen. Den er kjempelett å påføre i tillegg syns jeg resultatet blir lett og jevt og ser naturlig ut. Anbefales!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #6 Skrevet 26. mars 2004 Maybelline wonder finish er jo myyyyyyye bedre! jeg bruker den, i farge sand, og den ser helt naturlig ut! det ser ut som jeg har perfekt hud, i tillegg får huden glød,den holder seg kjempebra på huden, og jeg ser yngre ut, color adapt er bra! den også, men litt vel tørr på huden, synes jeg! Maybelline anbefales! nå har jeg funnet min foundation i hvertfall.....! :-) :-) :-) :-)
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2004 #7 Skrevet 26. mars 2004 Maybelline wonder finish er jo myyyyyyye bedre! jeg bruker den, i farge sand, og den ser helt naturlig ut! det ser ut som jeg har perfekt hud, i tillegg får huden glød,den holder seg kjempebra på huden, og jeg ser yngre ut, color adapt er bra! den også, men litt vel tørr på huden, synes jeg! Maybelline anbefales! nå har jeg funnet min foundation i hvertfall.....! :-) :-) :-) :-) den som ikke anbefales etter min smak er loreal sin cashmere perfect huden min holdt på å tørke ut, så ut som jeg hadde trynet i en stor pudderskål og ikke tatt det bort igjen
Lizzie Skrevet 26. mars 2004 #8 Skrevet 26. mars 2004 Ja, cashmere perfekt fikk jeg en prøve på og den var virkelig ikke bra. Det var altså akkurat som vi ble fortalt i butikken. Det er mulig jeg prøver Maybelline sin også da, så kan jeg bestemme meg senere. :-) Nå som solen titter fram og jeg får farge i ansiktet må jeg nok skifte fargen på foundation også.
Sheba Skrevet 26. mars 2004 #9 Skrevet 26. mars 2004 Ja og ja fra meg også. Color adapt er kjempebra, jeg kjøpte den for første gang for noen uker siden og er utrolig fornøyd! :-) Måtte kjøpe den etter at jeg først hadde kjøpt kashmere perfect som er nevnt over her, den var skikkelig dårlig synes jeg. Det dumme var at jeg hadde lest en eller annen test hvor den fikk meget bra karakter, det stemmer ihvertfall ikke :-x (synes jeg da). Men adapt anbefales på det sterkeste ja!
Smilla78 Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2004 Takk for svar alle sammen! Tror jeg må kjøpe color adapt nå som favoritt foundationen min Lancome teint idole er borte. Dekker den bra? Har litt kviser å skjule... Maybelline sin wonder finish likte jeg ikke! Den dekket dårlig og så unaturlig ut på min hud for orange i fargen.
Gjest Lea Skrevet 28. mars 2004 #11 Skrevet 28. mars 2004 Den dekker ganske godt, synes jeg. Men den er ikke helt dekkende da. Ellers kan du jo kjøpe deg en god concealer eller dekkstift som du bruker før kremen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå