Gå til innhold

Var på fest med han jeg driver på med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går hadde jeg med meg han jeg driver på med på fest hos ei venninne. Det var første gang han møtte venngjengen min. Han er vanligvis ganske sjenert men blir mindre sjenert etter noen glass. Utover kvelden begynte han å snakke litt mer med vennene mine. Han pratet veldig mye med en kamerat av meg, de hadde like interesser og pratet om det. Han snakket jo med meg og holdt rundt meg og sånn. Men allikevel skulle jeg ønske han var litt mer opptatt av meg enn vennene mine. Men på den andre siden så er det jo positivt at han kommer overens med vennene mine. Er det bare jeg som er rar som tenker slik?

Jente 21

Anonym poster: 4f73f7e7103c40597d9c7e0bbd92f957

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du lider av: "Jeg eier han" syndromet.

Det kjennetegnes ved at du føler sinne,tristhet,sjalusi og apati over at han ikke vier all sin oppmerksomhet til deg.

La han nå snakke med andre da, så kan han heller vie all oppmerksomhet når dere er for dere selv. Tro meg, er verre med en fyr som overser deg fullstendig når dere er alene sammen og som får deg til å føle at du er i veien og til bry for han.

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det er mye gøyere å prate med venner av "den jeg holder på med" enn å henge med "den utkårede" hele kvelden.

- For det første ønsker jeg å gjøre godt inntrykk på vennegjengen hans.

- For det andre kan vennene til en person fortelle mye om vedkommende.

- For det tredje elsker jeg å møte nye mennesker.

Treffes ikke dere mye sånn utenom da? Jeg ville bare tatt det som et tegn på at han du dater er sosial og omgjengelig. Og at han ønsker å bli likt/bli kjent med vennene dine.

Jeg hadde satt stjerne i margen på han der. Men det er kanskje bare meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart faktisk at du føler det slik. Er det ikke positivt at han vil bli kjent med vennene dine?

Eller så synes han det er kleint å bare prate med deg, så han bruker tiden på den andre isteden. Been there, done that ;P

Anonym poster: 85a22055f147bcc602db772d98626903

Skrevet

Jeg er muligens for gammel for å se problemstillingen. Jeg ville vært glad for at han kom overens med mine venner. Det betyr en del for meg, på samme måte som jeg gjerne vil komme overens med hans venner. Som Ferny skriver, så sier venner en del om den personen man dater.

• Liker 1
Skrevet

Er han ikke opptatt av deg når dere er sammen ellers..? Jeg hadde bare blitt glad for at han kom overens med vennene mine og ikke hang over meg hele kvelden ;)

Skrevet

Jeg hadde bare synes det var positivt at han gjorde en innsats for å bli kjent med de jeg er glad i. Kunne aldri tenkt med å være sammen med en som ikke kommer overens med vennene mine.

Skrevet

Jeg tror nok de fleste synes det her kun er positivt. det viser jo at han vil bli kjent med vennene dine. Venner er faktisk veldig viktig, og om kjæresten din og vennene dine ikke hadde vært en god match hadde dette gjort ting vanskelig for din del. Så jeg synes heller du burde være glad for at de gikk så godt overens og heller kose litt mer med kjæresten din når dere er alene ;)

Skrevet

Jeg hadde vært glad om han jeg driver med (om jeg hadde drevet med noen) hadde tatt seg tid til å bli kjent med mine venner. Hadde også vært glad for at jeg slipper å "passe på" at han har det fint hele kvelden istedet for å snakke med vennene jeg er på fest med.

Skrevet

Det er jo bare kjempebra at han faktisk snakker med vennene dine og prøver å komme over ens med dem! Klapp på skuldra til han her, ja! :Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

hilsen 21 år...

Jeg trodde først det var skrevet av en jente på 16år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...