Smilla78 Skrevet 24. mars 2004 #1 Skrevet 24. mars 2004 Har noen en god buende mascara å anbefale? Jeg har skyhigh curves fra maybelline nå og liker den kjempegodt, men den tørker ut så fort! Etter en måned er den tørr og det er kjipt. Og fins det mascara som både buer, forlenger, separerer og gir masse volum?
Gjest Butterflygirl Skrevet 24. mars 2004 #2 Skrevet 24. mars 2004 Du kan prøve diorsow hvis du ikke har gjort det.Den er ganske grei synes jeg da, og jeg har ganske tynne og korte vipper. Eller så kan du prøve ut en av cliniques. husker ikke helt hva den heter...vent, så tar jeg en sjekk på hjemmesida.....ja, tro den heter Lash Curling Mascara. Denne har jeg ikke prøvd selv, men har prøvd en annen som er ganske lik som heter Long Pretty Lashes Mascara. Foreløpig så bruker jeg vertiginious av hr. Den er helt okay på mine vipper. men blir sikkert bedre på dine. eller så har chanel en bra en. som heter et eller annet cils. som bøyer vippene hvis du har lange og tykke vipper, så kan du kjøpe deg en krølltang til vippene. de virker bra på folk som har tykke vipper, for de holder seg. du kan varme opp tangen før du krøller, da holder de seg lengre. eller så kan du prøve en lash primer. det er en sånn hvit maskara base, som du sikkert har hørt om. håper dette gir deg litt inspirasjon.
Gjest Ethereal Skrevet 24. mars 2004 #3 Skrevet 24. mars 2004 Gode mascaraer som gir "schwung" er det ikke så mange av, men du kan prøve noen av disse: *Lancôme Flextencils *Biotherm Open Eyes *Maybelline Sky High Curves Ellers er Diorshow primært en volummascara, og det samme gjelder boostere; de gir volum, men ikke buede vipper.
Smilla78 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2004 Har diorshow, men synes børsten er litt vel stor... Fins det ikke en mascara som både buer, forlenger og gir masse volum? Eller må man ta på 3 forskjellige mascaraer? Jeg har vel ganske normale vipper egentlig rette og ikke spesielt tykke.
Gjest Butterflygirl Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Har diorshow, men synes børsten er litt vel stor... Fins det ikke en mascara som både buer, forlenger og gir masse volum? Eller må man ta på 3 forskjellige mascaraer? Jeg har vel ganske normale vipper egentlig rette og ikke spesielt tykke. Nei, jeg tror du kan slippe å ta på 3 forskjellige maskara over hverandre. Men jeg anbefaler krølltang hvis du tåler det. Noen som ikke liker krølltang fordi det føles rart på vippene. :-) Men, jeg tror at en clinique maskara vil gjøre susen. Ta en titt på strawberrynet, der har de mange forskjellige clinique maskara. Clinique børstene er veldig tynne, så de er veldig enkle å påføre. Jeg elsker de børstene. Kjempe lette og enkel.
mira2 Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 Hei Oriflame har en veldig god mascara. Flere typer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå