Larandrea Skrevet 11. mars 2013 #41 Del Skrevet 11. mars 2013 Kan du nevne en fra 90-tallet? Jeg satt akkurat og søkte på bilder for å vise hva jeg mente, og blikket mitt havnet på et bilde av Brad Pitt fra 90-tallet som er det samme som du linket til, så jeg etterpå. Nå synes jeg han er for feminin, men det er altså ikke pga. håret. Tvert imot. Er også svak for slik Leo hadde det i Titanic, som du linket til. Etter han klippet seg, mistet jeg interessen. Høres ut som ei 16 år gammel jente, jeg også visst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 11. mars 2013 #42 Del Skrevet 11. mars 2013 det er sexy med lengre hår på menn. Så lenge du tar godt vare på det og ikke setter det i en klump i nakken... Jummi http://pinterest.com/pin/264164334364341099/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HJELP321 Skrevet 11. mars 2013 #43 Del Skrevet 11. mars 2013 Jeg satt akkurat og søkte på bilder for å vise hva jeg mente, og blikket mitt havnet på et bilde av Brad Pitt fra 90-tallet som er det samme som du linket til, så jeg etterpå. Nå synes jeg han er for feminin, men det er altså ikke pga. håret. Tvert imot. Er også svak for slik Leo hadde det i Titanic, som du linket til. Etter han klippet seg, mistet jeg interessen. Høres ut som ei 16 år gammel jente, jeg også visst. Så synes du jeg skal klippe det slik, eller ikke?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 11. mars 2013 #44 Del Skrevet 11. mars 2013 Eg har aldri sett ein mann som har sett bra ut med langt hår. Det skjer av og til på film, men ikkje i den verkelege verda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2013 #45 Del Skrevet 11. mars 2013 Eg har aldri sett ein mann som har sett bra ut med langt hår. Det skjer av og til på film, men ikkje i den verkelege verda. Det har jeg! Synes det er megahot om de er av typen "bad boy". Typ skinnvest, boots, litt kraftig, tre-dagers skjegg. Åååh Finnes mange i MC-miljøene. Anonym poster: 7a453f38889c5d382aff01be1fe3de7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. mars 2013 #46 Del Skrevet 12. mars 2013 Det har jeg! Synes det er megahot om de er av typen "bad boy". Typ skinnvest, boots, litt kraftig, tre-dagers skjegg. Åååh Finnes mange i MC-miljøene. Anonym poster: 7a453f38889c5d382aff01be1fe3de7e Vi har openberrt vidt ulik smak - då slepp vi å krangle om dei same menna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2013 #47 Del Skrevet 12. mars 2013 Bare ikke gå for Tom Hilde stilen! Anonym poster: ba084d2a93f927d373a1cd05121e32d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larandrea Skrevet 12. mars 2013 #48 Del Skrevet 12. mars 2013 Så synes du jeg skal klippe det slik, eller ikke?? hehe Ja, det synes jeg absolutt. Det kommer til å bli nydelig! Om du skulle bli lei av det, er det jo bare til å klippe det kortere etter en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HJELP321 Skrevet 12. mars 2013 #49 Del Skrevet 12. mars 2013 Ja, det synes jeg absolutt. Det kommer til å bli nydelig! Om du skulle bli lei av det, er det jo bare til å klippe det kortere etter en stund. Okei, jeg får se hva jeg gjør. Takk for svar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå