Gå til innhold

Langt hår på menn/gutt ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg er en gutt på 16 år, jeg lurer på om det er "greit" å ha halv langt hår på gutter/menn?? Eller blir det for "jentete"??

Jeg har selv halv-langt hår, men vurderer å klippe det snart. Jeg liker veldig godt 50-90 tallet, og jeg tror jeg vil ha en 80-90 talls frisyre.. (ikke for kort)

Tror dere det blir "godkjent" av folk viss jeg hadde hatt en frisyre slik som Brad Pitt`s 80-talls frisyre, eller Leonardo Dicaprio`s 1997 (Titanic) frisyre??

Jeg tror noen ville kallt det homoseksuelt, men jeg vet ikke..

(Jeg er ikke homoseksuell!)

-Hva ville dere jenter synes??

-Hva ville dere gutter synes?? "godkjent" eller ikke?

-Er det andre frisyrer dere vil anbefale??

Brad Pitt 80-talls frisyre:

http://www.google.no/search?hl=no&q=brad+pitt+80&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.bGE&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=DJw7Uf3uBMr_4QTvmYHwCQ#imgrc=LAbyDO5fGJgpzM%3A%3BhdFrL1cq-7NDZM%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia.tumblr.com%252Ftumblr_m6j6ztFiHD1rq8d8o.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fjateconto.com.br%252Ftag%252Fbrad-pitt%252F%3B300%3B400

Leonardo Dicaprios 1997 (titanic frisyre):

http://www.google.no/search?hl=no&q=Leonardo+dicaprio+1997&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.bGE&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=S5w7UcWFAqam4gTsvYGoCg#um=1&hl=no&tbm=isch&sa=1&q=leonardo+dicaprio+titanic&oq=leonardo+dicaprio+titanic&gs_l=img.3..0l2j0i24l8.89432.90432.4.90562.7.3.0.4.4.0.69.190.3.3.0...0.0...1c.1.5.img._i-2-j0_pZY&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.43287494,d.bGE&fp=955b63898a8d814d&biw=1366&bih=667&imgrc=nxtgZhFMWB-3LM%3A%3BSDjO0Q0uI2SpoM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.almostzara.com%252Fwp-content%252Fuploads%252Fleonardo-dicaprio.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.almostzara.com%252F2009%252F04%252Ften-embarrassing-childhood-crushes-that-used-to-adorn-my-bedroom-walls%252F%3B245%3B346

Anonym poster: 5f5a8ead2fe5a0f09371e0a81fd7b450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forferdelige frisyrer :P Menn skal ha kort hår.

Men det er min mening da.. kan sikkert være damer som liker det også, men 80 og 90 talls frisyrer er vel uansett long-gone. Hva med helt kort på sidene og litt lenger oppå?

Typ, som dette?

Endret av Envy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best kort hår :) .

Men jeg vet jo ikke hvordan du ser ut så kansje du hadde sett kjempe fin ut?

Du kan jo bare prøve, det er jo bare til å klippe seg igjenn vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okey takk for svar :P

Anonym poster: e840acb6d404d1c26f7a7d1995eba4b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg liker langt hår veldig godt, men det må passe personen og man må ha rett hårtype til det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så hett! Ha det halvlångt, det är så sexigt på rätt person!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker langt hår veldig godt, men det må passe personen og man må ha rett hårtype til det. :)

Jeg tror jeg har rett hårtype, jeg har blondt hår ikke krøller ;) Folk sier at jeg passer ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg tror jeg har rett hårtype, jeg har blondt hår ikke krøller ;) Folk sier at jeg passer ihvertfall :P

Har du litt småtykt hår da? Er ikke fint med tynne tjafser som henger og slenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du litt småtykt hår da? Er ikke fint med tynne tjafser som henger og slenger :P

Ja jeg mener det :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jenter ha langt hår så kan gutter ha.

Liker egentlig best langt hår jeg på gutter.

Anonym poster: 21bf593790e888533b4e9be2da3e0509

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jenter ha langt hår så kan gutter ha.

Liker egentlig best langt hår jeg på gutter.

Anonym poster: 21bf593790e888533b4e9be2da3e0509

hehe, jeg mener vel egentlig det samme :P Men tror jeg skal klippe det snart, vertfall litt av det ;) Hvordan mener du, jeg burde klippe det?? Noen av hårfrisyrene jeg nevnte lenger oppe i innlegget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg er en sucker for langt hår, men ikke 90-tallshåret til Leo! Det er for kort tid siden 90-tallet..

Kan vel ikke si at sveisen til Brad Pitt var det heiteste heller. Og aldri lang, tynn hestehale.

Skal det være langt hår, må det være litt rocka med fylde, eller tilbakestrøket.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en sucker for langt hår, men ikke 90-tallshåret til Leo! Det er for kort tid siden 90-tallet..

Kan vel ikke si at sveisen til Brad Pitt var det heiteste heller. Og aldri lang, tynn hestehale.

Skal det være langt hår, må det være litt rocka med fylde, eller tilbakestrøket.

Okei, kan du gi et eksempel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå så hett! Ha det halvlångt, det är så sexigt på rätt person!!

hvilken frisyre foretrekker du på en gutt/mann med halv-langt hår?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Fant selvfølgelig ingen akkurat nå. Skal poste om jeg finner.

Forbinder det absolutt ikke med homofili, skjønner ikke at det skal ha noe med saken å gjøre. Kjenner da mange menn som har halvlangt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant selvfølgelig ingen akkurat nå. Skal poste om jeg finner.

Forbinder det absolutt ikke med homofili, skjønner ikke at det skal ha noe med saken å gjøre. Kjenner da mange menn som har halvlangt hår.

Okei :)

Det gjør egentlig ikke jeg heller, men det er mangen som forbinder det med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke langt hår som han deltageren i IDOL har, og det er mer hårtypen enn lengda..

Helst kort hår på menn og ikke 80-90 talls frisyrer, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...