AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Fungerer det, og hvor får en kjøpt vidunderet? Leser så mye godt om det, vil prøve selv.. Anonym poster: bcce5f66d10d3491b8214e77d4768694
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Fungerer det, og hvor får en kjøpt vidunderet? Leser så mye godt om det, vil prøve selv.. Anonym poster: bcce5f66d10d3491b8214e77d4768694 De har det i helsekostbutikker i hvert fall, på apoteker også, er jeg nesten sikker på. Mulig i parfymerier.
sara-ellis Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Tror jeg kjøpte på The Body Shop, men synes ikke at den var noen mirakelkur akkurat. Er mange år siden da :-)
QueenK Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Tea Tree - serien på The body shop (http://thebodyshop.no/produkter.aspx?docid=239) er kjempe god og har veldig god erfaring med den, har også anbefalt den til trengende og fått gode tilbakemeldinger så gå på body shop(de fleste som jobber der har skikkelig god peiling) så setter de sammen en god "kur/serie" for deg, du trenger jo ikke å ha alt i tea tree for den er ganske "sterk" så du må forhøre deg med dem som jobber der før du evnt hadde kjøpt hele serien. Tea tree er magisk mot kviser, både body washen(fjerna mine på ryggen meget så kjapt å bruker den noen ganger i uka når jeg kjenner jeg har stressa/svetta ekstra) og ellers trengte jeg faktisk bare vasken og toneren et par ganger,- abselutt verdt alle pengene!!! Håper den virker, lykke til!: )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå