Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har hatt det med en fyr et par ganger i fylla.

Etter det har vi sendt SMS til hverandre, og han har ringt meg et par ganger. Litt flørete tone. Jeg har litt lyst til å be han ut, eller på besøk, men er redd for at han kun er ute etter sex.. :oops: Er det ok å gjøre det, eller bør jeg la være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Skader vel ikke å prøve... Det værste som skjer er at du ikke ser han mer men da vet du jo at det ikke ville blitt mer enn bare sex uansett da..

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg synes du skal be han på besøk eller spørre om dere kan gjøre noe sammen- får du nei, så veit du hva han vil.

hadde et ons med en flott type, dagen etter sa begge at vi ikke var intressert i et forhold, men etter to uker måtte jeg sende melding til han- da ble han glad- og et par måneder senere ble vi sammen...

lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet ikke helt.. han virker interessert til tider, men så går det laang tid før jeg hører noe, og det er vel ikke så rart i og med at vi ikke har så mye å snakke om..Vi kjenner jo ikke hverandre så godt, og det er det jeg vil endre på nå.. Men får litt følelsen av at han kun vil ha sex, mest i helgene jeg hører fra han.. :oops:

Skrevet

Jeg synes du skal ta en sjans,jeg....ikke noe å tape på det.

Dessuten finner du kjapt ut av ting...ingen vits i å gå rundt å lure.

Hadde jeg vært deg hadde jeg invitert han på kino,så slipper dere å snakke hele tiden,hvis du er redd dere ikke har noe å snakke om.

Pleier å være lettere å få praten til å flyte etter en god :ler: ,eller mindre god :-? film!

Dessuten har jeg hørt at menn liker kvinner som tar litt initiativ...(uten å trenge seg på,selvsagt)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vet at dette innlegget her sikkert skaper masse sinte tilbakemeldinger, men jeg må bare få sagt meninga mi: One night stands er utrolig teit, det å kle seg naken for en gutt og ha sex med han, og så gå hvert til sitt etterpå. Skjønner ikke at dere klarer å være så tett inntil et annet menneske og så bare si "bye bye" neste morgen. Da er det bedre med en dildo eller fast følge. Jeg ser på folk som har one night stands som litt "lette på tråden".

Dette provoserer sikkert mange, men det får det bare gjøre :wink:

Skrevet

Ta sjansen, det er bare en måte å finne det ut på. :wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet
Jeg vet at dette innlegget her sikkert skaper masse sinte tilbakemeldinger, men jeg må bare få sagt meninga mi: One night stands er utrolig teit, det å kle seg naken for en gutt og ha sex med han, og så gå hvert til sitt etterpå. Skjønner ikke at dere klarer å være så tett inntil et annet menneske og så bare si "bye bye" neste morgen. Da er det bedre med en dildo eller fast følge. Jeg ser på folk som har one night stands som litt "lette på tråden".

Selv om man velger og leve som singel så kan man føle behov for sex og inimitet av og til.

Så lenge begge er inneforstått med at det er for sex og ikke mer, synes jeg det er helt greit.

Skrevet
One night stands er utrolig teit,

Jeg syns mennesker som dømmer andre er utrolig teite. Det er ikke sånn at det du ikke liker er teit vettu. :roll:

Og til deg som skrev innlegget: be han ut da vel! Du har alt å vinne, ingenting å tape. :-)

Skrevet

Hvis du liker ham godt og godt kunne tenke deg å bli bedre kjent med ham, si det rett ut. "Jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med deg" og hør hva han svarer og hvordan han svarer.

Hva synes du om det? Vi venter spendt på fortsettelsen. GOOD LUCK!!

Skrevet

Hva har du å tape? Ikke gå rundt grøten, livet er for kort til den slags 8)

Uansett: Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Har møtt han igjen, for sex..Vi var begge tilnærmet edru, men jeg våget ikke å si til han at jeg vil bli bedre kjent.

Liker han bare bedre og bedre, han er en skikkelig ok fyr!

Har hatt litt kontakt på SMS, men bare sånn hei og hå.

Tenkte jeg skal be han hjem til meg til uka, så får vi se hva som skjer..

Men jeg er livredd for å bli såret, at dette kun er for sex fra hans side.. :oops:

Skrevet

Men jeg er livredd for å bli såret, at dette kun er for sex fra hans side.. :oops:

Dersom du virkelig begynner å få føleser for han, synes jeg du skal hinte til han om at du kanskje ønsker mer enn sex og se hvordan han reagerer.

Hva med å be han med på kino, og se om han er interessert i å være med på annet enn i senga?

Gjest Anonymous
Skrevet

følelser er vel ikke rette ordet, har bare lyst til å se hvor dette kan føre, da jeg liker han godt.

Jeg har ikke sagt noe, da jeg er redd for å skremme han vekk..

Det med jenter og gutter, sjekking ol er et spill som er vanskelig å være med på, man vet aldri hvordan man skal oppføre seg for å ikke skremme vekk den andre..

Gjest Anonymous
Skrevet

hei!ikke for å såre deg, men jeg har vært borti en del gutter, og han der er ganske sikkert ute etter en ting!!!

ikke kast bort tiden på ham, han holder litt kontakten med deg, for at du skal innbille deg at han liker deg, for så bare å utnytte deg, ikke la deg lure av slike typer! du har ingenting å tape på å spørre ham rett ut:

hvor godt liker du meg egentlig? vil jeg noengang få sjangs hos deg?

tør du å presentere meg for foreldrene dine?

blir han usikker på disse spm. er han ingenting å ta vare på!

ser du ikke hvor sleip hele opplegget er?

spør han rett ut om han holder på å bli forelsket i deg, eller om han har deg på gress!

lykke til!

kom deg vekk fra ham hvis han er sleip! ikke la han utnytte deg! :-? :o :o :o :evil:

Gjest En som ikke er logget inn
Skrevet

Ja, jeg klarer ikke one night stands fordi jeg forbinder sex med noe mer og forventer noe mer...en ømhet, kjærlighet, som ikke er der. Har opplevd følelsen av å være brukt...være en tilfeldig "ting"....(En følelse man slipper med dildo etc. :hoho: )

Men andre føler det annerledes. Jeg har ikke noe behov for å dømme noen. Virkelig ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

hm, det er ikke følelser fra min side ennå, men det kan skje at jeg får det.. Men hør her: Hvis noen utnytter noen, så gjør jo jeg det også! Jeg velger å ha sex med han jeg og!! Dumt at jenter skal gjøre jenter til ofre i slike saker.. :evil:

Gjest Torkil S. (Oslo)
Skrevet

For å være med i diskusjonen her...jeg må jo si at One night stands (ONS)er en ærlig og anstendig sak.

Selv klarer jeg meg dårlig uten sex..og når jeg ikke er i et forhold har jeg med damer hjem fra byen, det må jeg innrømme. Jeg gjorde det slutt med dama i sommer og siden det har jeg hatt både elskerinne og ONS.

Det er rett og slett pga et behov som er der. Det betyr ikke at jeg legger noen følelser i det. Sex er en ren fysisk ting for meg.

På Oslo's utesteder er det jo så utrolig mange villige damer, så ONS er populært blant begge kjønn. Det er da en anstendig sak å ville ha nærhet og sex for en natt? Jeg ser hvertfall ikke noe galt i det.

:wink:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Er jo ingenting galt i det så enge begge vet hva det gjelder. Men det er også VELDIG viktig at begge to er inneforstått med at det bare er for en natt. Det er veldig dårlig av de som lar den andre parten tro at det skal bli noe mer, for så å stikke av når de har fått sitt.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du bør vel være forberedt på at det bare er sex for hans del, for enkelte mener ikke noe mer med det.

Men ellers vil jeg si at one night stand er om du har sex med en person en gang og aldri mer. Det heter ikke det når du ahr sex med samme person flere ganger. Det er iallefall min definisjon av one night stand.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...