AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Ja, faktisk! Liker ikke når trusen synes kjempegodt under treningstightsen. G-streng er uaktuelt for meg, haha. Hva slags truser skal jeg se etter? Noen spesiell søm? Hipstere eller vanlige truser? Osv... Gjerne oppgi lenker hvis du vet om noen som ikke synes så godt Anonym poster: 8cec84f2291937201c3105a3b54a4845
Katniss Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Jeg bruker g-streng som vanlig. Alt annet syns vel gjennom?
Jolene Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Gstreng er det beste, eller en hipster som ikke har for mye dilldall på seg.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Bruker hipster som har en lett sømkant, det får bare gå, driter i hvem som ser det. Anonym poster: c8d78ec1533e1d1db1f77b24c2e450fc
Fantomina Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Jeg bruker hipstere eller boxere som ikke er trange. Gjerne med bred strikk oppe. Bryr meg ikke om trusekant på låret eller nederst på rumpa, men trang trusekant som deler rumpeballene i to er noe av det styggeste jeg vet om. Eller bare trange truser generelt. Grøss.
Kira-delta Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Sloggi har ikke sømmer, og skal ikke være synlige. Men det er dyrt
Jolene Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Sloggi har ikke sømmer, og skal ikke være synlige. Men det er dyrt Var det jeg også mente å skrive men kom ikke på navnet. Tusen takk!
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Gjør det noe da? Jeg bruker boxere under, da er det ingenting som deler opp rumpa. Anonym poster: 9b975033f23965d310b003c30bc6468a
Fim Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Dette med trusekanter er litt fascinerende. Jeg har levd under paradigmet om at "trusekanter kan ikke synes" i årevis uten egentlig å tenke over saken. Det er bare sånn livet er, liksom. Men så begynte jeg å trene i tights, og måtte nesten ta et oppgjør med det... Det ble for mye styr, er jo nesten ingen truser som ikke synes overhodet, og å trene i string er udigg. Så jeg tenkte, "hvem er det egentlig som ser etter trusekanter?" Hvis folk ser på rumper på treningssenteret er det vel neppe trusekanter de er ute etter. Og er det noen som blir skandalisert hvis de nå skulle slumpe til å se en? At folk skjønner at man har på seg truse er jo ikke negativt i seg selv. Hvor kom denne ideen fra i utgangspunktet? Er illusjonen om manglende undertøy attraktivt? Eller er det en slags levning fra gamle dager, hvor undertøy var noe som ikke kunne nevnes? Jeg er enig i at alt for trange truser som deler skinka ikke er spesielt pent, men det gjelder jo enten man trener eller ei. Jeg unngår også truser med kraftig blonde eller annet dilldall på, siden jeg ikke er så gira på at folk skal vite hvordan undertøyet mitt ser ut, sånn helt konkret. Men at folk i teorien, om de skulle se etter, kan se at jeg har på meg truse, det gidder jeg ikke tenke på. En ordinær, ikke-for-trang trusekant er jo ganske diskret uansett. Og jeg sliter litt med å se for meg at så veldig mange legger merke til det. Hvis folk er rare nok til å ville glo på trusekanten min skal de jaggu få lov. Dette var ikke så veldig hjelpsomt, da. Jeg tror jeg ville anbefale boxere med korte bein, da vil vel kanten bli rimelig godt skjult av rynker i stoffet og bevegelse. 10
Gjest Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Jeg bruker sorte hipstere. Sorte fordi treningstights faktisk kan være litt gjennomsiktige, og da er det ikke spesielt pent med rød prikkete truse. Hipster fordi den den dekker hele rumpa. Det er ikke spesielt lekkert med string under hvis tightsen er litt gjennomsiktig. Trusekant driter jeg i, da jeg ikke er på treningssenteret for å se lekker ut.
Gjest Solsmil Skrevet 10. mars 2013 #11 Skrevet 10. mars 2013 Jeg bruker g-streng. Er vel det eneste som ikke synes igjennom. Dessuten har andre truser en tendens til å gli opp på plasser de ikke skal være, og jeg vil nødig at det skal se ut som om jeg klør meg i skrittet eller i ræva på trening...
Gjest Cuntzilla Skrevet 10. mars 2013 #12 Skrevet 10. mars 2013 Jeg bruker sømløse string- eller hipstertruser, i kunstfiber/microfiber. Ikke bare til treningstightsen og andre avslørende klær, jeg foretrekker sømløst generelt. Har sensitiv hud og er veldig var på sømmer/trusekanter som graver seg inn i rumpe, hofter eller bikinlinje. Dersom du bruker søkeordet seamless (evt laser cut, microfiber, smooth, no-show) + hipster/thong/panty/underwear på eBay så får du opp mye rimelig, behagelig og relativt usynlig undertøy. Det selges jo også på de fleste butikker med litt utvalg i undertøy, som Cubus eller Lindex Jeg synes forøvrig ikke det er så veldig krise at man kan ane konturene av en trusekant under tights, det som ikke er pent er når trusekanten er så stram at den deler ræva inn i fire rumpeballer, så bare pass på å velge riktig størrelse. 3
Gjest Vena Cava Skrevet 13. mars 2013 #13 Skrevet 13. mars 2013 Du kan jo bare droppe trusa og gå kommando? Det har jeg gjort utallige ganger. Har en svart trenings tights på meg så det er ingen som ser at jeg er truseløs. Også er det faktisk ganske deilig i tillegg. Prøv det!
Gjest Indra Skrevet 13. mars 2013 #14 Skrevet 13. mars 2013 (endret) Bruker bomullstruser eller hipstere. Blondeundertøy er ikke behagelig å trene i, så det unngår jeg om jeg kan. Trusekant har jeg blitt altfor gammel til å bekymre meg over og jeg synes heller ikke trusekanter er noen krise. Man er jo på trening, ikke på byen eller på jobb. Endret 13. mars 2013 av Indra 1
@Maja Skrevet 13. mars 2013 #15 Skrevet 13. mars 2013 Har aldri sett etter trusekanter før, men etter å ha lest denne tråden kom eg plutselig på det når eg var på trening i går, og bare måtte kikke litt rundt meg Det var lite trusekanter og sjå, men blondetruser er altså ikkje å anbefale....
Fantomina Skrevet 13. mars 2013 #16 Skrevet 13. mars 2013 Blondetruser ser fort ut som heftig appelsinhud 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #17 Skrevet 13. mars 2013 Nå sykler jeg for det meste, og da bruker jeg sykkelbukse med padding i skrittet og rumpa. Disse skal man være truseløse under, eller så får man fort gnagsår. Det hender jeg bruker dem når jeg trener i studio også, de har jo såpass god padding at ingenting vises Anonym poster: 0a654946d7fac4ed825b46e5f94faa85
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #18 Skrevet 14. mars 2013 Du kan jo bare droppe trusa og gå kommando? Det har jeg gjort utallige ganger. Har en svart trenings tights på meg så det er ingen som ser at jeg er truseløs. Også er det faktisk ganske deilig i tillegg. Prøv det! Jeg har faktisk vurdert det! Men gnager det ikke? Tenker spesielt når jeg løper på mølla Haha. Takk for alle svar folkens. TS Anonym poster: 8cec84f2291937201c3105a3b54a4845
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #19 Skrevet 14. mars 2013 Sloggi hot hips! Vises ikke i det hele tatt Anonym poster: f8289f3a6edc83d6edb6913e365f1a2b
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #20 Skrevet 14. mars 2013 http://www.pierrerobert.no/Kolleksjoner/Lingerie/Inspirasjonsside-Invisible Anonym poster: 1db54dad78a478722a56f4166bcfba0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå