Gå til innhold

Hvor mange gjester skal dere ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterer dere alle tanter og onkler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men selv med tanter og onkler (til og med en kusine) blir vi ikke mer enn 35 stk.

Skrevet

Ja, men vi har ikke så mange noen av oss.

Gjest Kiara!
Skrevet

Vi har invitert 60stk. Inviterer ikke alle tanter og onkler, men inviterer de vi har lyst til, gjennomsnittalderen blir rundt 30år så vi satser på fest!

• Liker 1
Gjest lisha
Skrevet

om alle kommer, så blir vi 82 stk. Håper flest har anledning til å komme :)

jeg har kun familie på min mors side, og sambo har ikke så stor familie han heller, så vi har invitert alle. 42 familiemedlemmer og 40 venner har vi bedt

Gjest Adera
Skrevet

Inviterer dere alle tanter og onkler?

Vi skal ha under 20 stk (trur det blir ca 10-12 stk, kun nærmeste familie, evt ein god venn eller to-tre) når vi feirer bryllupet vårt. Tanter og onkler er ikkje invitert, vi har ikkje noe særlig kontakt med noen av de uansett, eg misliker eine onkelen min + eine tanta mi (de er ikkje eit par) og er litt småirritert ei på av tantene mine i tillegg.

Skrevet

Til festen en uke etter vielsen, har vi invitert 30 stk. Ingen tanter og onkler, skulle vi bedt alle av dem hadde det blitt 17 gjester til og da måtte vi ha leid lokale istedetfor å ha det hjemme. Vi har bedt noen få søskenbarn, men veldig mange vi ikke har bedt.

Skrevet

Vi blir 100 stk. Har bedt alle tanter og onkler og søskenbarn. Syns det er en fin annledning til å møtest.

Gjest Adriane
Skrevet

Til festen en ukes tid etter vielsen har vi invitert ca 65 gjester. Regner med noe frafall, så tror vi blir under 60. Da har vi kun invitert nærmeste familie på begges side, og venner. Er vel omtrent 50/50 familie og venner. Ingen tanter, onkler eller søskenbarn. Skulle vi invitert de også (da er vi begge enige om at man må invitere alle eller ingen), så ville vi antakelig blitt 120 stk eller deromkring. Det er langt i overkant av hva vi ønsker :)

Skrevet

vi har invitert 109 til mottagelsen. hvis vi skulle invitert alle kjærestens tanter, onkler og søskenbarn ville tallet blitt rundt 160 så det gjør vi IKKE.

Skrevet

Satt meg ned og skrev opp de vi ville hatt i vårt bryllup (ikke noe på gang enda, da..) og jeg kom frem til ca 60 gjester. Kan ikke invitere søskenbarna våre, for inviterer du en, må du invitere alle. Jeg har 29 søskenbarn tilsammen, og han har over 30 :fnise: Men tja... sånn 60 ca :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bestemt oss 100% enda hvor mange vi ber. Men vi blir mellom 85 og 100 stk. Da har vi med tanter og onkler, men ingen barn bortsett fra våres egne.

Anonym poster: 9c58e937d7a0c29f5c0f9818d63e7ba3

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha et stort bryllup, så vi har invitert 350 gjester. Har store familier og omgangskrets begge to.

Anonym poster: ead225712cc20fb25abb1be8411b1b87

Skrevet

Rundt 65 gjester, både venner og familie. Vi inviterer tanter og onkler, og søskenbarn, men har barnefri fest. :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg tror ikke det blir tanter og onkler her, da blir vi veldig mange.

AnonymBruker
Skrevet

Vi begynte med 520 gjester. Ribbet ned til 375. Er vi med i en sekt? Nei. Men vi hadde lyst å dele dagen med gode venner. Vi hadde et skikkelig strandbryllup. Grilling og kos.

Anonym poster: 0faf704729128afe45ece7c74f6e9b50

AnonymBruker
Skrevet

Satt meg ned og skrev opp de vi ville hatt i vårt bryllup (ikke noe på gang enda, da..) og jeg kom frem til ca 60 gjester. Kan ikke invitere søskenbarna våre, for inviterer du en, må du invitere alle. Jeg har 29 søskenbarn tilsammen, og han har over 30 :fnise: Men tja... sånn 60 ca :)

Men hva hvis det er noen søskenbarn dere har ekstra god kontakt med da? :)

Vi har ikke så veldig mange onkler og tanter, så tror alle blir invitert, bortsett fra min ene. Inviterer nok de søskenbarna vi har mest med å gjøre.

Anonym poster: 84afe1b70c71fa3893552d7f69a82d54

Skrevet

Inviterte 56 stykker, ble 35 stykker til sammen, inkludert oss brudeparet. Ba alle onkler og tanter, men utover dette ba vi kun de vi ville feire med, ergo ba vi ikke mine fettere selv om vi ba kusinene til min mann.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Vi skal ha et stort bryllup, så vi har invitert 350 gjester. Har store familier og omgangskrets begge to.

Så store bryllup er jo ikke hverdagskost i Norge, så ble litt nysgjerrig. Hva slags type lokale skal dere bruke?

Anonym poster: ead225712cc20fb25abb1be8411b1b87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...