AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Noen som har denne eller satt seg godt inn i reglene? Ser den består av uføreforsikring, dødsfallforsikring og ulykkesforsikringfamilie. Så vidt jeg forstår koster denne 300 kr per mnd. Er det en god avtale eller får man like bra avtaler gjennom andre (har nå litt spredte forsikringer)... Anonym poster: ae6689b9b34c875323652e0002108348
kulu-kulu Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Dette skal være en god forsikring. Men et lite obs: du må ha hatt den i 2 år og vert frisk , for at den skal være "gyldig" Så om du sier opp de andre forsikringene dine , og det skjer deg noe før det er gått 2 år, så får du ikke en dritt
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 hmm, har jo bare ett års vikariat i den stillingen jeg har nå... Da ble det enda vanskligere valg... Anonym poster: ae6689b9b34c875323652e0002108348
kulu-kulu Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Du kan være organisert selv om du ikke er i jobb. De trekker en viss prosent av innkommende penger hver mnd , om du har lite innkommende , trekker de lite Og hvem vet , kanskje blir vikariatet forlenget? Kanskje dukker det opp en ledig stilling? Man vet aldri hva som skjer
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 Dette går faktisk for å være en av de beste forsikkringene på markeddet! hender stadig vekk det ringer folk fra andre forsikringsselskaper, og når de hører at jeg har denne forsikringen svare de "oii ja den kan ikke vi mache, ha en fin dag" Og jeg har vært arbeidsledig og i permisjon, og da får man en liten regning av og til, som dekker forsikringen:) Anonym poster: c8df882f59b0e7b9dfa23d8aee3fb4e2
@Maja Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Dette skal være en god forsikring. Men et lite obs: du må ha hatt den i 2 år og vert frisk , for at den skal være "gyldig" Så om du sier opp de andre forsikringene dine , og det skjer deg noe før det er gått 2 år, så får du ikke en dritt Er du sikker på dette?? Har aldri hørt om at det er noko 2års frist på denne, og har vore på ein del info-foredrag om fagforbundets forsikringer. Kjenner andre som vertfall har fått utbetalt på innbuforsikringen før det har gått to år. Endret 10. mars 2013 av @Maja
kulu-kulu Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 Er du sikker på dette?? Har aldri hørt om at det er noko 2års frist på denne, og har vore på ein del info-foredrag om fagforbundets forsikringer. Kjenner andre som vertfall har fått utbetalt på innbuforsikringen før det har gått to år. Vel det var det de fortalte meg , da jeg ringte de for å forhøre meg om jeg trengte den gamle forsikringen jeg har fra før.De anbefalte meg sterkt å beholde den om jeg hadde råa til det , og fortalte meg da at jeg måtte være medlem i 2 år , for å få utbetalt forsikringspenger , om det skulle skje meg noe. Denne regelen hadde de fordi man ikke trengte å vise legeerklæring på at man er frisk,når man bestilte deres forsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå