Gå til innhold

Smartere enn en 5. klassing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forventinger?

Må innrømme at jeg har litt forventinger, men samtidig føler jeg at det er et enormt tregt program. Vi som har sett "Pengene på bordet", (og Vil du bli millionær), så er det veldig mye tenking, prating og dødtid. Sturla Berg har jo ikke akkurat så veldig mye sjarme, selvom han prøver. Han har prøvd seg i mange penge-program men det funker lissom ikke for min del.

Det er altfor få spørsmål. Quiz-Dan fungerer, og Dan Børge Akerø er jovial, for å bruke det uttrykket :)

Jeg er spent ihvertfall. Blir morro å se nivået på 5. klassinger. Nå er det vel bare to som er smartere enn en 5. klassing i USA. Spennende hvor langt de norske deltakerene klarer seg :)

Gjest Beano
Skrevet (endret)

Jeg liker ikke dette programmet. Syntes at det er dumt fordi de stiller spørsmål som angår emner som de fleste har glemt. Dessuten, kan man virkelig si at en 5. klassing er smartere enn en godt voksen person med en utdanning? Tv-programmet viser kun at 5.klassingene kan stoffet sitt og ingen ting annet.

Beklager at jeg er så negativ :)

Endret av Beano
  • Liker 2
Skrevet

OMG!!! 3 spørsmål på en halvtime. *Snork*

Tror jeg bytter kanal til Hvem kan slå Aamot og Kjus :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har forventinger?

Må innrømme at jeg har litt forventinger, men samtidig føler jeg at det er et enormt tregt program. Vi som har sett "Pengene på bordet", (og Vil du bli millionær), så er det veldig mye tenking, prating og dødtid. Sturla Berg har jo ikke akkurat så veldig mye sjarme, selvom han prøver. Han har prøvd seg i mange penge-program men det funker lissom ikke for min del.

Det er altfor få spørsmål. Quiz-Dan fungerer, og Dan Børge Akerø er jovial, for å bruke det uttrykket :)

Jeg er spent ihvertfall. Blir morro å se nivået på 5. klassinger. Nå er det vel bare to som er smartere enn en 5. klassing i USA. Spennende hvor langt de norske deltakerene klarer seg :)

Kommer det norsk versjon? Jeg er ikke oppdatert på tv fronten i det hele tatt. Dumme GET har ikke klart å fikse tven min enda!

Anonym poster: 8253f62b1a8c97a1936ba6561a8d4488

Skrevet

Kommer det norsk versjon? Jeg er ikke oppdatert på tv fronten i det hele tatt. Dumme GET har ikke klart å fikse tven min enda!

Anonym poster: 8253f62b1a8c97a1936ba6561a8d4488

Jeppsi pepsi. Du gikk nettopp glipp av det. Eller, du gikk ikke glipp av noe :P Håpløse greier. En time med dårlig shit-chat. Første og siste gang jeg så på det. Tror de rakk 6 spørsmål på en time :(

• Liker 1
Skrevet

Ååh, finnes dette programmet på norsk nå? Har ikke TV, så får ikke med meg noe som skjer!

Jeg liker i hvert fall den amerikanske versonen :)

Skrevet

Ååh, finnes dette programmet på norsk nå? Har ikke TV, så får ikke med meg noe som skjer!

Jeg liker i hvert fall den amerikanske versonen :)

Hehe, det beste med den amerikanske versjonen er at vi nordmenn får et inntrykk av hvor heldige vi er som slipper all den reklamepausen som de har. De har jo pause nesten mellom hvert spørsmål.. men som sagt, så bruker også de veldig langt tid mellom hver spørsmål.

Pengene er jo ikke det helt samme. Når de svarer riktig 5 ganger eller hva det var, så vinner de 20.000 kr her, mens i USA vinner de 250.000 dollar! Og tapet er mye større i USA, hvis du svarer feil etter det. Men jeg regner vel med at det er få som kommer så veldig mye over 50-60.000 her i Norge. Så ingen er smartere enn en 5.klassing.

Skrevet

Hehe, det beste med den amerikanske versjonen er at vi nordmenn får et inntrykk av hvor heldige vi er som slipper all den reklamepausen som de har. De har jo pause nesten mellom hvert spørsmål.. men som sagt, så bruker også de veldig langt tid mellom hver spørsmål.

Pengene er jo ikke det helt samme. Når de svarer riktig 5 ganger eller hva det var, så vinner de 20.000 kr her, mens i USA vinner de 250.000 dollar! Og tapet er mye større i USA, hvis du svarer feil etter det. Men jeg regner vel med at det er få som kommer så veldig mye over 50-60.000 her i Norge. Så ingen er smartere enn en 5.klassing.

Haha, jaja. Vi sèere bryr oss ikke om hvor mye penger de får. Vi syns bare det er gøy å se på "dumme" folk :)

Skrevet

Det er jo så langtekkelig at jeg kke gidder...selv om det blir norskt.

Jeopardy! er på kanten til å drøye for mye det også...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det ikke. Hvorfor skal nordmenn stjele apsolutt alt fra amerikansk tv?

Dette her var toppen av kaka for meg altså.

Anonym poster: f89b5438ef09b60b5edb6a2b65de4114

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...