AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #141 Del Skrevet 13. mars 2013 Hvor har du det fra at man sitter på huk oppå doringen? Trådstarter her. Jeg bruker hånda og jeg er stolt av det. Hvis du skal rengjøre deg skikkelig bak, slippe brune striper i undertøyet osv så er hånda det eneste middelet som funker. Du vet vel også at det finnes håndsåpe for å drepe bakterier? Uansett....slik gjør jeg det: 1: Fyller vann i en sånn kanne man vanner blomster med. 2: Etter å ha gjort mitt fornødne setter jeg meg på huk på dosetet mens jeg heller vann over over rompa og rengjør området med den andre hånda 3:Eventuelt dopapir på slutten bare for å gjøre rompa tørr. 4: VASKE HENDA MED SÅPE Gjett hva?! Ingen har blitt sjuke av å ta på hendene mine, og jeg har aldri bltit matforgifta. Anonym poster: 0c696ccc80483a4ef361ca1ac9e93f9e ....men altså, sitte på huk OPPÅ doringen for å tømme vann på rompa? Hva er vitsen med å ha vannklosett i det hele tatt da, da kan man jo like godt ha hull i gulvet. Men er man et sted med vannklosett kan man godt la være å stå på huk oppå doringen og skitne til doringen. Husker godt et offentlig toalett jeg var på på stranda der doringene var fulle av sand etter at folk hadde stått på dem. Da kan de vel like godt bæsje i et hull i gulvet eller utenfor bak et tre. Anonym poster: d27474ee5db203d9e2af3a48533496ba Der har jeg det fra. Anonym poster: d27474ee5db203d9e2af3a48533496ba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. mars 2013 #142 Del Skrevet 13. mars 2013 I mange andre land er det faktisk bideter på offentlige toaletter. Det regnes som ganske normalt der. I mang Anonym poster: af098b2dda6c6ececb460c73f52c68fe De har likevel dopapir!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #143 Del Skrevet 13. mars 2013 Hm, virker som en del i denne tråden har en liten utfordring gitt. Jeg foreslår at dere kan finne opp en liten maskin som dere kan dra med dere overalt hvor dere er, som inneholder såpevann og en stråle dere kan dusje rumpen med hver gang dere har lagt igjen rennende kabler. Dere kan jo også ha med dere et eget spesial-dosete som dere rengjør hver dag? Glem ikke en pakke våtservietter for hver gang dere slipper en fis også! Tenk bare på alle bakteriene som fyker ut av den varme luften utover ræva og trusa deres!! Anonym poster: f9b09ac4f7ae66ede282f7abbc5e52ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. mars 2013 #144 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg begriper ikke hvordan de som ikke tørker seg med papir løser problemet om de må bruke et offentlig toalett. De færreste offentlige toaletter har vask inne i båsen, så da når de har tørka seg bare med handa og flaska med vann de har med seg eller whatever, så må de gå ut av båsen å vaske henda der alle vaskene er, noe som følgelig betyr at de må ta i dørhåndtaket til døra i båsen med dritt på henda.... EWW 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 13. mars 2013 #145 Del Skrevet 13. mars 2013 Der har jeg det fra. Anonym poster: d27474ee5db203d9e2af3a48533496ba Haha, ok, fikk ikke med meg den detaljen der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #146 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg får mensblod på fingrene under menstruasjon også, tenke seg til. Usjameg. Avføring er hakket verre, spør du meg. Fysj! Anonym poster: 33e46b51bc2226ad8bd98290e55ac162 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 13. mars 2013 #147 Del Skrevet 13. mars 2013 Påstår du at hånden din ikke i det hele tatt kommer i berøring med avføring? Anonym poster: 3c236cca7f7416f4816b6cca52338fe7 Nei, men det er vesentlig forskjell på å tørke seg i rumpa med bare hånda, og det å vaske seg med vann. Når man tørker seg med et håndkle, trekker man ikke håndkle godt opp mellom skinkene! Anonym poster: 3c236cca7f7416f4816b6cca52338fe7 Jeg tørker vekk overflødig vann med håndkle både etter vanlig dusjing, og etter rumpe-vask. Hørt om våtservietter...? Men thanks for the warning! Da vet jeg om flere som aldri skal tilberede min mat Anonym poster: 2e8b21a09aec2ff86792108f6f3654e1 Jeg reagerer på våtservietter. Og hvorfor betale for noe jeg kan gjøre gratis? Jeg begriper ikke hvordan de som ikke tørker seg med papir løser problemet om de må bruke et offentlig toalett. De færreste offentlige toaletter har vask inne i båsen, så da når de har tørka seg bare med handa og flaska med vann de har med seg eller whatever, så må de gå ut av båsen å vaske henda der alle vaskene er, noe som følgelig betyr at de må ta i dørhåndtaket til døra i båsen med dritt på henda.... EWW Er det ikke vask på toalettet jeg er inne på, så bruker jeg kun papir. Er ikke verdens undergang. Og for de som spør om HVA MED VANNET, OMG: I f.eks mannens hjemland er det såpass varmt at man er tørr innen 2min etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 13. mars 2013 #148 Del Skrevet 13. mars 2013 Kjære vene, de bruker IKKE hånda i Indonesia. Det var der jeg var selv. Det er utrolig om du har studert i et land og ikke vet hvordan de vasket seg en gang. De brukte vann til å vaske seg med, gjerne en liten dusj. Det er ikke noe jeg har for vane å spørre om når jeg er i et annet land. Dovaner altså. Rart at de offentlige toalettene jeg tenker på ikke hadde verken papir eller noen form for vann på toalettet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 13. mars 2013 #149 Del Skrevet 13. mars 2013 Denne tråden var overraskende lang.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 13. mars 2013 #150 Del Skrevet 13. mars 2013 Jeg tørker meg med det håndklet som henger ved siden av vasken.. trodde det var vanlig, jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 13. mars 2013 #151 Del Skrevet 13. mars 2013 ...fordi vått papir klumper seg gjerne, og legger rester. Jeg har vært og gravd i jord og møkk med hendene mine på bondegård, og greide fint å spise med de hendene etter en god vask. Og dette er forøvrig grunnen til at de fleste muslimer aldri spiser med venstre hånd Høres ikke ut som de har så veldig tiltro til sin egen hygiene? Har forøvrig hørt om den høyre/venstredelingen før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciegus Skrevet 14. mars 2013 #152 Del Skrevet 14. mars 2013 Det er ikke noe jeg har for vane å spørre om når jeg er i et annet land. Dovaner altså. Rart at de offentlige toalettene jeg tenker på ikke hadde verken papir eller noen form for vann på toalettet da... Nei, men man pleier kanskje å åpne en lonely-planet bok eller noe før man reiser? Du la kanskje ikke merke til den lille dusjen på toalettene? Den er ganske liten og lett å overse, ofte litt bak cisternen. Jeg har aldri vært på et toalett i indonesia uten vann å skylle seg med, til og med lang ute i bushen hadde de bøtter med vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2013 #153 Del Skrevet 14. mars 2013 Ikke en passende tråd å lese til frokost, litt kvalm, og litt uggen etter hele tråden.... Voksne mennesker som diskuterer avføring! Yummmmmmi Anonym poster: c07481e562f72889c82b979cf2e3b32c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest grenlandstuppa Skrevet 14. mars 2013 #154 Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, men man pleier kanskje å åpne en lonely-planet bok eller noe før man reiser? Du la kanskje ikke merke til den lille dusjen på toalettene? Den er ganske liten og lett å overse, ofte litt bak cisternen. Jeg har aldri vært på et toalett i indonesia uten vann å skylle seg med, til og med lang ute i bushen hadde de bøtter med vann. Joda, men var ikke det jeg leste om, haha. Har egentlig aldri tenkt over at akkurat det gjøres på forskjellige måter. Mulig, jeg vet hvertfall at jeg ikke så den, men så var det ikke det jeg leitet etter heller, for jeg skulle jo ha papir jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #155 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg undres over hvordan vi overlevde uten dopapir, intimservietter og intimsåpe før i tiden. Jeg er helt 100% enig i at hygiene nedentil er viktig, men når jeg har lest igjennom tråden her er det jo på kanten til å bli nærmest hysteri. Jeg forstår forskjellene mellom kultur osv.. Og det respekterer jeg. Jeg skyller godt med vann når jeg er i dusjen og jeg dusjer hver 2. dag. Har jeg mensen, så er jeg ekstra nøye med å holde det rent dere nede. Bakterier i en liten grad er ikke farlig. Så lenge man er flink til den daglige hygienen ellers. Anonym poster: a9d65b09dc52561049a07c9c1870139e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #156 Del Skrevet 15. mars 2013 Hm, virker som en del i denne tråden har en liten utfordring gitt. Jeg foreslår at dere kan finne opp en liten maskin som dere kan dra med dere overalt hvor dere er, som inneholder såpevann og en stråle dere kan dusje rumpen med hver gang dere har lagt igjen rennende kabler. Dere kan jo også ha med dere et eget spesial-dosete som dere rengjør hver dag? Glem ikke en pakke våtservietter for hver gang dere slipper en fis også! Tenk bare på alle bakteriene som fyker ut av den varme luften utover ræva og trusa deres!! Anonym poster: f9b09ac4f7ae66ede282f7abbc5e52ab Hahahahahah! Anonym poster: a9d65b09dc52561049a07c9c1870139e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mars 2013 #157 Del Skrevet 15. mars 2013 Nei, men det er vesentlig forskjell på å tørke seg i rumpa med bare hånda, og det å vaske seg med vann. Jeg tørker vekk overflødig vann med håndkle både etter vanlig dusjing, og etter rumpe-vask. Jeg reagerer på våtservietter. Og hvorfor betale for noe jeg kan gjøre gratis? Er det ikke vask på toalettet jeg er inne på, så bruker jeg kun papir. Er ikke verdens undergang. Og for de som spør om HVA MED VANNET, OMG: I f.eks mannens hjemland er det såpass varmt at man er tørr innen 2min etterpå. men nå bor dere i norge da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #158 Del Skrevet 15. mars 2013 Selvsagt overlevde vi før i tiden også, men smitte og sykdom spreddes som ild i tørt gress når det først kom. Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 15. mars 2013 #159 Del Skrevet 15. mars 2013 Selvsagt overlevde vi før i tiden også, men smitte og sykdom spreddes som ild i tørt gress når det først kom. Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338 mange flere døde jo og før i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #160 Del Skrevet 15. mars 2013 men nå bor dere i norge da.. Ser for meg hvordan det ville gått å skylle stumpen på utedo i minusgrader. Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå