Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #201 Del Skrevet 12. april 2013 Hvorfor tror du at det renner masse nedover beina, egentlig...? hvordan gjør det ikke det når du sitter på huk og vasker rævhølet med vann. Enten må det skvette eller renne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. april 2013 #202 Del Skrevet 12. april 2013 hvordan gjør det ikke det når du sitter på huk og vasker rævhølet med vann. Enten må det skvette eller renne. Prøv med en imsdal-flaske selv, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #203 Del Skrevet 12. april 2013 Prøv med en imsdal-flaske selv, da vel. neitakk. jeg holder meg til dasspapir. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #204 Del Skrevet 12. april 2013 Prøv med en imsdal-flaske selv, da vel. Yummi! Anonym poster: f76246996af75eeef13dab6bb821c294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #205 Del Skrevet 12. april 2013 Prøv med en imsdal-flaske selv, da vel. litt off topic, men jeg syns det er trist jeg binta ba at du ikke får lov å bruke toalettpapir bare fordi du er med en muslimsk mann. Hva slags andre norkse skikker har du måttet ofre for han? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. april 2013 #206 Del Skrevet 12. april 2013 Yummi! Anonym poster: f76246996af75eeef13dab6bb821c294 Hva har "yummi" med vasking av kropp å gjøre, sånn generelt? Å vaske seg med bruk av Imsdals-flaske anbefales til og med til de som nettopp har født.. litt off topic, men jeg syns det er trist jeg binta ba at du ikke får lov å bruke toalettpapir bare fordi du er med en muslimsk mann. Hva slags andre norkse skikker har du måttet ofre for han? Lohoooool. Hvor har du det ifra at jeg ikke får lov? Norske skikker? Jeg spiser nesten ikke svin lengere, om du kan se på det som en norsk skikk. Like greit, siden det gjør meg jævla oppblåst. Flere fordommer du vil slenge ut, mens du er i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #207 Del Skrevet 12. april 2013 Hva har "yummi" med vasking av kropp å gjøre, sånn generelt? Å vaske seg med bruk av Imsdals-flaske anbefales til og med til de som nettopp har født.. Lohoooool. Hvor har du det ifra at jeg ikke får lov? Norske skikker? Jeg spiser nesten ikke svin lengere, om du kan se på det som en norsk skikk. Like greit, siden det gjør meg jævla oppblåst. Flere fordommer du vil slenge ut, mens du er i gang? hallo. før du traff han brukte du toalettpapir som alle andre. du hadde ikke slutta med det om han ikke hadde hatt en mening om det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. april 2013 #208 Del Skrevet 12. april 2013 hallo. før du traff han brukte du toalettpapir som alle andre. du hadde ikke slutta med det om han ikke hadde hatt en mening om det. Før jeg traff ham, oppdaget jeg spanjolene og bidèene deres. Men jeg tenkte ikke over å bruke Imsdal-flaske i Norge, nei, før jeg traff han. Og jeg har ikke slutta med dopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #209 Del Skrevet 12. april 2013 Før jeg traff ham, oppdaget jeg spanjolene og bidèene deres. Men jeg tenkte ikke over å bruke Imsdal-flaske i Norge, nei, før jeg traff han. Og jeg har ikke slutta med dopapir. spanjoler bruker dopapir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. april 2013 #210 Del Skrevet 12. april 2013 spanjoler bruker dopapir ...og bidè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #211 Del Skrevet 12. april 2013 ...og bidè. hva så så lenge de tørker rumpa først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binta Ba Skrevet 12. april 2013 #212 Del Skrevet 12. april 2013 hva så så lenge de tørker rumpa først? Jamen kjære vene, leser du det jeg skriver? Jeg har repetert flere ganger at jeg ikke har sluttet med dopapir, men bruker vann i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. april 2013 #213 Del Skrevet 12. april 2013 Hva er vitsen med å bruke dopapir hvis du har bidet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. april 2013 #214 Del Skrevet 12. april 2013 Hva er vitsen med å bruke dopapir hvis du har bidet? for å tørke vekk det grøfste. Og om man har vært uheldig og blitt dårlig og fått rennaræv så vil man jo ikke at det skal dryppe blautskitte fra doen til bideet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. april 2013 #215 Del Skrevet 12. april 2013 for å tørke vekk det grøfste. Og om man har vært uheldig og blitt dårlig og fått rennaræv så vil man jo ikke at det skal dryppe blautskitte fra doen til bideet Sant. Jeg kom til å tenke på forflyningen etter at jeg hadde sendt kommentaren... Jeg tror jeg ville hatt en hånddusj eller en tut baki, og ikke brukt ekstra plass til bidet. Når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 13. april 2013 #216 Del Skrevet 13. april 2013 litt off topic, men jeg syns det er trist jeg binta ba at du ikke får lov å bruke toalettpapir bare fordi du er med en muslimsk mann. Hva slags andre norkse skikker har du måttet ofre for han? Det var da voldsomt fordomsfullt. Hvorfor tror du hun har ofret noen skikker som helst for ham? Det er ikke mulig at hun kanskje velger å rengjøre seg med vann etter toalettbesøk fordi hun føler seg renere? Rengjør du deg med papir utelukkende fordi du er norsk, altså? Det jo mildt sagt en merkelig grunn til å velge papir: "Nei, jeg bruker papir fordi jeg er norsk. Hvor ren jeg blir, er helt uviktig"... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #217 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg har tydeligvis ikke papir-tørke-teknikken inne.... Jeg bruker g-strenger og tørker meg med papir etter bommelom. Kan ofte få brune merker i stringen etterpå. Synes det er ufattelig ekkelt (selvfølgelig). Lurer på HVORDAN man skal tørke seg for å få vekk all dritten etter dobesøk? Er det nomralt å få merker i g-strengen etter bommelom? Når jeg bruker truser har jeg ikke samme problemet, bare når jeg bruker g-strenger som er stramme og gnir og gnukker der bak... - Når jeg skyller meg på den muslimske måten, etter først å ha tørket med papir, får jeg ikke brune merker i g-strengen. Må jo være fordi det fungerer bedre? Våtservietter har jeg faktisk aldri tenkt på som et alternativ. Har prøvd, men synes det blir så seigt og ekkelt av det de er fuktet med, uansett om jeg tørker etter å ha brukt de. Anonym poster: 8ab1fe99cbf858c8c214d6d57e58a63d Er du singel..? Anonym poster: 2cdbff66efcbb4e5e3fd5a238286fbb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #218 Del Skrevet 13. april 2013 Jamen kjære vene, leser du det jeg skriver? Jeg har repetert flere ganger at jeg ikke har sluttet med dopapir, men bruker vann i tillegg. du sa nå lenger opp i tråden at du kun brukte hånda og vann. Eller at du brukte toa papiret til slutt. det er nå mindre disgusting å gjøre det omvendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #219 Del Skrevet 13. april 2013 Det var da voldsomt fordomsfullt. Hvorfor tror du hun har ofret noen skikker som helst for ham? Det er ikke mulig at hun kanskje velger å rengjøre seg med vann etter toalettbesøk fordi hun føler seg renere? Rengjør du deg med papir utelukkende fordi du er norsk, altså? Det jo mildt sagt en merkelig grunn til å velge papir: "Nei, jeg bruker papir fordi jeg er norsk. Hvor ren jeg blir, er helt uviktig"... høres nå sånn ut. normale nordmenn bruker dasspapir og skyller ikke med en imsdalflaske. Den har hun fra han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. april 2013 #220 Del Skrevet 13. april 2013 litt off topic, men jeg syns det er trist jeg binta ba at du ikke får lov å bruke toalettpapir bare fordi du er med en muslimsk mann. Hva slags andre norkse skikker har du måttet ofre for han? Alvorlig talt, tror du utenlandske menn er ekstremt opptatt av hvordan dama deres vasker ræva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå