Gå til innhold

Toalettpapir etter dobesøk...æsj!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fy fader for en grisete tråd. At noen på ramme alvor påstår det er mer hygienisk å tørke vekk driten med hånda og vann enn toalettpapir er bar sjukt!!

Har man normal intimhygiene, dvs. rumpevask og fitte-/penisvask HVER dag, så holder det i massevis å tørke seg ren med toalettpapir etter dobesøk. Evt. igjenliggende bakterier eller "smårester" vil man uansett ta når man dusjer samme dag.

:kvalm:

Anonym poster: 1651693e3e665fd7e506d86b49c94cbc

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

i egypt hadde de en dusj/spring nedi de fleste doene. den sprutet vann oppover mot rumpen. Synes det var helt ufyselig, for mange steder kunne du se masse avføring på disse spylerne. Ikke så rart, for de lå jo nedi doen under rumpen. Digg å få sprutet andres drit oppi egen ræv :forvirra:

:spy: :spy:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er doen som spyler med vann rett i rumpa http://www.geberit-a....i-love-water.n

Det er reklame for den på KG akkurat nå. Denne doen er vel bra for dere som synes tradisjonell norsk metode er urenslig.

Er det tilfeldig at den reklamen dukker opp etter at denne tråden ble lagd?

Neppe!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det tilfeldig at den reklamen dukker opp etter at denne tråden ble lagd?

Neppe!

Nei, jeg klarer heller ikke å tro det. I utgangspunktet trodde jeg ikke reklamene hadde noen sammenheng med tema i diskusjonene. Det er vel firma som kjøper reklameplass hos KG/Klikk for en viss periode?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg klarer heller ikke å tro det. I utgangspunktet trodde jeg ikke reklamene hadde noen sammenheng med tema i diskusjonene. Det er vel firma som kjøper reklameplass hos KG/Klikk for en viss periode?

Jeg vet ikke, og jeg ser heller ikke snurten av de irriterende reklamene (thanks Adblock!), men nå fikk jeg veldig lyst til å koke opp noenslags oppspinn, for å se om det dukker opp en passende reklame for det.* Et vitenskaplig gjennombrudd på tørket vann f.eks. (Ok, dårlig eksempel)

*Ok, jeg kan ikke se dem da, håper folk sier ifra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å gå i dusjen etter nr 2 dersom jeg er hjemme. Tørker meg alltid med papir først så klart, deretter i dusjen. Er jeg ute bruker jeg som oftest babywipes også i dusjen når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har tydeligvis ikke papir-tørke-teknikken inne....

Jeg bruker g-strenger og tørker meg med papir etter bommelom. Kan ofte få brune merker i stringen etterpå. Synes det er ufattelig ekkelt (selvfølgelig).

Lurer på HVORDAN man skal tørke seg for å få vekk all dritten etter dobesøk? Er det nomralt å få merker i g-strengen etter bommelom?

Når jeg bruker truser har jeg ikke samme problemet, bare når jeg bruker g-strenger som er stramme og gnir og gnukker der bak...

- Når jeg skyller meg på den muslimske måten, etter først å ha tørket med papir, får jeg ikke brune merker i g-strengen. Må jo være fordi det fungerer bedre? Våtservietter har jeg faktisk aldri tenkt på som et alternativ. Har prøvd, men synes det blir så seigt og ekkelt av det de er fuktet med, uansett om jeg tørker etter å ha brukt de.

Anonym poster: 8ab1fe99cbf858c8c214d6d57e58a63d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da bør du sjekke kostholdet ditt. Det er kostholdet og eventuelle intoleranser/allergier som bestemmer hvordan bæsjen blir. Den tiden jeg brukte string så opplevde jeg det kun når jeg hadde skeiet helt ut.

Men det er klart skylling funker bra på å løse opp alt sammen så du ikke får et vanlig bremsespor, men rent blir det ikke! Du kan jo prøve å vaske gulvet etter en valp har gjort fra seg og bæsjen er plukket opp, ved å hive en kopp vann på og gni med hånden. Det blir ikke noe renere, og du får det rett på hånden under neglene.

Anonym poster: 7c9a887095c2f8ce1f0b7992a0dee338

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hjelpes, for en rævva tråd :( Jeg skal aldri gå på do mer :(

Anonym poster: 1373179d1812c35abfda820373defe6b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tydeligvis ikke papir-tørke-teknikken inne....

Jeg bruker g-strenger og tørker meg med papir etter bommelom. Kan ofte få brune merker i stringen etterpå. Synes det er ufattelig ekkelt (selvfølgelig).

Lurer på HVORDAN man skal tørke seg for å få vekk all dritten etter dobesøk? Er det nomralt å få merker i g-strengen etter bommelom?

Du tørker til det ikke blir brunt på papiret mer, ikke vanskeligere enn det :)

Anonym poster: d27474ee5db203d9e2af3a48533496ba

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

for dere som ikke bruker papir, hva er galt med å tørke vekk det grøvste med papir, for så å vaske med vann etterpå? Hva er galt med det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, for en rævva tråd :( Jeg skal aldri gå på do mer :(

Anonym poster: 1373179d1812c35abfda820373defe6b

No pun intended? :P

Tror noe av det første jeg googlet etter jeg hadde sett den filmen var, "three seashells" ^^

hahahha

Endret av -Leon-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Denne tråden må være noe av det mest fantastiske KG har å by på..! :jepp:

:popcorn:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vann fjerner all bæsj i løpet av et par sekunder må vite!

Rennende vann fjerner da vel ikke alt av avføring der bak med mindre du er helt glattbarbert og har ekstrem diare, må jo nødvendigvis ha et vist trykk på vannet for å få fjernet dritn å da må det nødvendigvis bli en del søl, vann rennende nedover beina, nedi buksa/sko m.m?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trådstarter her. Jeg bruker hånda og jeg er stolt av det. Hvis du skal rengjøre deg skikkelig bak, slippe brune striper i undertøyet osv så er hånda det eneste middelet som funker. Du vet vel også at det finnes håndsåpe for å drepe bakterier?

Uansett....slik gjør jeg det:

1: Fyller vann i en sånn kanne man vanner blomster med.

2: Etter å ha gjort mitt fornødne setter jeg meg på huk på dosetet mens jeg heller vann over over rompa og rengjør området med den andre hånda

3:Eventuelt dopapir på slutten bare for å gjøre rompa tørr.

4: VASKE HENDA MED SÅPE

Gjett hva?! Ingen har blitt sjuke av å ta på hendene mine, og jeg har aldri bltit matforgifta.

Anonym poster: 0c696ccc80483a4ef361ca1ac9e93f9e

Må du vaske over såpedispenseren og vasken hver gang også? Må jo komme rester der..?

Anonym poster: 64e97b4a371618ac79fe9e2591b371e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Rennende vann fjerner da vel ikke alt av avføring der bak med mindre du er helt glattbarbert og har ekstrem diare, må jo nødvendigvis ha et vist trykk på vannet for å få fjernet dritn å da må det nødvendigvis bli en del søl, vann rennende nedover beina, nedi buksa/sko m.m?

Jammen det er jo bedre enn å bruke papir og kaste i do?

Tenk om alle bare kunne tatt hageslangen hver gang man har vært og driti (gjerne i hagen, bak en busk), så hadde vi sluppet all denne kloakken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Må du vaske over såpedispenseren og vasken hver gang også? Må jo komme rester der..?

Anonym poster: 64e97b4a371618ac79fe9e2591b371e7

Litt rakasåpedispenser gjør vel ingenting så lenge man ikke bruker dopapir ?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du at det renner masse nedover beina, egentlig...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...