Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #221 Del Skrevet 13. april 2013 Alvorlig talt, tror du utenlandske menn er ekstremt opptatt av hvordan dama deres vasker ræva? koranen er jo tydeligvis opptatt av folks toalettvaner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. april 2013 #222 Del Skrevet 13. april 2013 koranen er jo tydeligvis opptatt av folks toalettvaner. Jeg har fortsatt til gode å møte en muslim som bryr seg om hvordan andre vasker rumpa si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #223 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg har fortsatt til gode å møte en muslim som bryr seg om hvordan andre vasker rumpa si. var en muslim som fortalte meg at menn ikke har lov å stå og tisse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 13. april 2013 #224 Del Skrevet 13. april 2013 høres nå sånn ut. normale nordmenn bruker dasspapir og skyller ikke med en imsdalflaske. Den har hun fra han. Jeg er norsk, jeg har aldri vært sammen med, eller bortpå muslimske menn. Jeg føler meg renere etter å vaske meg kontra bare tørke meg med papir. Er jeg en unormal nordmann da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. april 2013 #225 Del Skrevet 13. april 2013 var en muslim som fortalte meg at menn ikke har lov å stå og tisse Jaidå. Men det hender også at man oppdager ting i møte med andre mennesker og kulturer, som man liker selv. Og derfor "adopterer". Det betyr ikke at man blir tvunget eller må gjøre det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #226 Del Skrevet 13. april 2013 Jaidå. Men det hender også at man oppdager ting i møte med andre mennesker og kulturer, som man liker selv. Og derfor "adopterer". Det betyr ikke at man blir tvunget eller må gjøre det. merkelig vane å adoptere når det er langt mer tungvindt enn dopapir 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 13. april 2013 #227 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg er norsk, jeg har aldri vært sammen med, eller bortpå muslimske menn. Jeg føler meg renere etter å vaske meg kontra bare tørke meg med papir. Er jeg en unormal nordmann da? merkelig vane å adoptere når det er langt mer tungvindt enn dopapir Det kan være at man, som Raven skriver, oppdager at man føler seg renere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. april 2013 #228 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg tror ikke det er mer tungvint, men jeg tror heller ikke det står noe i Koranen om Imsdal-flasker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #229 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg tror ikke det er mer tungvint, men jeg tror heller ikke det står noe i Koranen om Imsdal-flasker... ikke imsdalflasker men da koranen var skrevet så fantes ikke toa papir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #230 Del Skrevet 13. april 2013 merkelig vane å adoptere når det er langt mer tungvindt enn dopapir Men vi som kan dette synes ikke det er mer tungvint. Jeg ble "tvunget" til dette da jeg flyttet til et land hvor det ofte ikke var dopapir tilgjengelig, men vann var alltid tilgjengelig ved toalettene. Oppdaget raskt hvor enkelt det var. Om man blir inspirert av hvordan andre kulturer løser noe, og så velger å gjøre det samme, betyr det ikke at mannen man har giftet seg med har tvunget en til det. Noen voksne mennesker klarer faktisk å ta selvstendige valg, Betty, og de gir blaffen i hva du måtte mene at normale nordmenn burde drive på med! Anonym poster: 59417faee3c3534de93fded5e59f7422 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 13. april 2013 #231 Del Skrevet 13. april 2013 hadde det vært selvstendige valg så. Jeg vet f.eks at binta ba før har sagt at hun dekker til håret sitt for mannen sin når hun går ut... Selvstendig my ass 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 13. april 2013 #232 Del Skrevet 13. april 2013 Jammen det er jo bedre enn å bruke papir og kaste i do? Tenk om alle bare kunne tatt hageslangen hver gang man har vært og driti (gjerne i hagen, bak en busk), så hadde vi sluppet all denne kloakken. Hva med å drite i hagen i tillegg? Fin gjødsel for blomster m.m 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn88 Skrevet 13. april 2013 #233 Del Skrevet 13. april 2013 Hvorfor tror du at det renner masse nedover beina, egentlig...? Fordi om du skal fjærne all dritn med kun vann så må du ha ett visst trykk på vannet, og når du har litt trykk på vannet så sputer det overalt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 13. april 2013 #234 Del Skrevet 13. april 2013 Hva med å drite i hagen i tillegg? Fin gjødsel for blomster m.m Imagine the smell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ratata Skrevet 13. april 2013 #235 Del Skrevet 13. april 2013 Jeg heller på med såpe og vann og bruker en dobørste og skrubber meg bak. Så tar jeg hårføneren og tørker meg med dens milde bris. Så gir jeg baken en manikyr før jeg pudrer den og drar på meg den mykeste bomullstrusen med luftehull slik at fjertene mine ikke samler seg i trusen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #236 Del Skrevet 14. april 2013 Haha, muslimer er også ekle ass! Her er min prosedyre for ultimat renhet; Etter jeg har gjort det O`forferdelig skitne insh allah som vi ikke nevner ved ord, O`store gud, gud være med deg, så har jeg på forhånd gjort klart i dusjen. Jeg krabber på alle fire med rompa i været (for å unngå at eventuelle bæsjepartikler skal ramle ut) bort til dusjen og lukker kabinettet med duct-tape. Ins Allah. Inne i rengjøringskabinettet har jeg på forhånd plassert ut diverse kjemikalier, såper og skrubber for rengjøring. Øverst i kabinettet har jeg to klemmer. Jeg står på hodet og fester beina i klemmene slik at jeg henger med rompa opp. Deretter heller jeg 2DL plumbo og toalettrens inn i endetarmen, presser, slipper, presser, slipper, presser ins allah, slipper, gud være med meg. Deretter tar jeg børsta fatt. Fister den godt og vel en tyve, fem og tyve centi inn i tarmen og røsker til! Deretter fyller jeg på med Zalo og spyler godt med en høytrykkspyler. Noe annet anser jeg som barbarisk og ekkelt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogmann Skrevet 14. april 2013 #237 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg heller på med såpe og vann og bruker en dobørste og skrubber meg bak. Så tar jeg hårføneren og tørker meg med dens milde bris. Så gir jeg baken en manikyr før jeg pudrer den og drar på meg den mykeste bomullstrusen med luftehull slik at fjertene mine ikke samler seg i trusen. Dette var en akseptabel prosedyre synes jeg. Gud er nok med deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2013 #238 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Fordi om du skal fjærne all dritn med kun vann så må du ha ett visst trykk på vannet, og når du har litt trykk på vannet så sputer det overalt pluss at man må bruke handa i tillegg. hvis ikke blir det garantert masse rester der bak. og da vil det skvette i tillegg Endret 14. april 2013 av BettyBoop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. april 2013 #239 Del Skrevet 14. april 2013 Haha, muslimer er også ekle ass! Her er min prosedyre for ultimat renhet; Etter jeg har gjort det O`forferdelig skitne insh allah som vi ikke nevner ved ord, O`store gud, gud være med deg, så har jeg på forhånd gjort klart i dusjen. Jeg krabber på alle fire med rompa i været (for å unngå at eventuelle bæsjepartikler skal ramle ut) bort til dusjen og lukker kabinettet med duct-tape. Ins Allah. Inne i rengjøringskabinettet har jeg på forhånd plassert ut diverse kjemikalier, såper og skrubber for rengjøring. Øverst i kabinettet har jeg to klemmer. Jeg står på hodet og fester beina i klemmene slik at jeg henger med rompa opp. Deretter heller jeg 2DL plumbo og toalettrens inn i endetarmen, presser, slipper, presser, slipper, presser ins allah, slipper, gud være med meg. Deretter tar jeg børsta fatt. Fister den godt og vel en tyve, fem og tyve centi inn i tarmen og røsker til! Deretter fyller jeg på med Zalo og spyler godt med en høytrykkspyler. Noe annet anser jeg som barbarisk og ekkelt. ler så jeg griner her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2013 #240 Del Skrevet 14. april 2013 Godtar jobben din det? Du bruker jo ekstra lang tid hver dag på toalettet = tapt arbeidstid. Hva dersom du ikke hadde dusj tilgjengelig? Hvorfor ikke bare bruke våtservietter etter papir? Anonym poster: 5d0078e1ccab8cd13ca69e01b6e74800 Alle arbeidere har krav på 5 min hver andre time. Om han velger å bruke disse på toalettet med dusj etterpå, isteden for røyke og kaffe pauser, må da dette være greit? For alt du vet kan det være han gjør det i pausen. Anonym poster: 7f18ca7ce74cb491448c15af77513afe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå