darth Vader Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Jeg er selv 32 år gammel og synes at kvinner på min alder ser fryktelig gamle ut. Snakket med jevngamle kompiser (gifte og single) og de var alle stort sett enige. Vi kom vel frem til at kvinner begynte å tape seg vesentlig når de nærmet seg 27-28. Hvorfor er det slik at kvinner ikke lengre er veldig attraktive for menn når de nærmer seg 30, mens menn kan fremstå som attraktive langt ut i 50-årene? Som sagt, jeg er 32 og de siste fem jentene jeg har vært med (datet eller sex) har vært 22, 26, 20, 28 og 23. Har møtt en del andre jenter i det siste på 30+ og det kunne ikke falle meg inn å involvere meg med de. 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #2 Skrevet 9. mars 2013 Jeg tror en kvinne blir gammel, når hun går over fra å være jente til å være enten: *wannbe jente* eller kjønnsløs. Når en jente blir KVINNE deromot, blir hun ikke gammel, men moden. Som en moden frukt. Anonym poster: b7de04109ed8fca5640d619fcaf5d82b 9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #3 Skrevet 9. mars 2013 Det innebærer å slutte å være med menn som vil at de skal være *jenter*. Anonym poster: b7de04109ed8fca5640d619fcaf5d82b 17
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Skrevet 9. mars 2013 Tror ikke akkurat alle kvinner er enige i at menn over 50 nødvendigvis er så attraktive. Men kanskje de mennene som faktisk er veldig attraktive, er så synlige? Tror faktisk en del menn som tror at kvinner ikke bryr seg så mye om utseende til menn, lurer seg selv. På et eller annet tidspunkt har ikke "vanlige" menn lenger draget på unge damer... Anonym poster: 39d0b2aa20754270e25e8d4526e32efa 4
Mynona Skrevet 9. mars 2013 #5 Skrevet 9. mars 2013 27-28 allerede ja.. Jaja, da er løpet kjørt for meg som nettopp har fylt 30. Får trøste meg med at venninnen til en venninne (som jeg ikke kjenner) trodde jeg var 24 da Men uansett - gammel er vel en tilstand, ikke en alder? Noen ser jo hauggamle ut når de er 30, andre ser unge ut når de er 40. Kommer vel litt an på hvordan man tar vare på seg selv vil jeg tro. Også har jo DNA en god del å si. 8
Ghost Hunter Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Gammel og gammel...er vel ikke direkte gammel før man er 60-70 eller? Men samtidig er det noe med tallet 26 som jeg synes høres "mye" ut. På en måte. Da er man ikke lenger "ung" i mine øyne, men faktisk voksen og ikke bare ung voksen Fyller straks 20 selv forresten.
darth Vader Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2013 Rent biologisk kan man jo si at kvinner begynner å bli gamle rundt 30, da fruktbarheten avtar rundt der. Men det er noe mer. Har man vært med unge kvinner, er det en kraftig nedtur å ta til takke med rynker, appelsinhud og pupper som henger. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2013 #8 Skrevet 9. mars 2013 Jeg er selv 32 år gammel og synes at kvinner på min alder ser fryktelig gamle ut. Snakket med jevngamle kompiser (gifte og single) og de var alle stort sett enige. Vi kom vel frem til at kvinner begynte å tape seg vesentlig når de nærmet seg 27-28. Hvorfor er det slik at kvinner ikke lengre er veldig attraktive for menn når de nærmer seg 30, mens menn kan fremstå som attraktive langt ut i 50-årene? Som sagt, jeg er 32 og de siste fem jentene jeg har vært med (datet eller sex) har vært 22, 26, 20, 28 og 23. Har møtt en del andre jenter i det siste på 30+ og det kunne ikke falle meg inn å involvere meg med de. Jeg er ikke enig. jeg syns NOEN få kvinner på den alderen ser gamle ut, men de fleste ser flotte ut i 30- årene 4
Shamin Skrevet 9. mars 2013 #9 Skrevet 9. mars 2013 Har 30 åringer rynker, appelsinhud og hengepupper? Hva er hengepupper? Kan du vise et bilde av hva du definerer som hengepupper? Og rynker? 4
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2013 #10 Skrevet 9. mars 2013 Rent biologisk kan man jo si at kvinner begynner å bli gamle rundt 30, da fruktbarheten avtar rundt der. Men det er noe mer. Har man vært med unge kvinner, er det en kraftig nedtur å ta til takke med rynker, appelsinhud og pupper som henger. Nå får du gi deg. 30 åringer har som regel hverken noe særlig med rynker, eller har hengepupper. Ei på 30 er UNG 6
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2013 #11 Skrevet 9. mars 2013 Gammel og gammel...er vel ikke direkte gammel før man er 60-70 eller? Men samtidig er det noe med tallet 26 som jeg synes høres "mye" ut. På en måte. Da er man ikke lenger "ung" i mine øyne, men faktisk voksen og ikke bare ung voksen Fyller straks 20 selv forresten. You are SO young 3
Mynona Skrevet 9. mars 2013 #12 Skrevet 9. mars 2013 Har 30 åringer rynker, appelsinhud og hengepupper? Hva er hengepupper? Kan du vise et bilde av hva du definerer som hengepupper? Og rynker? Jeg fikk det faktisk da jeg fylte 30. Samme dagen! Eller ikke 4
Gjest BettyBoop Skrevet 9. mars 2013 #13 Skrevet 9. mars 2013 Jeg fikk det faktisk da jeg fylte 30. Samme dagen! Eller ikke hehe ja. Det skjer sånn PLUTSELIG over natta hehe
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2013 #14 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Rent biologisk kan man jo si at kvinner begynner å bli gamle rundt 30, da fruktbarheten avtar rundt der. Men det er noe mer. Har man vært med unge kvinner, er det en kraftig nedtur å ta til takke med rynker, appelsinhud og pupper som henger. Er fylte 30 synonymt med å få rynker, appelsinhud og hengepupper? Godt for deg at du er mann, da. Du kommer nok til å være stram og muskuløs og uten rynker, heller ikke få grånende hår når du drar på årene. Skulle vært morsomt å hilse på deg om 30-40 år. Edit: Satt inn et manglende ord. Endret 9. mars 2013 av Arabella 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #15 Skrevet 9. mars 2013 Menn forventer at kvinner skal være spretne resten av livet, det er det som er problemet. Kvinner tenker på mannen som en flaske vin. Anonym poster: b8981dfc4ef22344a6b23f1c79d52abe 6
darth Vader Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #16 Skrevet 9. mars 2013 Har 30 åringer rynker, appelsinhud og hengepupper? Hva er hengepupper? Kan du vise et bilde av hva du definerer som hengepupper? Og rynker? Snakker av egen erfaring her. Har vært med en del kvinner på 28-35 som ser veldig bra ut med klær på. Så kommer man hjem og klærne tas av. Kroppen ser rett og slett slitt og sliten ut. Huden er slitt, puppene strutter ikke så mye og rumpa er dvask. Jenter på 20 derimot ser omtrent bedre ut naken enn med klær på. 1
Majott Skrevet 9. mars 2013 #17 Skrevet 9. mars 2013 Jeg tror nok jeg var på mitt beste da jeg var fra 38-42 år. Nå er jeg 45, har vært lat i det siste, og noen kilo har kommet på. Da jeg var 40, var jeg veltrent og slank, trente aktivt fitness, og så bedre ut enn da jeg var i 20-30-årene. Det har ikke manglet på unge menn som har vist interesse her.
Shamin Skrevet 9. mars 2013 #18 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Snakker av egen erfaring her. Har vært med en del kvinner på 28-35 som ser veldig bra ut med klær på. Så kommer man hjem og klærne tas av. Kroppen ser rett og slett slitt og sliten ut. Huden er slitt, puppene strutter ikke så mye og rumpa er dvask. Jenter på 20 derimot ser omtrent bedre ut naken enn med klær på. Det virker som du mangler noe som heter verdier i livet ditt. Det er mer sexy med en ung jente som er stram, selv om hun knapt har kontakt med egen seksualitet, enn kvinner med litt mer levt liv, ikke like stram kropp, men en utrolig mye sterke seksualitet, nytelse og trygghet? Da tror jeg ditt liv blir fattig, dessverre. Endret 9. mars 2013 av Shamin 6
darth Vader Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #19 Skrevet 9. mars 2013 Det virker som du mangler noe som heter verdier i livet ditt. Det er mer sexy med en ung jente som er stram, selv om hun knapt har kontakt med egen seksualitet, enn kvinner med litt mer levt liv, ikke like stram kropp, men en utrolig mye sterke seksualitet, nytelse og trygghet? Da tror jeg ditt liv blir fattig, dessverre. Jeg har prøvd begge deler. Både unge, stramme jenter og mer "trygge" eldre kvinner (30+) og jeg foretrekker helt klart førstnevnte. Det er rett og slett bedre sex.
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2013 #20 Skrevet 9. mars 2013 Snakker av egen erfaring her. Har vært med en del kvinner på 28-35 som ser veldig bra ut med klær på. Så kommer man hjem og klærne tas av. Kroppen ser rett og slett slitt og sliten ut. Huden er slitt, puppene strutter ikke så mye og rumpa er dvask. Jenter på 20 derimot ser omtrent bedre ut naken enn med klær på. Hvor mange år til tror du at du kan kose deg med 20-årige jenter? Stakkars deg, det blir nok en gedigen nedtur for deg når du får det ene avslaget etter det andre og må se virkeligheten i øynene. Jeg vet ikke om noe mer patetisk enn menn opp i årene som tror for ramme alvor at de har draget på ungjenter. 16
Anbefalte innlegg