Gå til innhold

You'll never know dear, how much I love you

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sukk, føler at dette passer for 2 menn i livet mitt akkurat nå!

A er samboeren min, vi har hatt det fint sammen i over 10 år. Likevel har jeg falt for B, en jeg har kjent lenge på jobb.

A vet ikke hvor glad jeg faktisk er i ham ved å velge å ikke være utro, men fortsatt være sammen med ham.

B vet ikke hvor UTROLIG lyst jeg har til å kaste meg i armene hans og starte et forhold til ham, det kan jeg ikke si fordi jeg er sammen med A.

Jeg er veldig glad i dem begge, på hver sin måte.

Anonym poster: 0ae970d88095e14bb981837ffcb34d95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva legger du i begrepet kjærlighet, det å elske?

Du har vært sammen med samboer i over 10 år, og du er veldig glad i han. Du har opplevd mye med han, og føler kjærlighet for han.

Så har du møtt en annen, der du foreløpig kjenner begjær. Det er ikke mer enn det, ettersom du ikke kjenner han på alle vis enda, og ikke har delt noen hverdager med han. Kjærlighet er det når en har delt hverdager, oppturer og nedturer, og fortsatt er glad i hverandre, har det godt sammen, og har lyst på hverandre likevel.

Du er faktisk nødt til å velge nå, for du kan ikke ha det gående med begge. Det vil såre dere alle, mer enn du vil. Så velg mellom det kjente og det ukjente. Begjæret med den nye og den kjente lysten med din samboer. Den hverdagen og tryggheten du kjenner, mot utryggheten og det spennende med den nye. Ville sett på hvor mye bagasje den nye har, og om du kan leve med den. Vurder det før noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du elsker han du er sammen med.. Eller så har du veldig mye udekkede behov i forhold til han..

Anonym poster: dc2361bea46b0b2ec3725fa0fe573660

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så nå har kjærlighet begynt å handle om spennende følelser og egne behov, ja. Haha

Anonym poster: 45a5c2cb89fe573694869768359912a0

Skrevet

A er samboeren min, vi har hatt det fint sammen i over 10 år. Likevel har jeg falt for B, en jeg har kjent lenge på jobb.

A vet ikke hvor glad jeg faktisk er i ham ved å velge å ikke være utro, men fortsatt være sammen med ham.

B vet ikke hvor UTROLIG lyst jeg har til å kaste meg i armene hans og starte et forhold til ham, det kan jeg ikke si fordi jeg er sammen med A.

A vet ikke hvor lite glad du faktisk er i ham, ved å vurdere å være utro.

Jeg synes du bør kutte ned kontakten med B til så lite som mulig. Ihvertfall om du vil være sammen med A.

• Liker 3
Gjest molecules
Skrevet

Jeg husker å ha lest at når man er i et forhold og man får lyst på en annen mann, er det som oftest fordi man mangler noe i sitt forhold. Har forholdet til samboern din blitt kjedlig? Er dere mer som beste venner? Trenger du mer lidenskap i forholdet ditt?

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kjeder meg jo litt noen ganger med samboeren min, men ærlig talt, hvem gjør ikke det? Nettopp derfor jeg fortsatt er sammen med ham, vet at gresset alltid er grønnere på andre siden.

Jeg mener vel at forhold kan overleve selv om en part har følelser for en annen i en periode, særlig hvis det fakktisk ikke er noe forhold. Hvor mange er egentlig i 10-20 år eller mer uten noen følelser for andre?

Jeg er glad i samboeren min ved å være fortsatt sammen med ham, men ser jo at hvis følelsene forsvinner mer og mer, bør jeg jo gjøre det slutt. Må se hva som skjer.

Anonym poster: 5db7f0b2b09117db331ec3a44cdf452f

Skrevet

Hovedsaken er å gjøre det slutt før man er utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...