Gå til innhold

Til Donna! Klar for å dele huset med en katt?

Sheba

Anbefalte innlegg

Du bør skaffe deg katt hvis du...

1. Elsker å støvsuge

2. Trenger noen å kose med

3. Liker å bli forstyrret hele døgnet

4. Aldri vil spise fisk eller kylling i fred igjen

5. Synes kattesand er deilig mellom tærne

6. Har for pene møbler

7. Setter pris på å våkne med kjeften full av kattehår

8. Har stort fang

9. Aldri vil dra på ferie igjen

10. Synes 10 kilos sekker med kattemat er en god investering

11. Liker å bli stirret på

12. Setter pris på spisse poter i nyrene eller blære når du sover

13. Liker å dele pute med en hårball

14. Elsker å tørke opp oppkast fra teppet

15. Liker ting som henger i gardinene

16. Gjerne vil sitte oppe hele natten og vente på at katten skal komme hjem i god behold (for så å overse deg)

17. Synes døde mus er en fin gave

18. Er villig til å innse at yndlingsmøbelet ditt ikke er ditt lenger

19. Trenger noen å snakke med som ikke nødvendigvis snakker tilbake

20. Ser på kattehår som krydder i maten

21. Liker dyrelyder

22. Setter pris på å bli skremt vettet av innimellom

23. Liker doruller i små biter over hele badet

24. Ikke får nok av rangleballer

25. Vil studere katteromper veldig nøye

26. Liker ting med null oppdragelse

27. Nyter selskap på do

28. Foretrekker et liv som slave

Katter er fantastiske dyr! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nok skrevet under på en avtale som det der ja..... katter er herlige vesener og jeg har de to fineste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Donna

:ler:

Du bør skaffe deg katt hvis du...

1. Elsker å støvsuge - vel, ikke så veldig glad idet - derfor er det hundehår og støv i krokene her

2. Trenger noen å kose med JAAAAA !

3. Liker å bli forstyrret hele døgnet - veeel , hunden kan å mase da *ler* så det er jeg vant med tror jeg

4. Aldri vil spise fisk eller kylling i fred igjen - det gjør jeg aldri likevel *ler* man må da dele med venner på fire

5. Synes kattesand er deilig mellom tærne, her er det sand og mold og gress på gulvene støtt og stadig føler jeg

6. Har for pene møbler - nope, lite pent her

7. Setter pris på å våkne med kjeften full av kattehår- veeel , liker ingne hår i munnen egentlig, men hender det dukker opp hundehår der

8. Har stort fang -det har jeg

9. Aldri vil dra på ferie igjen, ikke så glad i å reise men man vet aldri. Må hjem til mamma og de noen ganger - da passer ikke en katt så bra

10. Synes 10 kilos sekker med kattemat er en god investering hehe11. Liker å bli stirret på, voffsen er flik å stirre,

12. Setter pris på spisse poter i nyrene eller blære når du sover hehe, ligger på siden så det er ikke noe problem

13. Liker å dele pute med en hårball sikkert koselig så lenge den ikke klorer

14. Elsker å tørke opp oppkast fra teppet, øh...vel ....nei

15. Liker ting som henger i gardinene pleier de dingle i gardiner??16. Gjerne vil sitte oppe hele natten og vente på at katten skal komme hjem i god behold (for så å overse deg). man kan jo stå i døren og brøle på den *ler*...bare passe på så den ikke heter noe sprøtt noe

17. Synes døde mus er en fin gave, eh. tror ikke jeg hadde blitt så veldig glad da - selv om det er en fin tanke fra pusens side. Dakal musen

18. Er villig til å innse at yndlingsmøbelet ditt ikke er ditt lenger, det skal man nå se på, jeg er sta jeg også *ler*

19. Trenger noen å snakke med som ikke nødvendigvis snakker tilbake ja20. Ser på kattehår som krydder i maten

21. Liker dyrelyder, koselig når de maler

22. Setter pris på å bli skremt vettet av innimellom, sånn at man ikke kan gå med bare tær for kattene angriper??

23. Liker doruller i små biter over hele badet, huff, lite økonomisk pus*ler*. jeg vil helst ha dorullene hele og klar til bruk *ler*

24. Ikke får nok av rangleballer her flyter hundens leker rundt allerede

25. Vil studere katteromper veldig nøye, rar vane det der med å plassere seg med rumpa oppi ansiktet på oss , usj *ler*

26. Liker ting med null oppdragelse, litt oppdragelse greier man vel å lære en pus også

27. Nyter selskap på do, hunden er fast inventar på do når jeg er der. Så lenge den ikke stirrer er det ok ...

28. Foretrekker et liv som slave. hehehe,

Katter er fantastiske dyr! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frigg

27. Nyter selskap på do

Ja, hva kommer egentlig det der av?

Jeg har ikke gått alene siden jeg fikk katt. Utenom de gangen pusen sover og ikke gidder stå opp.

Jeg :hjerte: pusen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan jo stå i døren og brøle på den *ler*...bare passe på så den ikke heter noe sprøtt noe

Vet om en familie der katten heter Fru Pettersen... Dere kan jo selv tenke dere hvordan det høres ut når pappaen i huset lokker på katten klokka halv tolv om kvelden... :ler:

(Forresten, familien heter ikke Pettersen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Vet om en familie der katten heter Fru Pettersen... Dere kan jo selv tenke dere hvordan det høres ut når pappaen i huset lokker på katten klokka halv tolv om kvelden... :ler:

(Forresten, familien heter ikke Pettersen...)

:hoho:

Minner om en historie jeg hørte eller leste om far i huset som skulle ha seg en tøff hund. Og selvsagt måtte den ha et tøfft navn også - så det ble Satan ...den var svart og skummel ...

Men jeg tror de angret litt på det når bikkja begynte å fly etter tisper - og de måtte stå å brøle etter den ...."Saaatan kom hit !!!!" .......

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk glemt hvor mye styr det er med katter i huset...for det blir liksom en vane å bli "pisket rundt" av små hårballer.

...men jeg kunne ikke levd uten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catwoman
:ler::ler: Katter er herlige dyr. Og alle de punktene er noe av det som gjør en katt til en katt. Kunne aldri levd uten de 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...