Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en litt merkelig problemstilling. Mistenker at min venninne har begynt å "stalke" en mann. Denne mannen har kjæreste, likevel skriver hun stadig ting på facebook som "du er verdens beste", "verdens vakreste", "godgutten" osv. Det er veldig atypisk henne, noen skriver jo sånt til alle og strør rundt seg med komplimenter. Også til venner av samme kjønn. Men hun har aldri gjort noe lignende før. Denne mannens kjæreste er overhode ikke av den sjalu typen, hun kommenterer gjerne bare "enig ;)", eller overser skriveriene. Men jeg begynner å lure på om jeg bør si noe til min venninne, flere har spurt meg "tror hun de er sammen, eller?" Og jeg har også lagt merke til at hun ser ut til å overtolke ting veldig. Da vi to var på konsert og traff paret tilfeldig etterpå, var hun rett ute på veggen og takket ham for en kjempekoselig kveld. Selv om vi bare sa omtrent hei og hadet, og han var sammen med kjæresten sin. Hadde det ikke vært naturlig å takke begge, evt? Eller oss alle tre, siden det var meg hun var der med? Nå har hun bedt meg bli med på teaterpremiere, tilfeldigvis minutter etter at kjæresten til M la ut melding på facebook om at de skal dit. Mistenker at det ikke var helt tilfeldig at vi var på samme konserten heller.

Er det jeg som overtolker fullstendig? Bør jeg la være å si noe siden kjæresten tilsynelatende ikke har noe problem med det? I første omgang prøvde jeg å si at en annen dag enn premieren passer bedre, men hun vil på premieren.

Får litt assosiasjoner til denne filmen jeg

http://en.wikipedia.org/wiki/He_Loves_Me..._He_Loves_Me_Not_(film)

Anonym poster: e4159d6e93edaeb37d582dd7d2940f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville helt klart sagt noe!

Anonym poster: b8b4080e571e09d9f09f364307015215

AnonymBruker
Skrevet

Å, det høres ikke bra ut nei! Opplevde selv at en kvinne stalket mannen min. Ville ha det til at alt på min og hans fb ikke var ekte eller sant. At det var så lett å manipulere på internet. Jaha? Vi er fysisk sammen hver dag. Lever et liv sammen. Og hun skulle ha det til å være en løgn kun til bruk på fb?

Noen mennesker er bare helt syke.

Anonym poster: a76b3242a8280ac0df8586fe378bcf3b

• Liker 1
Skrevet

Som en person ovenfor sa, så burde du si noe.

AnonymBruker
Skrevet

Som en person ovenfor sa, så burde du si noe.

Men hva, og hvordan? Hun vil nå gå alene på den premieren.

Skrevet

Men hva, og hvordan? Hun vil nå gå alene på den premieren.

Hadde det vært meg, hadde jeg nok spurt henne rett ut om hun har følelser for ham. Eller kanskje bare gått forsiktig fram med spørsmålet, for å ikke såre henne eller slikt, hvis hun faktisk ikke har noen følelser for ham.

Men utifra hva du skriver så tenker jeg at hun kanskje har en liten crush. Og med tanke på at han allerede har en kjæreste, så er jo ikke det en bra ting for henne å gå rundt og sløse bort tiden sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...