Gjest Nils-Per Skrevet 9. mars 2013 #1 Skrevet 9. mars 2013 Dere får en ny når noen har løst den: 1.) Hvilken fotball-klubb? + +
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #3 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Nope... Jeg kunne gjetta på Liverpool Pga at bilde nummer to ser ut som en lever (liver), men jeg får ikke de to andre bildene til å passe den teorien.. Har du et hint? Endret 10. mars 2013 av EtraM
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #4 Skrevet 10. mars 2013 Nope... Jeg kunne gjetta på Liverpool Pga at bilde nummer to ser ut som en lever (liver), men jeg får ikke de to andre bildene til å passe den teorien.. Har du et hint? Hint: Tenk på norsk, ikke engelsk. Hva kaller du den tingen i midten da?
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #5 Skrevet 10. mars 2013 Hint: Tenk på norsk, ikke engelsk. Hva kaller du den tingen i midten da? Mener du at det ikke er en lever? Snakker vi eliteserien? Og er bildene hint som gjør at jeg skal skjønne hvilket lag det er eller skal man sette sammen ordene så det blir ett lag? Som i dette tilfellet, gjennom mine øyne, vil bli ØLLEVERVAGINA eller no i den duren? Dette var gøy, men fryktelig vanskelig! 1
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #6 Skrevet 10. mars 2013 Mener du at det ikke er en lever? Snakker vi eliteserien? Og er bildene hint som gjør at jeg skal skjønne hvilket lag det er eller skal man sette sammen ordene så det blir ett lag? Som i dette tilfellet, gjennom mine øyne, vil bli ØLLEVERVAGINA eller no i den duren? Dette var gøy, men fryktelig vanskelig! Du skal sette sammen ordene så det blir et lag. Det er ikke et norsk lag. Heller ikke et engelsk lag. Du er på rett vei med "lever", men du må finne andre ord enn "øl" og "vagina" for de to andre.
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #7 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Bayer leverkusen! :D Endret 10. mars 2013 av EtraM 2
Yesterday Skrevet 10. mars 2013 #8 Skrevet 10. mars 2013 Bayer Leverkusen! Har null peiling på fotball, syns at det er gørr kjedelig men denna fikk jeg til 2
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #9 Skrevet 10. mars 2013 Bayer leverkusen? ...men det er jo tysk? Ser at du har svart på forrige innlegg og da gjetter jeg at jeg har rett ny oppgave takk! :D Ja! Bayer Leverkusen er riktig. Må innrømme at jeg egentlig ikke har tenkt ut noen ny, så den her blir ganske dårlig. Du må tweake orda ganske mye og tenke litt som en idiot. Men ihvertfall: 2.) Kjent sosialist: +
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #10 Skrevet 10. mars 2013 Er ordene vi skal sette sammen norske eller engelske?
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #11 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har tenkt som en idiot og gjetter: Che Guevara. Skjegg+uvær 1
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #12 Skrevet 10. mars 2013 Jeg har tenkt som en idiot og gjetter: Che Guevara. Skjegg+uvær Riktig. Skjegg + uværet = Che Guevara. Beklager seint svar. Får av en eller annen grunn ikke beskjed når noen svarer i denne tråden. Neste oppgave (minst like dårlig): 3) Hvilken norsk forfatter? + +
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #14 Skrevet 10. mars 2013 Knut Hamsun. Tror jeg signerer denne men får ikke helt isbjørnskinnet til å bli ham?! 1
Botch Skrevet 10. mars 2013 #15 Skrevet 10. mars 2013 (endret) Ham som i ytre kroppsdekke på dyr (hamskifte). Endret 10. mars 2013 av Botch 2
Marionette Skrevet 10. mars 2013 #16 Skrevet 10. mars 2013 Da er vi vel klare for ny oppgave da? Dette var gøy! :D
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #17 Skrevet 10. mars 2013 Knut Hamsun. Riktig Ham som i ytre kroppsdekke på dyr (hamskifte). Riktig, det også. Ok, skal prøve å gjøre det litt vanskeligere (les: teitere) denne gangen: 4.) Hvilken hendelse i norsk historie? + + + +
Gjest Nils-Per Skrevet 10. mars 2013 #19 Skrevet 10. mars 2013 Slaget ved Stikklestad Riktig. Vi får avslutte med en lett en for i kveld: 5.) Hvilken Syrisk by som var mye i mediabildet for ett års tid siden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå