Supersnupp Skrevet 4. juni 2002 #1 Skrevet 4. juni 2002 Hva gjør man, dersom man som voksen begynner å savne lagidrett? Jeg var aldri aktiv innen lag e.l. da jeg var yngre - er altså AMATØR med stooore bokstaver - men nå kjenner jeg at jeg er litt lei 'vanlig' treningsstudio og kunne tenke meg den andre typen trening, ikke minst sosialt, som lagidrett/ballidrett kan gi.... Vi har ikke noe slags bedriftsidrettslag på jobben, ikke har jeg venninner som deler innebandy-lysten min heller... Noen som har tips/gode råd?
Tusseline Skrevet 4. juni 2002 #2 Skrevet 4. juni 2002 Går selv på helsestudio, og blir temmelig lei i lengden. Har funnet ut at baketball er kjempegøy (trener det itillegg til spinning, aerobic ol.) Det finnes lag hvor man kan bli medlem. Ta kontakt med en idrettshall eller liknende, hvor du kan få mer info. Andre alternativ er jo fotball, håndball osv. Man blir aldri for gammel til idrett, heller ikke ballspill Stå på! _________________ Nikita 1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-06-04 21:33 ]
Mathias Skrevet 5. juni 2002 #3 Skrevet 5. juni 2002 I lokalveiviseren står alle idrettlag... Bedriftidrett kan du være med i selv om de ikke har på jobben din. Ta kont med laget lokalt og hør! Lykke til!
Tusenfryd Skrevet 5. juni 2002 #4 Skrevet 5. juni 2002 http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp Friskis & Svettis i Oslo har innebandy. da kan du jo kombinere med andre treningsformer også. Ellers trodde jeg innebandy var populært som studentidrett? Kanskje du skulle sjekke ved universitetet?12
lillema Skrevet 5. juni 2002 #5 Skrevet 5. juni 2002 Hei du! Jeg spiller selv innebandy, og det er bare å ta kontakt med en klubb! Dameinnebandy'n er ikke den største dameidretten i norge (ikke den største i det hele tatt, men det blir fler og fler). Klubbene er glade bare det kommer noen nye og forhåpentligvis blir du tatt i mot med åpne armer og blide fjes! (Det blir i allefall alle hos oss!!) Lykke til!
Supersnupp Skrevet 6. juni 2002 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2002 Takk for mange tips! Lillema, selv om man ikke egentlig har noen peiling bortsett fra de fem gymtimene med innebandy på skolen og innstillingen at det er moro??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå