^me^ Skrevet 9. mars 2013 #1 Del Skrevet 9. mars 2013 (endret) jeg er på slank og trener hardt 2-3x i uken. jeg har fått skikkelig dilla på cottage cheese og bruker det som frokost eller kvelds med lettsyltetøy på (sukkerfri) om morgenen er jeg ganske sulten og har ikke så lyst på noe annet enn cottage cheese og føler for å spise mer en en halv boks,altså hele boksen... kan jeg gjøre dette uten dårlig samvittighet?bruker den magre varianten... Endret 9. mars 2013 av ^me^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #2 Del Skrevet 9. mars 2013 Det kommer alt an på hvor mye annet du spiser det. Om du overstiger nødvendig kaloribehov. Feks man kan spise bare sjokolade og være tynn, alt kommer an på mengden Anonym poster: 595baa15fedf3fa5e6604e932335ff53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 9. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 9. mars 2013 jeg spiser ikke noe usunt resten av dagen...det går mye i salat og vanlig middag (fisk og grønnsaker uten smør) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #4 Del Skrevet 9. mars 2013 Det går jo ikke an å svare på sånn ut av det blå egentlig. Kommer an på hva du spiser, aktivitetsnivå, hvor mye du trenger å spise osv. Det spørs jo også litt på hvordan du fordeler maten gjennom dagen, noen tar en liten (eller ingen) frokost og fyller opp på kalorier til lunsj imens andre spiser en god frokost og mindre til lunsjen osv. En stor frokost anbefales jo ofte, og hvis du føler det fungerer for deg så ville jeg gjort det. Jeg kjenner forøvrig en gjeng som trener en del og er veldig opptatt av kosthold, de spiser gjerne en hel boks cottage cheese bare som mellommåltid. Anonym poster: ec4f602e790902945a433a84045aad53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 9. mars 2013 #5 Del Skrevet 9. mars 2013 En hel boks med cottage cheese inneholder litt under 300 kalorier, så jeg ser virkelig ikke noe galt i å spise det til frokost. Jeg har selv perioder hvor jeg har dilla på cottage cheese, og det er det eneste som frister. Jeg spiser da en hel boks til et måltid skal jeg bli mett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 9. mars 2013 #6 Del Skrevet 9. mars 2013 Absolutt ikke, en boks cc representerer et kalori-inntak greit under hva de fleste spiser til frokost. Du trenger således ikke bekymre deg for at det er for mye... Skulle du dog gå opp i vekt er det ikke grunnet frokostvanen, da er det noe annet ved ditt kosthold som er grunnen til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #7 Del Skrevet 10. mars 2013 At du spør på denne måten viser vel egentlig at du kan veldig lite om dette. Det er het greit - ingen starter som ekspert pånoe!Men jeg vil virkelig anbefale deg å sette deg mer inn i kosthold (fra en GOD kilde, Olympiatoppen f eks er bra) før du begynner på en slankekur.da slipper du å fådårlig samvittighet for noe som er en kalorifattig frokost... Anonym poster: a2c8c72b40ae0cac8f1db67576190369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Skrevet 10. mars 2013 #8 Del Skrevet 10. mars 2013 Nei. Det er vel heller litt for lite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 10. mars 2013 #9 Del Skrevet 10. mars 2013 Spis så mye du har lyst på. Til du er mett. Anbefaler dog å bytte ut syltetøyet med bær. Frosne eller ferske. Ev litt vaniljepulver for sødme. Og det er forsåvidt ingen gode grunner til å velge den magre varianten med mindre du har ett eller annet i mot fett (som overhodet ikke er farlig). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå